478
| Lamborghini

Ψηφιακή επίσκεψη στο ναό της Lamborghini

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 18 Φεβρουαρίου 2020, 19:12
|Lamborghini

Ψηφιακή επίσκεψη στο ναό της Lamborghini

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 18 Φεβρουαρίου 2020, 19:12

Η Lamborghini ήταν και παραμένει βιομηχανικό σύμβολο, εστία αδρεναλίνης, άφθονη ιταλική ιστορία. Από το όνειρο του Ferruccio Lamborghini μέχρι σήμερα, το ιταλικό εργοστάσιο έχει γράψει το δικό του κεφάλαιο στα αυτοκινητικά δρώμενα. Όπως, για παράδειγμα, την μπρουτάλ και σπάνια Lamborghini Miura «Jota».

H εμπλοκή της Audi στη διαχείριση της τεράστιας προίκας που ακούει στο όνομα «Lamborghini», η αλήθεια είναι πως συνέβαλε δραστικά στη διατήρησή της μετά από δύσκολες οικονομικά περιόδους. Καλώς ή κακώς ήταν η συμβολή των Γερμανών που έδωσε στις Lamborghini ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ποιότητας και συναρμολόγησης. Πρόκειται για στοιχεία που, περισσότερο από ποτέ, είναι απαραίτητα για να συνεχίσει να έρχεται το αναγκαίο ρευστό.

Απ’ αυτόν τον γενναίο τύπο ξεκίνησαν όλα. O Φερούτσιο Ελιο Αρτούρο Λαμποργκίνι (Ferruccio Elio Arturo Lamborghini) γεννήθηκε από μια αγροτική οικογένεια που ασχολούνταν με το κρασί, απέκτησε μηχανικές γνώσεις, δημιούργησε εταιρεία με τρακτέρ, παρεξηγήθηκε με τον Εντσο Φεράρι (Enzo Ferrari) και, σε ανταπάντηση προς τον τελευταίο, δημιούργησε τη Lamborghini με στόχο τα σπορ αυτοκίνητα.

Ετσι ήταν το εργοστάσιο στο μακρινό 1969. Την ίδια εποχή, στην Ελλάδα είχαμε χούντα. Και στην Ιταλία έφτιαχναν το ωραιότερο και εμβληματικό υπεραυτοκίνητο, τη Miura. Μέρος του δαπέδου με τα τούβλα διατηρείται και σήμερα ως ανάμνηση από το πού ξεκίνησε η εταιρεία.

Η Lamborghini Αventador συνεχίζει να απαιτεί περισσότερες ώρες εργασίας στο χέρι και περνά από μόλις 14 σταθμούς συναρμολόγησης.

Μια Huracan περιμένει τις πόρτες της όσο μια Aventador (στο βάθος) είναι έτοιμη για την παραδοσιακή της δοκιμή στον ανοιχτό δρόμο. Η Lamborghini δεν διαθέτει ειδική πίστα δοκιμών και συνεχίζει να τεστάρει τα έτοιμα αυτοκίνητά της στους δημόσιους δρόμους γύρω απ΄τη Sant’ Agata. Τυχεροί κάτοικοι ιταλικής εξοχής.

Η Huracan περνά από 24 σταθμούς συναρμολόγησης μέχρι να ολοκληρωθεί.

Mια νότα απ΄τις παλιές μέρες διατηρεί ο χώρος όπου μοντάρεται ο 12κύλινδρος κινητήρας της Aventador.

Βασική δοκιμασία για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά είναι το τεστ στο δυναμόμετρο. Η μπλε Aventador οφείλει να δείξει 740 ονομαστικούς ίππους.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, τα οικονομικά της εταιρείας φαίνεται να ΄χουν αφήσει πίσω τους χαλεπούς καιρούς του παρελθόντος. Για παράδειγμα, το 2019 η Lamborghini πούλησε ετήσια παραγωγή 8,205 μονάδες. Πρόκειται για μια τεράστια αύξηση σε σχέση με τις 5,750 του 2018. Θέλετε να μάθετε πού οφείλεται η άνοδος του 43%; Σε ένα αυτοκίνητο που ο Ferruccio μάλλον δεν θα ‘χε καν φανταστεί. Λέγεται Urus. Και είναι SUV.


  • Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars