Ο εγγονός του ιδρυτή της Toyota παραδίδει το τιμόνι της εταιρείας την 1η Απριλίου. Σημαίνει άραγε αυτό ότι «συνθηκολογεί»; Ετσι...
Νetflix ή Live;
Αν η Φόρμουλα 1 δεν έχει πλέον το ενδιαφέρον που είχε κάποτε, στα χρόνια του Σένα, του Σουμάχερ και του ζην...
Μέσα στην ιερή αίθουσα της Mercedes-Benz
Σε κάποιες μυστικές αποθήκες, μακριά από τα μάτια του κόσμου, η γερμανική εταιρεία φυλάσσει ορισμένους από τους σπάνιους θησαυρούς της. Οσοι...
Πόσο όμορφο μπορεί να είναι το άσχημο; Η Alfa Romeo SZ διχάζει ακόμη
Πριν εκπνεύσει το 2022, ο οίκος Zagato, σε συνεργασία με την Alfa Romeo, παρουσίασαν για έναν και μόνο πελάτη τη μετενσάρκωση...
Γίνεται Ferrari με τεχνητό ήχο; Ιεροσυλία ή εξέλιξη;
Από καταβολής της ιταλικής εταιρείας, ο ήχος ενός κινητήρα που βρυχάται ήταν αναπόσπαστο στοιχείο της εμπειρίας που προσέφεραν τα αυτοκίνητα από...
Η ψυχοθεραπεία της μπουγάδας
Μια πραγματική, καθημερινή ιστορία, με την ψευδαίσθηση ότι το όχημα μετά το πλύσιμο πάει καλύτερα. Οχι, πες αλήθεια, δεν το έχεις...
Panda για πάντα: Οσο πιο μικρό (το Fiat), τόσο πιο καλό
Φθηνό, ανθεκτικό, ικανό, χαριτωμένο. Τυχαία είναι για... panda στην καρδιά μας;
Η «κλούβα» της VW λέγεται ID. Buzz και δεν είναι ακριβώς αυτό που θυμάσαι
Ηλεκτρικό, κάτι σαν νέο status-symbol, πανάκριβο. Η Volkswagen ξεχνάει τον χειρώνακτα και στοχεύει στα βαθιά πορτοφόλια
Η επιθετική αυτοκίνηση έλαμψε στο Tokyo Auto Salon 2023
Μόλις την Κυριακή έπεσε η αυλαία στην πιο σημαντική έκθεση της ιαπωνικής κουλτούρας. Κόσμος, ντουνιάς, υπερβολές και πάθος για μια αυτοκίνηση...
Αυτή ήταν η αγαπημένη BMW των €4,5 εκατ. του τέως
Ο εκλιπών λάτρευε τα σπορ αυτοκίνητα. Και το κόσμημα στο «στέμμα» του γκαράζ του ήταν αυτή η πανέμορφη και άκρως συλλεκτική...
Το στενόχωρο φινάλε του Megane RS
Εντός της νέας χρονιάς που μόλις ξεκίνησε θα σβήσουν οριστικά τα φώτα που στρέφονταν στον τελευταίο των Μοϊκανών της Renault, στο...
Μπορεί να σωθεί η 911 χωρίς να γίνει ηλεκτρική;
Σύμφωνα με κάποιες επίσημες δηλώσεις λίγα χρόνια πριν, η «σημαία» της Porsche δεν θα πάρει τον δρόμο των μπαταριών. Ωστόσο, αν...
Πώς το Nissan Qashqai έγινε ο βασιλιάς των crossover
Μια φορά και έναν καιρό, περίπου 15 χρόνια πριν, ήταν το Almera. Καμία σχέση με SUV, καμία σχέση με τρελή επιτυχία,...
Το τέλειο γκαράζ: Αγιε Βασίλη, εσύ ξέρεις…
Ποιο θα ήταν το απόλυτο χριστουγεννιάτικο δώρο; Τι θα έπαιρνες με το τζακ-ποτ; Με μια κληρονομιά από το πουθενά; Τέλος πάντων,...
Kάψουλα χωροχρόνου: Οδηγώντας την εξωπραγματική Μercedes-AMG GT S σε ελληνική άσφαλτο
Το 2022 κλείνει μαζί με το τέλος παραγωγής του «αεροπλάνου ξηράς» των 522 ίππων που έβαλε τη...
Πώς είναι να ζεις με το Μazda MX-5 ND;
Στην Αμερική, για χρόνια το έλεγαν «το αυτοκίνητο του κομμωτή». Στο βιβλίο των ρεκόρ είναι το πιο καλοπουλημένο roadster των τελευταίων...
Ενας Ελληνας στη Formula 1, ξανά!
Το κλισέ λέει «κυνήγα το όνειρό σου». Ακούγεται συχνά, ποστάρεται στην ξεπέτα, δύσκολα παίρνει σάρκα και οστά. Για τον Αγγελο Τσιαπάρα,...
Οταν οι αμερικανοί αστροναύτες δεν είχαν μάτια παρά για την Corvette
Ο όρος «astrovettes» πρωτακούστηκε στις αρχές του 1960. Αυτή είναι η ιστορία ενός all american legend
30 χρόνια πώρωσης: Οδηγώντας το Ford Escort RS Cosworth
Δεν ξαναβγαίνει τέτοιο πράγμα από τα άδυτα του «μπλε οβάλ». Τετρακίνητη ράλυ-ρέπλικα, ανδρικό πολεμικό μηχάνημα, ζωντανή επιβεβαίωση πως όσο ο χρόνος...
Στρατηγική συνεργασία Volvo Car Hellas και ElpeFuture
Με κοινό όραμα τη ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, η Volvo Car Hellas και η ElpeFuture συμπράττουν, προσφέροντας στους κατόχους...
Χειροκίνητο ηλεκτρικό; Συμβαίνει τώρα από τη Lexus
Πώς μπορείς να κάνεις ένα EV πιο συμμετοχικό οδηγικά; Η ιαπωνική εταιρεία βάζει τον κλασικό λεβιέ στο κέντρο της υπόθεσης
Ο άνθρωπος χωρίς χέρια έκανε το απόλυτο ρεκόρ πλαγιολίσθησης
To Σάββατο που μας πέρασε ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Και ο Mπαρτόζ Οσταλόφσκι καταχωρίστηκε στο Βιβλίο Γκίνες ως...
Πού θα φτάσουν οι τιμές των Mitsubishi Evo;
Ο πιο τιμημένος εκπρόσωπος της σκληροπυρηνικής ιαπωνικής σχολής της περασμένης εικοσαετίας φαίνεται να μην έχει φτάσει ακόμη στο πλατό, το λεγόμενο...
Εσύ τι εταιρικό οδηγείς; Ο Λάουντα, πάντως, οδηγούσε αυτό
Μία Ferrari 365 GT4 2+2 ήταν το αυτοκίνητο-δώρο της εταιρείας για να κάνει τα πήγαινε-έλα του. Και ήταν τόσο υπέροχη που...