545
|

Αυτό είναι το πρώτο υπεραυτοκίνητο φτιαγμένο από εκτυπωτή

Αυτό είναι το πρώτο υπεραυτοκίνητο φτιαγμένο από εκτυπωτή

Με μαθηματικές αναλογίες το Czinger 21C εκφράζει το απόλυτο. Είναι το 1 προς 1: Οι 1.250 ίπποι στα 1.250 κιλά. Σαν να ‘χουν υπολογιστεί με ακρίβεια λέιζερ. Είναι η τιμή που εξασφαλίζει τους τίτλους στο παγκόσμιο Internet.

Σε έναν νέο κόσμο γεμάτο υπεραυτοκίνητα, υπερεπιδόσεις και υπερχρήματα (το Czinger 21C θα κοστίζει $1.7 εκατομμύρια), προστίθεται η νέα τεχνολογική παράμετρος της εποχής. Είναι κατασκευασμένο από 3D εκτυπωτή.

Μαγικό. Απίστευτο. Αληθινό.

Οι εγκαταστάσεις στην έδρα της νέας φίρμας, στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, είναι η μήτρα όπου μια νέα γενιά υπεραυτοκινήτων θα βρει το δικό της εύφορο έδαφος. Ενημερωτικά, το βρετανικό Top Gear βρέθηκε εκεί και παρουσίασε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον βίντεο στον τόπο όπου θα παραχθούν τα 80 μόλις κομμάτια του Czinger 21C. Είναι αυτό.

Οι επιδόσεις του Czinger 21C είναι αναμενόμενα εξωπραγματικές. Επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 1.9δ/λ. Από 0-300 σε 15δ/λ. Και έχουμε και συνέχεια: από 0-400 km/η σε 29δ/λ. Ποια Formula 1, είπες;

Κάτω από το κεντρομήχανο αμάξωμα

Στο κέντρο του άκρως εντυπωσιακού αμαξώματος βρίσκεται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Περιλαμβάνει έναν bi-turbo V8 2.8 λίτρων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες – έναν σε κάθε μπροστινό τροχό. Η μετάδοση, όπως συνηθίζεται στις νεότευκτες κατασκευές τέτοιου τύπου, μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.

Τα υπόλοιπα είναι μέρος ενός θαυμαστού νέου κόσμου στη σύγχρονη αυτοκίνηση. Ένα όνομα χωρίς κάποια ιστορία, ένα υπεραυτοκίνητο που με τη βοήθεια της νέας τεχνολογίας συμπυκνώνει το know how σε ένα νέο τρόπο κατασκευής, λίγα τεμάχια για να εξασφαλιστεί το exclusivity και ένα νέο κεφάλαιο που ξεκινά με ενδιαφέρον.

Η τομή στην ιστορία

Όπως σχολιάστηκε με αφορμή τη νέα Ferrari SF90, όλο και περισσότεροι νέοι κατασκευαστές βγαίνουν απ’το ανύπαρκτο της ιστορίας για να λανσάρουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Με ιπποδυνάμεις προς άγραν τίτλων και πελατών.

Θέλετε ονόματα και διευθύνσεις;

Τα Aspark Owl, Xing Mobility Miss R, Rimac C_Two σας λένε κάτι; Αποδεικνύουν τη νέα γη προς ανακάλυψη. Οι Κολόμβοι μίας νέας «Αμερικής» που υπόσχονται υπερεπιδόσεις χωρίς ιστορικό υπόβαθρο. Το θέμα είναι ότι τις τηρούν. Και αυτό είναι μια νέα σελίδα στα πράγματα.

Το Czinger 21C ήταν να το δούμε στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης που θα άνοιγε τις πύλες της τον Μάρτιο. Οι οποίες έμειναν κλειστές καθώς το Σαλόνι ακυρώθηκε λόγω του συνήθη υπόπτου.

Όπως και να ́χει, το 21C δεν είναι κόνσεπτ. Είναι κανονικό αυτοκίνητο. Για χρήση δρόμου. Αναρωτιόμαστε ποιου δρόμου με 1.250 ίππους; Πού να ξεδιπλωθεί αυτή η ισχύς σε δημόσιο χώρο; Σε μια εποχή πολιτικής ορθότητας; Αλλά δεν έχει σημασία. Ακαδημαϊκό το ερώτημα. Όπως λέει η εταιρεία, είναι και για πίστα. Και αυτό ακριβώς επιχειρεί να αποτυπώσει και το επίσημο εταιρικό βίντεο με τα γυρίσματα που έγιναν στην πίστα της Laguna Seca.


  • Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars