575
«Κάθε στήριξη είναι καλοδεχούμενη» είπε για τα κομματικά χρίσματα ο εικονιζόμενος δήμαρχος Θεσσαλονίκης στην ομιλία του στο Μέγαρο Μουσικής της πόλης | INTIMENEWS/ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Αρχισε η μάχη της Θεσσαλονίκης: Υποψήφιος ξανά ο Ζέρβας – τι συζητείται στην Κεντροαριστερά

Protagon Team Protagon Team 11 Οκτωβρίου 2022, 09:25
«Κάθε στήριξη είναι καλοδεχούμενη» είπε για τα κομματικά χρίσματα ο εικονιζόμενος δήμαρχος Θεσσαλονίκης στην ομιλία του στο Μέγαρο Μουσικής της πόλης
|INTIMENEWS/ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Αρχισε η μάχη της Θεσσαλονίκης: Υποψήφιος ξανά ο Ζέρβας – τι συζητείται στην Κεντροαριστερά

Protagon Team Protagon Team 11 Οκτωβρίου 2022, 09:25

Η μάχη για την καρδιά και την ψήφο των Σαλονικιών ξεκίνησε. Καθώς πλέον απέχουμε λιγότερο από έναν χρόνο από τις αυτοδιοικητικές εκλογές –θα γίνουν, όπως έχει λεχθεί από το υπουργείο Εσωτερικών, στις 8 Οκτωβρίου 2023– ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας ανακοίνωσε και επίσημα ότι θα είναι υποψήφιος για μια δεύτερη θητεία. Την ίδια ώρα οι ζυμώσεις στον χώρο της Κεντροαριστεράς για μια ισχυρή υποψηφιότητα είναι πολλές –«Τα Νέα» έγραψαν το περασμένο Σάββατο ότι: «Στον Δήμο Θεσσαλονίκης δύο πρόσωπα με ευρύτερο κεντροαριστερό προφίλ – ο Σταύρος Κωνσταντινίδης και ο Νίκος Νυφούδης – έχουν ήδη εκφράσει (δημόσια ο πρώτος, ανεπισήμως φέρεται ο δεύτερος) διάθεση να βρεθούν απέναντι στον Κ. Ζέρβα».

Το βράδυ της Δευτέρας, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ο κ. Ζέρβας έκανε τον απολογισμό της τριετούς θητείας του και με αυτήν την ευκαιρία ανακοίνωσε ότι θα διεκδικήσει την επανεκλογή του στη δημαρχία, σε 363 μέρες.

«Αυτή είναι η προσωπική μου πυξίδα. Μια πόλη προορισμός, ένας τόπος, για να ζεις και να δημιουργείς. Οχι σκαλοπάτι για πολιτική καριέρα», τόνισε χαρακτηριστικά, για να συμπληρώσει: «Το είπα το 2019 το λέω και σήμερα: θέλω τη Θεσσαλονίκη πρωταγωνίστρια και αναγνωρίσιμη και όχι τον δήμαρχό της».

Ο κ. Ζέρβας απηύθυνε κάλεσμα για ένωση δυνάμεων ώστε, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά «να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε μαζί όλα όσα μας αξίζουν».

Αναφερόμενος στα χρίσματα από τα κόμματα, ο κ. Ζέρβας ξεκαθάρισε ότι «κάθε στήριξη είναι καλοδεχούμενη», σημειώνοντας, ωστόσο, ότι πρώτα, θέλει να έχει τη στήριξη των συμπολιτών του. «Γιατί η αυτοδιοίκηση του 21ου αιώνα είναι υπόθεση των πολιτών», είπε.

Το 2019, ο κ. Ζέρβας είχε κερδίσει τη δημαρχία της Θεσσαλονίκης, χωρίς να έχει το επίσημο χρίσμα της Νέας Δημοκρατίας –αυτό είχε δοθεί στον Νίκο Ταχιάο. Στον πρώτο γύρο ο κ. Ζέρβας είχε καταφέρει να πλασαριστεί δεύτερος με ποσοστό 14,98%, όμως στις επαναληπτικές σάρωσε με 66,79%.

Και το 2023, ο κ. Ζέρβας είπε πως θα κατέλθει στις εκλογές με τον συνδυασμό «Ναι στη Θεσσαλονίκη», με τον οποίο είχε κερδίσει το 2019. «Οπως λοιπόν σας κάλεσα το 2019 να μετατρέψουμε το “γιατί όχι στη Θεσσαλονίκη” σε ένα “Ναι στη Θεσσαλονίκη”, σας καλώ σήμερα να πούμε ξανά ένα μεγάλο “Ναι”: Για μια πόλη σύγχρονη, για τις γενιές που ζούνε σήμερα και ονειρεύονται, αλλά κυρίως για τις γενιές που ακολουθούν», σημείωσε.

Οκτώ μεγάλα έργα

Ο ίδιος περιέγραψε το όραμά του για τη Θεσσαλονίκη του 2030. Εκανε λόγο για μια νέα πόλη και ανέλαβε τη δέσμευση για την υλοποίηση οκτώ μεγάλων έργων για τα οποία σημείωσε ότι θα τη μετατρέψουν σε μια από τις ομορφότερες πόλεις στην Ευρώπη.

Πρόκειται για το έργο της πλατείας Ελευθερίας, για την οποία ξεκαθάρισε ότι θα αξιοποιηθεί ως «πάρκο μνήμης», την ανάπλαση του άξονα της Αριστοτέλους, το ντεκ Παλιάς Παραλίας, τους Στάβλους Παπάφη, με την ανάδειξή τους σε έναν πολυχώρο, το Μουσείο Ολοκαυτώματος, το οποίο όπως σημείωσε, υλοποιείται με την καθοριστική συμβολή του Δήμου, το πάρκο για όλους στην Τούμπα, τη διάνοιξη της οδού Ψελλού με τη δημιουργία κόμβου μετεπιβίβασης και την πλατεία Διοικητηρίου με ανάδειξη των αρχαιοτήτων και κατασκευή της καλλιμάρμαρης πλατείας.

Για τις αστικές συγκοινωνίες υπογράμμισε ότι παρ’ ότι η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με το 2019 η ανάγκη για περισσότερα οχήματα και πυκνότερα δρομολόγια παραμένει. «Οι πολίτες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο», τόνισε. Αναφερόμενος στο πολύπαθο Μετρό της Θεσσαλονίκης σημείωσε ότι μολονότι τυπικά δεν είναι στην αρμοδιότητά του, ο δήμος μπήκε μπροστά, για να στηρίξει την άμεση ολοκλήρωση των έργων.

Οπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από τον Πειραιά τη Δευτέρα, το Μετρό της Θεσσαλονίκης –με πέντε λειτουργικούς σταθμούς– θα εγκαινιαστεί το αργότερο στις αρχές του 2024.

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...