478
Homefans στο γήπεδο της Σέλτικ στη Γλασκόβη με τον συνιδρυτή της startup, Λουκ Βερμπέεκ, στο κέντρο, με τα γυαλιά | Facebook / Homefans

Υποδεχθείτε τον «ποδοσφαιρικό τουρισμό» των Homefans

Protagon Team Protagon Team 24 Ιανουαρίου 2020, 09:05
Homefans στο γήπεδο της Σέλτικ στη Γλασκόβη με τον συνιδρυτή της startup, Λουκ Βερμπέεκ, στο κέντρο, με τα γυαλιά
|Facebook / Homefans

Υποδεχθείτε τον «ποδοσφαιρικό τουρισμό» των Homefans

Protagon Team Protagon Team 24 Ιανουαρίου 2020, 09:05

«Δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου. Είναι μια ολόκληρη εμπειρία».

Με αυτό το μότο εμφανίστηκαν οι Homefans στο Διαδίκτυο πριν από τέσσερα χρόνια, το 2016, υποσχόμενοι την καλύτερη και πιο συναρπαστική ταξιδιωτική εμπειρία σχετικά και γύρω από έναν αγώνα ποδοσφαίρου.

Τη startup ίδρυσαν δυο νεαροί φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, ο 29χρονος Ολλανδός Λουκ Βερμπέεκ και ο 36χρονος Κολομβιανός Ντανιέλ Βελάσκεζ, επιθυμώντας να προσφέρουν τη «φουλ εμπειρία» ενός ταξιδιού με επίκεντρο έναν ποδοσφαιρικό αγώνα σε οποιοδήποτε σημείο της υφηλίου.

Οπότε, τι κάνουν οι Homefans;

Η εταιρεία συνεννοείται με τον πελάτη ως προς το πού θέλει να πάει, ποια πόλη θέλει να επισκεφτεί και ποιον αγώνα θέλει να παρακολουθήσει εκ του σύνεγγυς.

Του κλείνει τα αεροπορικά εισιτήρια και τη διαμονή του εκεί, ενώ στη συνέχεια φροντίζει τον πελάτη για τη διάρκεια της παραμονής του στον προορισμό του.

Δηλαδή, μιλάει με άλλα μέλη ή διαδικτυακούς «ακόλουθους» των Homefans στην εκάστοτε πόλη, οι οποίοι λειτουργούν ως ξεναγοί και συνοδεύουν τον ταξιδιώτη σε δημοφιλείς παμπ, «αστεράτα» εστιατόρια, μέχρι και στα γήπεδα, τα προπονητήρια και τις ακαδημίες (αν μπορούν) των ομάδων.

 

Ο Λουκ Βερμπέεκ έξω από το γήπεδο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Ηδη οι Homefans έχουν προσφέρει παρόμοιες «εμπειρίες» σε περισσότερους από 2.300 ταξιδιώτες από 40 χώρες.

Οπως αναφέρουν οι ίδιοι, πλέον οι ταξιδιώτες, και ειδικά οι Millennials, δηλαδή τα άτομα από 25-35 ετών, «αναζητούν συναρπαστικές ποδοσφαιρικές εμπειρίες και πέρα ​​από τα 90 λεπτά που διαρκεί ένας αγώνας».

«Πιστεύουμε ότι γεμίζουμε το κενό που υπάρχει για τους millennial φιλάθλους εκεί έξω που αναζητούν συναρπαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, αλλά δεν μπορούν να τις βρουν πουθενά», λέει ο Βελάσκεζ.

«Σχεδιάζουμε αυθεντικές και οικονομικά προσβάσιμες ποδοσφαιρικές εκδρομές για κάθε κατηγορία οπαδού», συμπληρώνει ο Βερμπέεκ, ο οποίος, κι αυτός φανατικός ποδοσφαιρόφιλος ων, έχει ταξιδέψει ουκ ολίγες φορές από τη Σκωτία και τη Ρωσία, μέχρι την Αργεντινή και τη Βραζιλία.

Ο Ντάνιελ Βελάσκεζ

Κάπως έτσι, καθώς το πρώτο μέρος του σχεδίου τους πέτυχε, πλέον το δίδυμο των ιδρυτών μπήκε στο δεύτερο μέρος του πλάνου τους.

Λάνσαραν στο Διαδίκτυο μια πλατφόρμα crowdfunding, καλώντας τα μέλη της ομάδας να συνεισφέρουν τον οβολό τους και να αυξήσουν την ανάπτυξή τους.

Η ανταπόκριση ήταν τόσο μεγάλη ώστε συγκέντρωσαν 120.000 ευρώ μέσα σε έναν μόλις μήνα!

Ο Βερμπέεκ, πτυχιούχος Νομικής, επισημαίνει πως αυτό συνέβη επειδή «το 75% των σημερινών millennials θα αγόραζε περισσότερο μια εμπειρία παρά ένα προϊόν».

Οι Homefans στο γήπεδο της Φλαμένκο, στη Βραζιλία

Η ομάδα των Homefans σχεδιάζει να δαπανήσει ένα μεγάλο μέρος του κεφαλαίου αυτού προκειμένου να προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους και να «ξανοιχτεί» ακόμη περισσότερο και σε ποδοσφαιρικά άγνωστες ηπείρους, όπως η Ωκεανία ή η Ασία.

«Eχουμε κατά νου πολλές νέες εμπειρίες για “καυτά” ποδοσφαιρικά Σαββατοκύριακα σε διάφορους προορισμούς ανά την υφήλιο», καταλήγει ο Βερμπέεκ.

Οι Homefans στη Ρώμη, κρατώντας κασκόλ της Ρόμα