868
|

Business stories: Γράφεις maskfree και μπήκες!

Κώστας Τσαούσης Κώστας Τσαούσης 16 Μαρτίου 2020, 19:06

Business stories: Γράφεις maskfree και μπήκες!

Κώστας Τσαούσης Κώστας Τσαούσης 16 Μαρτίου 2020, 19:06

Παρακολουθώ για μέρες τις αναρτήσεις του Δημήτρη Μαντουλίδη για την πλατφόρμα παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών – μια πλατφόρμα για online μαθήματα σε απλά ελληνικά- που στις δύσκολες ημέρες της εισβολής του covid-19, αναδεικνύεται ως «ιδανική λύση για όλους τους σπιτόγατους εκπαιδευτικούς και μαθητές».

Μοιράζομαι μαζί σας, μια από τις αναρτήσεις του. «Η Edutailors στo πλαίσιo της κοινωνικής ευθύνης πρώτη προσέφερε δωρεάν online ιδιαίτερα. Κάνουμε extend την προσφορά σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς που θέλουν να κάνουν ιδιαίτερα. Έλα με τον εκπαιδευτικό σου ή το μαθητή σου δωρεάν στην Edutailors, κάνε ασφαλές μάθημα και ξαναδές το. Με κανένα κόστος, δεν έχουμε καμία ανάμειξη στην πληρωμή. Μόνο ασφάλεια και άνεση. Όλα αυτά με τον κωδικό MASKFREE. Μπες www.edutailors.com».

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Υπό τη σκέπη του egg – enter•grow•go της Eurobank και πιο συγκεκριμένα, στη πλατφόρμα του προγράμματος για τις startup βρίσκονται τα μέλη της ομάδας που έχει αναπτύξει και διαχειρίζεται μια διαδικτυακή πλατφόρμα που θα προσφέρει τη δυνατότητα για online ιδιαίτερα διαδραστικά μαθήματα μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών ανά πάσα στιγμή 24/7 από όπου και να βρίσκονται.

Στο site της διαβάζω: «Η EduΤailors παρέχει online μαθήματα σε Έλληνες μαθητές. Τα μαθήματα είναι είτε ιδιαίτερα, είτε ομαδικά με ζωντανό ή μαγνητοσκοπημένο τρόπο. Η τεχνολογία μάς επιτρέπει να φέρουμε κοντά αξιόλογους εκπαιδευτικούς με μαθητές από όλο τον κόσμο με πλήρη διαφάνεια και αξιολόγηση, γεγονός που σύμφωνα με εκπαιδευτικές έρευνες οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα».

Η πλατφόρμα σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις που ζούμε μικροί και μεγάλοι είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και αποτελεσματική. Άλλωστε, και για αυτό το λόγο ήταν η πρώτη πλατφόρμα που στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης έδωσε δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα για να συνεχίσουν εκπαιδευτικοί και μαθητές απρόσκοπτα τα μαθήματά τους.

Τρεις από τους οκτώ startuppers που δημιούργησαν την πρωτοποριακή εκπαιδευτική πλατφόρμα στο Διαδίκτυο (δεξιά ο Δημήτρης Μαντουλίδης).

Η ομάδα της Edutailors έχει μια σειρά από ιδιαίτερης αξίας συστατικά στοιχεία. Το πρώτο εξ αυτών αφορά τον ιδρυτή της.

Τον Δημήτρη Μαντουλίδη. Έχει πάρει Master σε International Business από το Georgetown University και κατόπιν έχει εργαστεί στο τμήμα παιδείας της World Bank και στο Strayer Education, ένα online πανεπιστήμιο εισηγμένο στο χρηματιστήριο του NASDAQ (NASD:STRA). Επίσης το 2014 ήταν finalist, με ένα άλλο startup, στο iHub learning innovation event στο Silicon Valley ένα event που διοργανώθηκε από το Silicon Valley education foundation και το New School Venture Fund. Έχει εργαστεί και σε ένα από τα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία στην Ελλάδα τα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη. Με λίγα λόγια, καλές σπουδές, οικογενειακή παράδοση στην εκπαίδευση και διεθνή εμπειρία σε ένα απαιτητικό τομέα.

