336
Η Σαρλίζ Θερόν στο κόκκινο χαλί των 89ων Οσκαρ. Η ηθοποιός «μουτζουρώθηκε» από την ιρανική τηλεόραση για να μη «μολύνει», με το σέξι φόρεμά της, τις σεμνές Ιρανές | REUTERS/Mike Blake

Λογοκρισία με… φούμο στο φόρεμα της Σαρλίζ Θερόν

Protagon Team Protagon Team 2 Μαρτίου 2017, 08:00
Η Σαρλίζ Θερόν στο κόκκινο χαλί των 89ων Οσκαρ. Η ηθοποιός «μουτζουρώθηκε» από την ιρανική τηλεόραση για να μη «μολύνει», με το σέξι φόρεμά της, τις σεμνές Ιρανές
|REUTERS/Mike Blake

Λογοκρισία με… φούμο στο φόρεμα της Σαρλίζ Θερόν

Protagon Team Protagon Team 2 Μαρτίου 2017, 08:00

Ένα κακόγουστο και γελοίο φούμο, σαν παιδική ζωγραφική ή σαν τη μαύρη σκιά των ηλεκτρονικών προγραμμάτων φωτογραφικής επεξεργασίας. Ένα φούμο που καλύπτει το ντεκολτέ και φτιάχνει… ζιβάγκο και που επίσης καλύπτει τους ώμους και τα μπράτσα και φτιάχνει… μανίκια μέχρι τον αγκώνα. Αυτό είδε ο ιρανικός λαός στην επίσημη τηλεόραση της χώρας του, τη βραδιά της 26ης Φεβρουαρίου του 2017.

Κι αυτό είδε, διότι αυτό προτάσσει ο μουσουλμανικός νόμος που εφαρμόζει το θεοκρατικό κράτος του Ιράν, το οποίο φυσικά ελέγχει το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων (Iranian Labour News Agency).

Untitled
Η Σαρλίζ Θερόν με αυτοσχέδιο ζιβάγκο και μανίκια στο έξωμο χρυσαφί φόρεμά της. Η επεξεργασία έγινε από την επίσημη ιρανική τηλεόραση. Στη φωτογραφία, μαζί με τη Σίρλεϊ Μακλέϊν

Εκτός από τη Σαρλίζ Θερόν, η ιρανική τηλεόραση λογόκρινε με μαύρο φούμο και το ελάχιστο ντεκολτέ της ιρανοαμερικανίδας Ανουσές Ανσαρί, η οποία παρέλαβε το Οσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας για λογαριασμό του ιρανού Ασγκάρ Φαρχαντί, σκηνοθέτη του «Εμποράκου».

The Oscar Award For Best Censorship

LE FRANÇAIS SUIT…بهترین جایزه ی سانسور می رسد به تیم فتوشاپ خبرگزاری ایلنا و سانسور کنندگان همیشه در صحنه ای که برای جلوگیری از ایمان متزلزل شان دست شان همیشه در گریبان زن است تا پوشیده و پنهانش کنند.The Oscar for the best censorship goes to the Islamic Republic’s Photoshop team!As the ILNA news outlet from within Iran covered the awards ceremony for the #Oscar, and Asgar Farhadi’s message of standing up for oppressed people, they also put a black paint on Charlize Theron and Anousheh Ansari to cover up their arms and shoulders, leaving only their heads visible. Another typical example of the Islamic Republic’s fear of naked arms of Iranian women. It is shameful indeed, but that is how the Iranian media outlets based within the country have been covering such events for years.At a time when Farhadi chooses an astronaut and NASA scientist to prove a point about human rights not having ‘borders,’ the Islamic Republic of Iran does the complete opposite by using Farhadi’s wonderful Oscars statement for their own propaganda while blind to the meaning of his point,” Alinejad said.This is the Islamic Republic of Iran which forces girls as young as age seven to be covered up. While many of us, including Americans, are expressing our opposition to Trump’s Muslim ban, we also have to be louder and clearer about our condemnation of Islamic Republic of Iran’s ban on women who can’t enter Iran without hijab. Women from all religions and cultures, many of whom are flogged and imprisoned inside Iran for not wearing ‘proper hijab.'En français / In French:—–#IRAN #LIBERTE #FURTIVE #FEMININE L'Oscar de la censure est attribué à l'équipe Photoshop de la république islamique L'article de l'agence de presse ILNA, basée en Iran, couvre la cérémonie des #Oscars et rend compte du message d'Asgar Farhadi en faveur des opprimés, néanmoins ils couvrent aussi de noir MMes Charlize Theron et Anousheh Ansari pour masquer leurs bras et leurs épaules, ne laissant de visible que leurs têtes. C'est un autre exemple typique de la peur de la république islamique des bras nus des iraniennes. C'est pitoyable mais c'est ainsi que les articles de la presse d'Iran couvrent depuis des années ce genre d'événement. Mme Alinejad déclare que "au moment où M. Farhadi choisit une astronaute et des scientifiques de la NASA pour démontrer aux Oscars que les droits humains ne connaissent aucune frontière, la république islamique d'Iran fait exactement l'inverse en détournant ses superbes propos au profit de sa propre propagande, se montrant ainsi parfaitement sourde à leur signification réelle." C'est cette république islamique d'Iran qui force les fillettes à se voiler dès leurs sept ans. Alors que beaucoup d'entre nous, américains inclus, manifestent leur opposition à l'interdiction de M. Trump à l'encontre des musulmans, on doit aussi se faire entendre encore plus fort dans notre condamnation de l'interdiction que fait la république islamique d'Iran aux femmes d'entrer dans le pays sans hijab. En Iran, beaucoup de femmes, de toutes religions et de toutes cultures, sont fouettées et incarcérées pour ne pas avoir porté un "hijab correct". #SeeYouInIranWithoutHijab#MyStealthyFreedom

Geplaatst door ‎My Stealthy Freedom آزادی یواشکی زنان در ایران‎ op Maandag 27 februari 2017

 

Η λογοκριμένη Ανσαρί, στην απονομή, διάβασε την ευχαριστήρια επιστολή του σκηνοθέτη, στην οποία εκείνος εξηγούσε ότι δεν παρευρέθη στο θέατρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας κατά των απαγορευτικών μέτρων του Ντόναλντ Τραμπ εναντίον των μουσουλμάνων.

Untitled-1
Η ιρανοαμερικανίδα επιχειρηματίας Ανουσές Ανσαρί, λογοκρίθηκε επίσης από την τηλεόραση του Ιράν, όταν διάβασε μέσα στο θέατρο Kodak, την επιστολή «Κατά της καλλιέργειας του φόβου» του Ασγκάρ Φαρχαντί, δημιουργού της ταινίας «Εμποράκος», που κέρδισε Οσκαρ

Αυτή η εικόνα προκάλεσε την αντίδραση του ιρανικού διαδικτυακού κινήματος My Stealthy Freedom, το οποίο λειτουργεί μέσω Facebook.

Εκεί, η Μασίχ Αλινετζάντ, πρόεδρος του κινήματος τόνισε πως η θεοκρατική Ιρανική Δημοκρατία ενστερνίστηκε τα γραπτά και το θέμα της ταινίας του νικητή σκηνοθέτη, που αφορά τα ίσα δικαιώματα. Τα ερμήνευσε όμως μονόπλευρα, με τρόπο που να εξυπηρετεί την κρατική προπαγάνδα η οποία βυθίζει ολοένα περισσότερο στο σκοτάδι τον ιρανικό λαό. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την ανάρτηση της Αλινετζάντ στο My Stealthy Freedom, το κράτος αυτό εξακολουθεί να μαστιγώνει και να φυλακίζει καθημερινά τις Ιρανές που τολμούν να μη φορέσουν χιτζάμπ…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...