541
To F355 GTS στον σχετικά σπάνιο χρωματικό συνδυασμό «μπλε με μπεζ». Μαζί και ένα χειροκίνητο κιβώτιο που προτίμησε ο Σουμάχερ | RM Sotheby’s

Tο μπλε κόσμημα: πωλείται η Ferrari F355 GTS του Σουμάχερ

To F355 GTS στον σχετικά σπάνιο χρωματικό συνδυασμό «μπλε με μπεζ». Μαζί και ένα χειροκίνητο κιβώτιο που προτίμησε ο Σουμάχερ
|RM Sotheby’s

Tο μπλε κόσμημα: πωλείται η Ferrari F355 GTS του Σουμάχερ

Το στόρι πάει ως εξής: ο Σουμάχερ είχε ήδη μπει σαν σίφουνας στη Formula 1. Είχε ήδη, το 1994 και το 1995, κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών με τη Benetton, μια ομάδα που ελάχιστοι υπολόγιζαν ότι θα κατάφερνε κάτι τέτοιο. H επιτυχία ξεκάθαρα οφειλόταν στο ταλέντο εκείνου του εικοσιπεντάχρονου Γερμανού που είχε φέρει τα πάνω κάτω στον θεσμό. Το επόμενο βήμα ήταν αναμενόμενο: ο Σουμάχερ είχε πάρει τη μεταγραφή για την ομάδα που κάθε νοήμων οδηγός ήθελε να οδηγεί για πάρτη της. Τη Ferrari.

Φωτογραφίες του Σουμάχερ στον Τύπο της εποχής

Η τελευταία λίγο καιρό πριν είχε προσθέσει στην γκάμα της το F355. Ηταν το νεότερο αυτοκίνητο της εταιρείας, ένα από τα ομορφότερα Ferrari που φτιάχτηκαν τα νεότερα χρόνια και αυτό που όλοι ήθελαν. O Τζέρεμι Κλάρκσον είχε πει εκείνο τον καιρό ότι ήταν «το καλύτερο αυτοκίνητο που είχε οδηγήσει». Τον πίστεψα.

Ομορφα και γαλαντόμα η εταιρεία χάρισε στον νέο σταρ της ομάδας ένα τέτοιο. Για την ακρίβεια, αυτό που βλέπετε, ένα F355 GTS, σε Blu Le Mans με μπεζ Pella Crema στο εσωτερικό, μπιμπικωτό και χάρμα ιδέσθαι. Κυκλοφόρησαν μάλιστα διάφορες φωτογραφίες με τον Σουμάχερ να το οδηγεί. Φαντάζεσαι τον χαμό από όπου περνούσε.

Ο V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 380 ίππων στρόφαρε στις 8.250 σ.α.λ., διέθετε πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο και είχε χωρητικότητα 3,5 λίτρων – εξ ου και ο κωδικός της 355
Πωλείται «επιπλωμένο»

Κατασκευασμένο αρχές του ’96, με παραγγελιά από τον Σούμι για χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο και όχι για το προαιρετικό και πιο «χάιτεκ» ημιαυτόματο στυλ F1. Μάλιστα, όπως μαρτυρούν οι εικόνες, υπάρχει ακόμη η υπογραφή του στο πίσω μέρος του καθίσματος.

Για την ιστορία, ο Μίχαελ παρέλαβε το αυτοκίνητο στις 30 Απριλίου 1996 από την αντιπροσωπεία της Ferrari στο Βισμπάντεν της Γερμανίας, δύο μόλις μέρες μετά το Γκραν Πρι στο Νίρμπουργκρινγκ, όπου είχε τερματίσει στη δεύτερη θέση με το μονοθέσιο της Ferrari. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιούνταν για τις μετακινήσεις του γύρω από την τότε κατοικία του, στο Μονακό.

Ιδιαίτερη λεπτομέρεια; Η πρώτη σφραγίδα στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου έπεσε λίγες μόλις μέρες αργότερα, στις 5 Μαΐου 1996, με σημείωση πως ο οδομετρητής έδειχνε ήδη 1.639 χιλιόμετρα. Χίλια εξακόσια σαράντα χιλιόμετρα σε λιγότερο από μία εβδομάδα; Ισως η πιο πειστική ένδειξη πως ο Σουμάχερ δεν κατέβαινε από τη θέση του οδηγού.

Με αυτά και με εκείνα, ο γνωστός οίκος δημοπρασιών Sotheby’s έχει προγραμματίσει την πώληση αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου τις προσεχείς ημέρες. Αξιοσημείωτο είναι ότι κατά τα τελευταία 20 χρόνια το μπλε F355 GTS παρέμεινε στον ίδιο ιδιοκτήτη που το είχε αποκτήσει το 2004 σε δημοπρασία στο Μονακό.

Πλέον το αυτοκίνητο βρίσκεται στη Γαλλία, εμφανίζει κάτι λιγότερο από 47.000 χιλιόμετρα και είναι σε αξιοζήλευτη για τα χρόνια του κατάσταση. Μπόνους ότι στα ελαφρώς ρυτιδιασμένα καθίσματα καθόταν ένας τεράστιος του σπορ. Η δημοπρασία ξεκινάει στις 4 Φεβρουαρίου και εκτιμάται γενικώς ότι θα κινηθεί στην περιοχή των 300.000 ευρώ, αν και τίποτα δεν είναι δεδομένο με τέτοιο «βιογραφικό».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...