Το δεύτερο συστατικό στοιχείο της ομάδας είναι η συμπληρωματικότητα και ο συνδυασμός των ειδικοτήτων και των εμπειριών. Η ομάδα απαρτίζεται από εκπαιδευτικούς, προγραμματιστές και σχεδιαστές που διαθέτουν συνολικά «40+ χρόνια εμπειρίας στο διαδίκτυο».

Να προσθέσω, τέλος, και ένα παραπάνω στοιχείο. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε στην Καλιφόρνια και δημιουργήθηκε στην Ελλάδα!

Μαζί με τον Δημήτρη Μαντουλίδη βρίσκονται οι:

  • Νίκος Μιχαλάκης (σύμβουλος): Πτυχίο πληροφορικής από το MIT, Adaptive Learning Manager στο Knewton (μια από τις καλύτερες startup εταιρείες στο χώρο της εκπαίδευσης), IT Manager στο Netflix και Director of Cloud στην Toyota στο Τόκυο.
  • Γιάννης Ζαούδης (σύμβουλος): Πτυχίο σε πληροφορική από το πανεπιστήμιο Πατρών και συνιδρυτής στην Pollfish, μια από τις μεγαλύτερες startup στο Ελληνικό οικοσύστημα.
  • Ίρις Παπαδοπούλου (εκπαιδευτικός): Πτυχίο και διδακτορικό σε μαθηματικά από το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο όπου κατατάχθηκε 1η στις εισαγωγικές εξετάσεις.
  • Θανάσης Κοντογεώργης (εκπαιδευτικός): Βαλκανιονίκης μαθηματικών.

Μιλώντας εξ αποστάσεως με τον Δημήτρη Μαντουλίδη έμαθα το τι και το πως της ιδέας και της υλοποίησης της. Η ιδέα γεννήθηκε το 2018 όταν η ομάδα της Edutailors κατανόησε ότι οι μαθητές στη διασπορά και στην ακριτική Ελλάδα δεν έχουν τις πολλές επιλογές εκπαιδευτικών που προσφέρει ο νομός Αττικής. Οι εκπαιδευτικοί επίσης που κατοικούν στην επαρχία δεν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν μαθήματα σε μαθητές που κατοικούσαν μακριά από τη γεωγραφική τους περιοχή. Η διείσδυση του broadband και των πιστωτικών καρτών στη ζωή των Ελλήνων βοήθησε τα μέγιστα στην υλοποίηση της ιδέας.
Ρώτησα τον Δημήτρη να μου προσδιορίσει τα πλεονεκτήματα της αξιοποίησης της πλατφόρμας. Ο λόγος σε εκείνον: «Οι μαθητές, μαθαίνοντας από το σπίτι τους, κερδίζουν χρόνο από άσκοπες μετακινήσεις και ταυτόχρονα πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο, εκπαιδευτικούς που μόνο το internet μπορεί να φέρει κοντά τους.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί Θα αποκτήσουν ευελιξία. Οι μαθητές στα νησιά και στη διασπορά, που δεν υπάρχουν πολλές επιλογές εκπαιδευτικών, θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν με βάση τα δικά τους κριτήρια. Οι εκπαιδευτικοί live locally but teach globally!

Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μαθήματα 24/7 ακόμα και το βράδι πριν το διαγώνισμα αν δεν νοιώθουν έτοιμοι. Θα μπορούν να μη χάνουν μάθημα όταν ταξιδεύουν και όταν είναι άρρωστοι. Θα μπορούν να κάνουν μάθημα από το ξενοδοχείο και το σπίτι τους.

Τέλος μπορούν να ξαναδούν το βιντεοσκοπημένο online μάθημα και να το κατανοήσουν καλύτερα. Το ίδιο και οι γονείς τους. Θα υπάρξει πλήρης διαφάνεια. Τέλος οι γονείς θα λαμβάνουν progress reports, υπενθυμίσεις στο κινητό κλπ».

Για το τέλος, κράτησα δυο πράγματα που μ άρεσαν στις αναρτήσεις του Δημήτρη Μαντουλίδη στο fb. Την αναφορά στους «σπιτόγατους» (αναγκαστικά λόγω εκτάκτων συνθηκών) και τον κωδικό maskfree για ελεύθερη πρόσβαση!