545
Το νέο γαλλικό Coupe θα είναι εξαιρετικά χαμηλό και θα εφοδιαστεί πιθανότατα με υβριδική τεχνολογία | .

Ραντεβού στα τυφλά με μία Γαλλίδα

Πέτρος Πιτσίνης Πέτρος Πιτσίνης 1 Μαρτίου 2017, 14:00
Το νέο γαλλικό Coupe θα είναι εξαιρετικά χαμηλό και θα εφοδιαστεί πιθανότατα με υβριδική τεχνολογία
|.

Ραντεβού στα τυφλά με μία Γαλλίδα

Πέτρος Πιτσίνης Πέτρος Πιτσίνης 1 Μαρτίου 2017, 14:00

Από το 2012 δοκιμάζει η Renault τα νεύρα των φίλων της θρυλικής Αlpine, που περιμένουν πώς και πώς τον διάδοχό της. Φαίνεται όμως ότι αυτό το σήριαλ παίρνει πλέον τέλος μετά από πολυάριθμες παρουσιάσεις πειραματικών πρωτοτύπων, επίσημες ανακοινώσεις, μικρά ανοίγματα της κουρτίνας για μία ματιά στα παρασκήνια και σκοτεινές σιλουέτες, που επέτρεπαν μόνον φαντασιώσεις και πυροδοτούσαν εικασίες.

Ο κύβος ερίφθη ωστόσο και η Renault έδωσε επιτέλους στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου σπορ μοντέλου με το χαρακτηριστικά χαμηλό σχήμα, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στο εφετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης από τις 9 έως τις 19 Μαρτίου.

alpine3
Οι Γάλλοι έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στην αεροδυναμικότητα του νέου μοντέλου της για καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερους θορύβους.

Το πρώτο πράγμα, που μάθαμε, είναι ότι και το διάδοχο μοντέλο θα φέρει την ονομασία της προηγούμενης Alpine, δηλαδή θα βαφτιστεί Α110, όπως το ένδοξο Coupe της δεκαετίας του 60. Το δεύτερο νέο –και ίσως σημαντικότερο στοιχείο- είναι, ότι για πρώτη φορά παρουσιάζεται στο κοινό το μοντέλο παραγωγής χωρίς ίχνος καμουφλάζ, απόκρυψης ή παραλλαγής. Ευτυχώς πάντως, οι Γάλλοι αποδείχθηκαν αρκετά έξυπνοι και προχώρησαν σε επουσιώδεις σχεδιαστικές αλλαγές  της νέας Alpine A110 σε σχέση με την τελευταία πειραματική μελέτη Renault Alpine Vision, που είχαν παρουσιάσει πρόσφατα.

Επίσης σημαντικό νέο είναι, ότι πάτωμα και αμάξωμα έχουν κατασκευαστεί εξολοκλήρου από αλουμίνιο. Αυτό αναμένεται να συγκρατήσει το βάρος της αεροδυναμικής Alpine σε επίπεδα γύρω στα 1.100 κιλά, να ενισχύσει την ακαμψία της και να την κάνει ακόμη απολαυστικότερη στον δρόμο.

alpine4
Πάτωμα και αμάξωμα θα είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο, ώστε να συγκρατηθεί το βάρος του αυτοκινήτου γύρω στα 1.100 κιλά.

Κατά τα άλλα, οι επίσημες πληροφορίες δίνονται με τη μέθοδο της σαλαμοποίησης, δηλαδή φέτα – φέτα. Για παράδειγμα δεν γνωρίζουμε τίποτα σχετικά με τους κινητήρες, θεωρείται όμως πολύ πιθανό ένα politically correct υβριδικό σύνολο με περίπου 300 ίππους, που θα μεταδίδονται στους πίσω τροχούς, όπως αρμόζει σε ένα καθαρόαιμο σπορ Coupe. Το υβριδικό σύστημα φημολογείται, ότι θα αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 έως 2,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ όλοι οι φίλοι της Alpine εύχονται να συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά με ένα γρήγορο σειριακό σαζμάν.

Η πρώτη φουρνιά των καινούριων Alpine A110 θα αρχίσει να παραδίδεται περί τα τέλη του 2017 και θα απαρτίζεται από 1.955 αυτοκίνητα με τον κωδικό Premiere Edition, δηλαδή ‘’Πρώτη Εκδοση’’. Μάλιστα, άνοιξαν ήδη τα βιβλία παραγγελιών της εταιρείας και όλα τα αυτοκίνητα αναμένεται να γίνουν σύντομα ανάρπαστα, καθότι πρόκειται για τις πρώτες Alpine που βγαίνουν από το εργοστάσιο μετά από μία διακοπή είκοσι και πλέον ετών.

alpine5
Τα πρώτα 1.995 μοντέλα της ειδικής έκδοσης Premiere Edition μπορούν να παραγγελθούν μέσω ειδικής εφαρμογής στο Smartphone.

Η συλλεκτική Alpine A110 Premiere Edition θα κοστίζει μεταξύ 55.000 και 60.000 ευρώ, θα εφοδιαστεί με επετειακή πλακέτα στην κεντρική κονσόλα της και θα κυκλοφορήσει σε τρία κλασικά χρώματα, μπλε, λευκό και μαύρο. Όποιος ενδιαφέρεται να καπαρώσει ένα από τα νέα Coupe, θα πρέπει να κατεβάσει την ειδική εφαρμογή στο κινητό του, να ολοκληρώσει τη διαδικασία παραγγελίας και να πληρώσει 2.000 ευρώ προκαταβολή.

Ολα αυτά, χωρίς να γνωρίζει καν τον κινητήρα του μελλοντικού αυτοκινήτου του. Κάτι σαν Blind Date με μία Γαλλίδα για ακριβά γούστα δηλαδή.