342
Οι επενδυτές προβλέπουν για την τριετία 2019-2012 αύξηση των πωλήσεων του Aperol μέχρι 26% | Facebook

Η Goldman Sachs πίνει στην υγειά του Aperol

Protagon Team Protagon Team 4 Απριλίου 2019, 17:36
Οι επενδυτές προβλέπουν για την τριετία 2019-2012 αύξηση των πωλήσεων του Aperol μέχρι 26%
|Facebook

Η Goldman Sachs πίνει στην υγειά του Aperol

Protagon Team Protagon Team 4 Απριλίου 2019, 17:36

Ο μισός πλανήτης και η Goldman Sachs ποντάρουν στο Aperol Spritz.

Ένα από τα δημοφιλέστερα απεριτίφ στην Ιταλία, με ιστορία ζωής ενός αιώνα, διάγει ημέρες… οίνου και ρόδων, καθώς οι αναλυτές της γνωστής αμερικανικής τράπεζας αναβάθμισαν προσφάτως σε «buy» από «hold» τη σύσταση για την μετοχή της Campari (στην οποία ανήκει το Aperol Spritz), η οποία «τσίμπησε» 4,5% και πλέον πωλείται στα 8,85 ευρώ εκάστη, προκαλώντας φρενίτιδα στο ιταλικό Χρηματιστήριο.

Όπως σημειώνει η Repubblica, οι επενδυτές, ωθούμενοι και από την τεράστια δημοφιλία του ποτού, μαζί με την «επιθετική» εκστρατεία προώθησης του, προβλέπουν για την τριετία 2019-2021 αύξηση των πωλήσεων του Aperol μέχρι και 26%.

Καθόλου άσχημα για το Spritz, ένα φρουτώδες απεριτίφ με Aperol, Prosecco, σόδα και μια φέτα πορτοκάλι που φτιάχτηκε για πρώτη φορά το 1919 στην Πάδοβα, με τη μυστική συνταγή του να παραμένει αναλλοίωτη από τότε μέχρι σήμερα.

«Spritz-economy» την ονομάζει η Repubblica και είναι μια (οικονομική) κίνηση που καταδεικνύει, όπως γράφει, την εμπιστοσύνη του τραπεζικού οίκου στο ποτό, στο οποίο εσχάτως αφιερώνονται… σελίδες επί σελίδων από τους New York Times («το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό», έγραψε σε άρθρο του 2018), αλλά και τακτικές αναφορές ή φωτογραφίσεις σε σοσιαλμιντιακά προφίλ διασημοτήτων όπως η Μαντόνα ή η Χάλι Μπέρι.

«Το κοινό πλέον εδώ και κάποια χρόνια προτιμάει πιο “εύκολα” ποτά με λιγότερο αλκοόλ και περισσότερο δροσιστικά», σημειώνει στην ιταλική εφημερίδα ο Αντρεα Νέρι, γενικός διευθυντής της Campari.

Ωστόσο, όπως προσθέτουν και οι ΝΥΤ, ένα μέρος της τεράστιας επιτυχίας του ποτού οφείλεται και στην άκρως επιθετική εκστρατεία προώθησης που κάνει εδώ και περίπου μια δεκαετία, λίγο μετά το 2003, όταν και αγοράστηκε από τον κολοσσό της Campari.

Ο ιταλικός λογαριασμός του Aperol στο Instagram έχει πάνω από 50 εκατ. ακολούθους, ενώ και οι αναζητήσεις του ποτού στο Google το τελευταίο έτος έχουν αυξηθεί κατά 50%, χάρη και στην «καίρια» παρουσία του Aperol σε αρκετές σειρές του Netflix.

«H δημοφιλία του Aperol κάνει το spritz γνωστό σε όλη την υφήλιο, με τον ίδιο τρόπο που έχει συμβεί για άλλα ιταλικά προϊόντα, όπως η παρμεζάνα, η Nutella ή τα μακαρόνια Barilla», καταλήγει με νόημα η Repubblica.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...