H Harley Davidson κάνει (ξανά) επανάσταση

Τον επόμενο χρόνο, η θρυλική μοτοσικλέτα από το Μιλγουόκι θα συμπληρώσει 115 χρόνια ζωής και ήδη εκεί προετοιμάζονται για το πάρτι στις δυο ρόδες. Ενα γερό κέρασμα για τα γενέθλια της μπράντας είναι η αναβάθμιση πολλών μοντέλων της. Αλλά όχι και του κλασικού ήχου τους

Protagon Team 29 Αυγούστου 2017, 17:05
1

Οι μοτοσικλέτες-μύθoς

Κάρτα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 από 12

Η Harley Davidson, η αμερικανική βιομηχανία που κατασκευάζει μοτοσικλέτες-μύθους, ιδρύθηκε το 1903 από τους Ουίλιαμ Χάρλεϊ και Αρθουρ Ντέιβιντσον, στο Μιλγουόκι των ΗΠΑ. Από πολύ νωρίς έδειξε το πόσο ανθεκτική θα ήταν: κατάφερε να επιβιώσει από την ύφεση του 1929.

Το 2018 θα είναι ένα εξίσου κρίσιμο έτος για τη Harley, όπως μετέδωσε η Corriere: θα γιορτάσει τα 115α γενέθλιά της (με δύο μεγάλες εκδηλώσεις – μία στο Μιλγουόκι και μία στην Ευρώπη στις αρχές Ιουλίου, στην Πράγα) και θα ανανεώσει ολόκληρη τη σειρά Softail, προχωρώντας σε ριζική ανανέωση -συνολικά- οκτώ μοντέλων της. Μέσα σε έναν αιώνα ζωής η εταιρεία σπούδασε, πια, το ότι με αισθητικές βελτιώσεις -αλλαγή σέλας ή ενός φτερού- δεν μπορείς να χτυπήσεις τον ανταγωνισμό. Υπό το εν λόγω επιχειρηματικό σκεπτικό, η νέα σειρά Dyna και Softail θα φέρει νέα πλαίσια, νέους κινητήρες -τους ισχυρότερους «107» και «114»- αναβαθμισμένες αναρτήσεις. Και θα ζυγίζουν λιγότερο.

19467822_10154783858285765_2851842020916444028_o

Οπως δηλώνει ο Πολ Τζέιμς, ο Διευθυντής Προγραμματισμού Μοτοσικλετών, αυτά τα νέα μοντέλα αποτελούν προϊόν της μεγαλύτερης έρευνας και εξέλιξης στην ιστορία του εργοστασίου. Η επανάσταση η οποία είχε ξεκινήσει έναν αιώνα πριν συνεχίζεται και η εξέλιξη φέρνει ένα νέο πιρούνι τεχνολογίας Dual-Bending Valve, αλλά και πίσω μονο-αμορτισέρ το οποίο αποφεύγει τα αδιάκριτα μάτια και είναι… καλά κρυμμένο, αλλά και εύκολα ρυθμιζόμενο.

Οι νέοι κινητήρες είναι χωρητικότητας 1.745cc («107») και 1.868cc («114»), διαθέτουν διπλούς αντικραδασμικούς άξονες και αυξημένη ισχύ με καλύτερες επιταχύνσεις, ειδικά εν κινήσει (λέγε με «ρεπρίζ»). Νέα είναι και τα φώτα τεχνολογίας LED, τα ηλεκτρικά έχουν δεχτεί βελτιώσεις, υπάρχουν νέα όργανα και ρεζερβουάρ, η εκκίνηση θα γίνεται χωρίς κλειδί, θα διατίθεται θύρα USB και θα προσφέρεται και αντικλεπτικό σύστημα.

Και όλες αυτές οι αλλαγές, υπό μία κλάσικ -Harley- συνισταμένη: δεν αλλάζει ο τυπικός, βαθύς ήχος, ένα από χαρακτηριστικά της φίρμας. Η οποία συνεχίζει την επανάστασή της. Ή, για την ακρίβεια, κάνει ξανά επανάσταση…