880
|

Χαρούμενο και ιδιαίτερο: Οδηγώντας το νέο Citroën C3

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 24 Σεπτεμβρίου 2020, 15:09

Χαρούμενο και ιδιαίτερο: Οδηγώντας το νέο Citroën C3

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 24 Σεπτεμβρίου 2020, 15:09

To C3 είναι το πιο ευπώλητο μοντέλο στην γκάμα των Γάλλων και βρίσκεται μέσα στην κορυφαία 5άδα του B segment. Μάλλον όχι άδικα. Αν μερικές φορές νιώθεις να συνταυτίζεσαι με τη γνωστή ατάκα «πλέον όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν μεταξύ τους», τότε μάλλον εδώ υπάρχει μια προφανής εξαίρεση: το C3 δε μοιάζει με κανένα. Τελείως sui generis περίπτωση που κουβαλάει την –καλώς νοούμενη– τρέλα της Citroën, τη διαφορετικότητα και, θα μπορούσα να πω, μια σχεδιαστική τόλμη που πολύ θα θέλαμε να βλέπαμε πού και πού από τη γερμανική σχολή στη μικρή κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Το C3 συνεχίζει την εξαιρετική πορεία του στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία, με την τόνωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση, την προσωπικότητα που ενισχύεται από τους χρωματικούς συνδυασμούς του αμαξώματος, αλλά και την άνεση που κάνει τα μοντέλα της Citroën να ξεχωρίζουν.

Το μοντέλο που έδωσε νέα ώθηση στις πωλήσεις της μάρκας από το 2016, φαίνεται ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 750.000 ανθρώπων παγκοσμίως. Είναι ξεκάθαρα μια επιτυχία της «Inspired By You» διάθεσης της Citroën, η οποία εμφανίζεται πρόθυμη να επεκταθεί, στοχεύοντας σε ένα κοινό που θέλει την καλύτερη δυνατή λύση για τις καθημερινές μετακινήσεις του.

Copyright AGNIESZKA_DOROSZEWICZ @ Continental Production

Με τις νέες αλλαγές, η Citroën επιδιώκει να τονώσει τη διάθεση των υποψήφιων αγοραστών για διαφοροποίηση. Κοντολογίς, το Νέο C3 είναι το μοντέλο με τις περισσότερες επιλογές για εξατομίκευση, ενώ θα συμφωνήσω ότι είναι και το πλέον άνετο αυτοκίνητο στην κατηγορία Β (Opel Corsa, VW Polo, Ford Fiesta κ.ο.κ.).

Ενα πραγματικά σημαντικό στοιχείο που «υπογράφει» τη νέα αισθητική είναι τα προστατευτικά των πλευρών του αμαξώματος, τα λεγόμενα Airbump®. Μια ωραία, πατενταρισμένη ιδέα της Citroën, με αφρώδη επιφάνεια, που σε απαλλάσσει από το να σου αφήνουν ενοχλητικά σημάδια οι απρόσεκτοι διπλανοί όταν ανοίγουν την πόρτα τους. Στην ανανεωμένη τους έκδοση, πλέον, αποτελούνται από τρεις κάψουλες και είναι τοποθετημένα χαμηλά στις πόρτες, έχοντας ένα χρωματιστό περίγραμμα, ανάλογα με την επιλογή που έχει κάνει ο ιδιοκτήτης.

Οδηγώντας το

Εκεί που απολαμβάνεις το C3 είναι περισσότερο μέσα στην πόλη. Κινείσαι σβέλτα και απροβλημάτιστα, όπου και όποτε χρειαστεί, ενώ το μάτι σου δεν κουράζεται να απολαμβάνει ευχάριστες λεπτομέρειες που σου φτιάχνουν τη διάθεση. Από τις χειρολαβές που θυμίζουν βαλίτσα, τις επενδύσεις αλουμινίου και τις λεπτομέρειες σε μαύρη και κόκκινη «λάκα», μέχρι την «αιωρούμενη» οθόνη αφής (όλα γίνονται από εκεί με user friendly περιβάλλον χρήσης), τις πολλές και εύχρηστες θήκες για μικροαντικείμενα και τους ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις. Ολα σε κάνουν να ξεχνάς τη ρουτίνα του καθημερινού πηγαινέλα.

