799
| Ferrari

Η Ferrari SF90 Stradale και οι τυχοδιώκτες

|Ferrari

Η Ferrari SF90 Stradale και οι τυχοδιώκτες

Είναι υβριδική, τετρακίνητη και με οθόνη 16 ιντσών. Ισως το μόνο αυτοκίνητο που θα του συγχωρούσες να είχε και παλιομοδίτικη Plasma στην κονσόλα. Και μετά, έρχονται οι τυχοδιώκτες της ηλεκτροκίνησης

Η κεντρική φωτό αποτελεί στιγμή ιταλικής πορνογραφίας, Η Ferrari SF90 Stradale, οι 1.000 ίπποι κατά βούληση, το Fiorano, οι παχιές μαύρες γραμμές από silica, η μαζεμένη υπερστροφή ισχύος. Οι προδιαγραφές λένε πως η μπαταρία λιθίου προσφέρει, ηλεκτρικά και σιωπηλά, έως 25 χιλιόμετρα. Είναι το άλλοθι της αμαρτίας. Αλλά και αναγκαίο βήμα της νέας εποχής.

Πόσο κοντά μπορεί να είναι ο επόμενος κάτοχος μίας Ferrari SF90 Stradale στην απόλυτη οδηγική φαντασίωση; Πόσα ευρώ τον χωρίζουν από το πιο πρόσφατο δημιούργημα των πιστών μηχανικών και σχεδιαστών της; Πώς οι μαέστροι, γνήσια πνευματικά τέκνα του γερο-Ένζο, φέρνουν σε βόλτα την παρακαταθήκη του;

Οι απαντήσεις για το νέο, υβριδικό «Φεραρόνι» θα δοθούν εντός ολίγων μηνών που θα αρχίσει να παραδίδεται στους εύπορους τυχερούς. Εύχομαι, πέρα απ΄τα πλουσιόπαιδα και τα φασισταριά της Σαουδικής Αραβίας, εκεί που εκτελούν αν βγει η γυναίκα με κάμπριο και χωρίς μαντίλα, να υπάρχουν και αρκετοί που να αντιλαμβάνονται το μέγεθος ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Ως κατάκτηση, εξέλιξη, όχι ως επίδειξη πλούτου.

Για εμάς, τους αγαπητικούς της οδήγησης, ίσως αρκεί ότι για την ώρα, υπάρχει ένα σχετικό γυρολόγιο. Συγκεκριμένα, πώς η Ferrari SF90 Stradale γυρνάει την πίστα του Fiorano σε 1:19. Συγκριτικά, είναι 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από τη Ferrari F8 Tributo. Τα υπόλοιπα εν καιρώ.

Η SF90 και οι άλλοι

Εν τω μεταξύ, όλο και περισσότεροι νέοι κατασκευαστές βγαίνουν από το ανύπαρκτο της ιστορίας για να λανσάρουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Με ιπποδυνάμεις προς άγραν τίτλων και πελατών.

Θέλετε ονόματα και διευθύνσεις; Τα Aspark Owl, Xing Mobility Miss R, Rimac C_Two σας λένε κάτι; Αποδεικνύουν τη νέα terra προς ανακάλυψη. Οι Κολόμβοι μίας νέας «Αμερικής» που υπόσχονται υπερεπιδόσεις χωρίς ιστορικό υπόβαθρο.

Τι σχέση έχουν αυτά με τη Ferrari SF90 Stradale; Κατά την ταπεινή μου άποψη, καμία. Η Stradale, η «δρομίσια» που γιορτάζει τα 90 χρόνια της ιστορίας της Ferrari -εξ ου και ο κωδικός της- είναι παιδί άλλης πεπατημένης. Μπορεί να ‘χει τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν πίσω και δύο μπροστά ανά τροχό, ίσον τετρακίνητη), μπορεί να μπαίνει στην πρίζα για αυτά τα παγκοσμίως άχρηστα 25 σιωπηλά χιλιόμετρα στους δρόμους του Μονακό, μπορεί να χρησιμοποιεί και αυτή το νέο ρήμα «εξηλεκτρίζω», διαβάζει όμως άλλου παπά ευαγγέλιο

Περί προδιαγραφών

Σύμφωνοι, δεν τη λες και πούπουλο. Ζυγίζει κάποια 1.570 κιλά, εκ των οποίων παρακαλείσθε να χρεώσετε τα 270 εξ αυτών στο υβριδικό σαπόρτ της υπόθεσης. Αλλά αν επιμένει κάποιος που ‘χει σοβαρό ζήτημα με την έννοια της δίαιτας, θα υπάρχει και η έκδοση Fiorano για να γλυτώσει 30 κιλάκια. Μετά, θα μπορεί να φάει μερικές περιποιημένες καρμπονάρες στο Ristorante Cavallino, απέναντι απ΄την πύλη της παραλαβής. Οι άνθρωποι κάθονται και σπάνε το κεφάλι τους για το πώς θα ξεζουμίσουν το τελευταίο γραμμάριο απ΄το σασί και μετά πάει ο άλλος και αναστενάζει τη ζυγαριά. Μετά συγχωρήσεως, αλλά δυσκολεύομαι να αντιληφθώ αυτόν το συσχετισμό.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να περιπλανηθείτε για κάμποση ώρα στην καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα της Ferrari SF90 Stradale. Είναι τσάμπα οφθαλμόλουτρο σε σχέση με τα €430,000 που θα κοστίζει. Μη ρωτάτε για Ελλάδα – είναι ύβρις.

Οταν έστριβε το Μαρανέλο, κάποιοι είχαν βουλκανιζατέρ

Για την ιστορία, η SF90 Stradale παράγει 390 κιλά αρνητικής άντωσης για να νιώθεις όλο και πιο σταθερός όσο περισσότερο πιέζεις. Μετά, ονειρεύεσαι μια Υλίκη, την κατηφορική προς Αθήνα μετά το Αρτεμίσιο, τη φλαταδούρα στο νέο δρόμο για Καλαμάτα, το ΜόναχοΓκάρμις, το playstation που γίνεται επικίνδυνο στην πραγματική ζωή. Πόσο μακριά πάει η βαλίτσα με 780 + 220 ίππους μεταξύ ΜΕΚ και ηλεκτροκίνησης; Η απάντηση έχει να κάνει με το πού, πώς, πότε και αν μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει ένα μικρό μόνο μέρος των δυνατοτήτων της SF90.

Μετά, αφού αφήσετε φαντασία ελεύθερη, αφού κατατεθούν οι χρόνοι των 0-100 σε 2,5 » των 0-200 σε μόλις 6,7» (το ‘χουμε ξαναπεί τα 0-200 km/h είναι αυτά που μετράνε σε τέτοιες κατασκευές) και αφού ολοκληρώσουμε με τα πανταχόθεν παράνομα 340 km/h της τελικής (σε ποια πίστα, για πόσα δευτερόλεπτα σε ποια autobahn;), επιβάλλεται να κάνετε το παρακάτω: Μπορείτε να αφήσετε έξω απ΄την εξίσωση τους «άλλους». Τους νέους τυχοδιώκτες της νέας εποχής, τα κινέζικα hypercars (τι προσβολή, μα την Μαντόνα) και τους καροσερίστες με τις ντούρασελ, τα «βουλκανιζατέρ» και την εκκωφαντική απουσία ιστορίας, παιδέματος. Ακόμα και θανάτων μεγάλων οδηγών που άφησαν τα κόκκαλά τους σε πίστες εξελίσσοντας το αδύνατο.

Τι μένει; Ο τρόπος που οι μαέστροι του Μαρανέλο φτιάχνουν το κόσμημα. Πάρτε μία γερή γεύση στο βίντεο

  • Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars