460
Κάθε φορά που η εταιρεία κλείνει μια λακκούβα, αφήνει επάνω της τον λογότυπό της, με αυτό το μήνυμα: «Oh, yes we did» | Domino's

Η Domino’s (εκτός από πίτσες) φτιάχνει και… δρόμους [βίντεο]

Protagon Team Protagon Team 14 Ιουνίου 2018, 19:15
Κάθε φορά που η εταιρεία κλείνει μια λακκούβα, αφήνει επάνω της τον λογότυπό της, με αυτό το μήνυμα: «Oh, yes we did»
|Domino's

Η Domino’s (εκτός από πίτσες) φτιάχνει και… δρόμους [βίντεο]

Protagon Team Protagon Team 14 Ιουνίου 2018, 19:15

Θα μπορούσε να είναι σκηνή βγαλμένη από κυβερνοπάνκ δυστοπικό μυθιστόρημα του Γουίλιαμ Γκίμπσον, από εκείνα που περιγράφουν την ανεπάρκεια των κυβερνήσεων να φροντίσουν στοιχειώδεις ανάγκες των πολιτών τους. Οπου εκεί αναλαμβάνει δράση κάποιο καλοπροαίρετο cyborg και βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Οι λακκούβες, όμως, δεν αποτελούν προϊόν μυθοπλασίας ούτε επιστημονική φαντασία, αλλά κάτι ενοχλητικά υπαρκτό, το χειρότερο κομμάτι της μετακίνησης του καθενός. Και δεν είναι μόνο κακό για το αυτοκίνητό σας, αλλά μπορούν να καταστρέψουν και το… δείπνο σας.

Φανταστείτε, λοιπόν, να πέσετε σε μια λακκούβα με τη ζεστή πίτσα σας στη θέση του συνοδηγού ή να συμβεί το ίδιο στο κουτί του ντελιβερά – και (μας) έχει συμβεί άπειρες φορές . Ακούγεται απαίσιο, έτσι δεν είναι;

Ευτυχώς, τώρα, σύμφωνα με το jalopnik υπάρχει μια δημοφιλής αλυσίδα πίτσας που γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει η καταστροφή της πίτσας από μια λακκούβα.

Πρόκειται για την Domino’s η οποία, για να αποφύγει -κυριολεκτικά- τις κακοτοπιές, ξεκίνησε μια καμπάνια με τον τίτλο «Στρώνοντας για πίτσα» και βοηθά στην επισκευή των λακκουβών σε πόλεις των ΗΠΑ, προκειμένου να μεταφέρονται οι πίτσες με ασφάλεια στα σπίτια.

Σύμφωνα με την εταιρεία, επισκευάζουν τις λακκούβες και τα εξογκώματα στον δρόμο για την αποφυγή «μη αναστρέψιμης βλάβης στην πίτσα σας», όπως η ίδια υποστηρίζει.

Έβαλε, μάλιστα, και μια κάμερα GOPro μέσα σε ένα κουτί πίτσας για να το καταλάβουμε όλοι και να δείξει πόση ζημιά μπορεί να προκαλέσουν οι λακκούβες σε μια «πεπερόνι και έξτρα τυρί» – κλάσικ παραγγελία. Κάθε φορά που «σφραγίζει» έναν δρόμο που επιδιορθώνει, αφήνει πάνω στη λακκούβα τον λογότυπό της με το μήνυμα “Oh, yes we did” (μτφρ: «Ναι, εμείς το κάναμε»).

«Δεν θέλουμε να χάσουμε ούτε μια ευκαιρία να χαθεί μέσα σε μια λακκούβα, δεν θέλουμε να χαθεί ούτε ένα υπέροχο γεύμα», αναφέρει ο Ράσελ Γουάινερ, πρόεδρος της Domino’s στις ΗΠΑ και προσθέτει ότι «η Domino’s ενδιαφέρεται πολύ για τους πελάτες της και για την πίτσα για να αφήσει να συμβεί κάτι τέτοιο».

Για την ιστορία, αυτή η εταιρεία έχει προσλάβει τεχνικό προσωπικό ειδικά γι’ αυτές τις εργασίες και μέχρι στιγμής έχει κλείσει ή επιδιορθώσει περί τις 200 λακκούβες (και άλλες κακοτεχνίες) σε δρόμους στην Καλιφόρνια, στο Μπέρμπανκ, στο Τέξας και το Μπάρτονβιλ, αλλά και στην Τζόρτζια.

Λέτε να γίνει και στην Ελλάδα κάτι αντίστοιχο; θα διαφανεί στο επόμενο διάστημα.

Το βέβαιο είναι ότι, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οι κακές γλώσσες κάνουν λόγω για κίνηση δημοσίων σχέσεων από την εν λόγω εταιρεία, χωρίς πραγματικό αντίκρισμα. Γεγονός παραμένει, όμως, ότι το οδικό δίκτυο στις ΗΠΑ αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, με κόστος μεγαλύτερο των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ετησίως -482 δολάρια ανά οδηγό- για επισκευές οχημάτων.

Ετσι, είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι η Domino’s δίνει μια εξαιρετικά άμεση και πρακτική λύση στις  κακοτεχνίες των δρόμων. Ταυτόχρονα, εννοείται, όλο αυτό αποτελεί μια πολύ καλή διαφήμιση του brand της και ένα εξαιρετικό μάθημα marketing.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...