Copyright AGNIESZKA_DOROSZEWICZ @ Continental Production

Οδηγώντας το C3 στον αυτοκινητόδρομο και στις πιο υψηλές ταχύτητες, η ανάρτηση δείχνει να «σφίγγει» και το αυτοκίνητο είναι αρκετά ευθύβολο στις ανοιχτές καμπές, ενώ είναι σχεδόν μηδαμινές οι φορές που το συλλαμβάνεις να «πλέει». Τα πάντα είναι ρυθμισμένα με γνώμονα την άνεση και την ευκολία.

Πληροφοριακά, ύστερα από 600 χιλιόμετρα αρκετής πίεσης, ο υπολογιστής ταξιδιού έγραψε 7,6 lt/100 km για μέση κατανάλωση (κάποια +2 lt απ’ την αντίστοιχη μέση που είδαμε στο ντίζελ). Είναι εφικτή και μια τιμή της τάξης των 6 lt/100 km αν είσαι συνετός με το δεξί πεντάλ. Αρκετά καλά νούμερα συγκριτικά και αν συνυπολογίσετε ότι το οδηγήσαμε παραπάνω από σβέλτα.

Το μεγάλο ατού του C3 είναι ότι δεν μοιάζει αισθητικά με τίποτε άλλο που κυκλοφορεί στην κατηγορία εκεί έξω. Στη Citroën δεν φοβούνται να ξεχωρίσουν και το κάνουν με εμφατικό τρόπο. Έως και εκκεντρικό.

Οι κινητήρες

Επί της ουσίας ευνοείται από τους αποδοτικούς, τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οικονομίας καυσίμων και επιδόσεων:

  • 3κύλινδρος βενζίνης PureTech 83 (PureTech 83 με S&S και 5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και 110 (PureTech110 με S&S και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων),
  • ή Diesel BlueHDi 100 (BlueHdi 100 με S&S και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων).
16/16

Για ακόμα περισσότερη ευελιξία και ευκολία στην οδήγηση, το νέο C3 είναι επίσης διαθέσιμο και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT6 (PureTech 110 με S&S και EAT6).

Φτιάξ’ το όπως σ’ αρέσει

Το νέο Citroën C3 επιτρέπει σε όλους να δημιουργήσουν το αυτοκίνητό τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους. Τα νέα στοιχεία εξατομίκευσης του Νέου C3 που έχει πλέον 97 χρωματικούς συνδυασμούς, με νέα εξωτερικά χρώματα (Elixir Red και Spring Blue), νέα εξωτερικά διακοσμητικά και νέα σχέδια, αλλά και χρώματα για την καμπίνα των επιβατών (Techwood και Emerald).

Συνοψίζοντας, το C3 ενισχύει τη θέση του ως ένα από τα πιο προσαρμοζόμενα στα γούστα σας μοντέλα στην κατηγορία του. Ενδεικτικά, ευπειθώς αναφέρω:

  • 7 χρώματα αμαξώματος: περιλαμβάνονται 2 λαμπερά νέα χρώματα- Elixir Red και Spring Blue – πλέον των γνωστών χρωμάτων της παλέτας
  • 4 χρωματικά πακέτα: στις οποίες περιλαμβάνονται τα πλαίσια των φώτων ομίχλης και ο διάκοσμος των Airbump®. Το χρώμα Emerald Blue έρχεται να προστεθεί στα «βασικά» (Μαύρο, Λευκό και Κόκκινο).
  • 4 χρώματα για την οροφή, στα οποία περιλαμβάνεται το νέο Emerald Blue. Τα χρώματα της οροφής, συνδυάζονται με τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και με τα διακοσμητικά στις πίσω κολώνες του αμαξώματος.
  • 3 διακοσμητικά οροφής: με την παρουσίαση των νέων γραφικών που τοποθετούνται αυτοκόλλητα στην οροφή αλλά και στις πίσω κολώνες του αμαξώματος).
AGNIESZKA-DOROSZEWICZ @ Continental Productions

Η έναρξη των πωλήσεων του C3 ξεκινά από αυτή την εβδομάδα. Περισσότερες πληροφορίες στον επίσημο ιστότοπο της Citroën (https://www.citroen.gr/vehicle/new-citroen-c3/)