360
| CreativeProtagon

Antennaplus, τα λεφτά μας πίσω!

Κώστας Γιαννακίδης Κώστας Γιαννακίδης 22 Νοεμβρίου 2022, 18:30

Antennaplus, τα λεφτά μας πίσω!

Κώστας Γιαννακίδης Κώστας Γιαννακίδης 22 Νοεμβρίου 2022, 18:30

Δεν μου κακοφάνηκε που έπρεπε να πληρώσω για να παρακολουθήσω το Μουντιάλ. Εδώ πληρώνεις για να δεις ελληνικό πρωτάθλημα και Κύπελλο Ελλάδας, δεν θα δώσεις ένα εικοσάρικο για το Παγκόσμιο Κύπελλο; Θα το δώσεις, όσο και αν έχεις μάθει αλλιώς.

Τα δικαιώματα για τη μετάδοση των αγώνων έχουν πάει σε δυσθεώρητα ύψη και θα ήταν παράλογο να πληρωθούν από την ΕΡΤ. Αλλωστε και άλλοι ενδιαφερόμενοι έκαναν πίσω, επιτρέποντας στον Antenna να πάρει το ρίσκο. Μόνο που φαίνεται ότι το ρίσκο ήταν μεγαλύτερο και από τις τεχνικές δυνατότητες του εγχειρήματος. Τουλάχιστον αυτό αντιλαμβανόμαστε μέχρι στιγμής.

Δεν κατάφερα να παρακολουθήσω από την εφαρμογή της τηλεόρασης τον αγώνα της (αγαπημένης μου) Αργεντινής με τη Σαουδική Αραβία. Εντάξει, είπα ότι μπορεί να φταίει η συσκευή, έτσι για να ρίξω το ανάθεμα στη Samsung. Και συνδέθηκα από τον υπολογιστή. Για να βλέπω κάθε πέντε λεπτά αυτό.

Aργότερα έβλεπα και αυτό. Ο Chrome απέρριπτε τη σύνδεση θεωρώντας ότι δεν είναι ασφαλής. Και το antennaplus.gr δεν δούλευε, σε έστελνε στην κεντρική σελίδα του Antenna.


Δεν ήμουν ο μόνος. Χιλιάδες άλλοι υπέστησαν τον ίδιο εκνευρισμό. Και άντε να κάνεις refresh. Και να ξανακολλάει. Και να έχεις καθυστέρηση. Πάνω σε μία ανανέωση της σελίδας έχασα το καταπληκτικό δεύτερο γκολ της Σαουδικής Αραβίας. Εφτασα να νοσταλγώ τις παλιές καλές εποχές που βλέπαμε το ματς σε οθόνη 32 ιντσών με περιγραφή Στράτου Σεφτελή, Γιάννη Αργυρίου και Χάρη Αλευρόπουλου. Κάπου στο ‘75 το πήρα απόφαση και αναζήτησα μία πειρατική μετάδοση για να πιω το πικρό ποτήρι ως το τέλος, μαζί με μερικά εκατομμύρια Αργεντινούς που ξύπνησαν χαράματα, αλλά τουλάχιστον είδαν το παιχνίδι χωρίς διακοπές. Εννοείται ότι το πειρατικό δεν είχε διακοπές και ήταν και πιο μπροστά, χρονικά, από τη μετάδοση στην ελληνική πλατφόρμα.

Ας με συγχωρήσουν στον Antenna, αλλά αυτή τη στιγμή τους απευθύνομαι ως πελάτης που πλήρωσε τη συνδρομή (σε εξαιρετική τιμή, ομολογώ) και θέλει να παρακολουθήσει ένα προϊόν για το οποίο περίμενε τέσσερα χρόνια, αλλά αδυνατεί λόγω τεχνικής ανεπάρκειας. Τι σκοπεύουν να κάνουν; Θα επιστρέψουν τα χρήματα σε όποιον έχει αγανακτήσει με αυτό που (δεν) παρακολουθεί; Θα δώσουν ένα προϊόν όπως το υποσχέθηκαν ή θα μας ζητήσουν πάλι συγγνώμη;

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News