Το μουσείο των αποτυχημένων προϊόντων

Βγήκαν στην αγορά με τις καλύτερες προϋποθέσεις, κάποια ίσως πιο μπροστά από την εποχή τους. Θα βρίσκονταν ήδη στο βασίλειο της λήθης αν δεν ξεχώριζαν για έναν λόγο: την ηχηρή αποτυχία τους. Αλλά υπάρχουν κάποιοι που τα εκτιμούν. Στη Σουηδία, στην πόλη Χέλσινγμποργκ, ανοίγει στις 7 Ιουνίου το «Μουσείο των αποτυχιών». Η έκθεση θα κάνει και διεθνή καριέρα, καθώς θα ταξιδέψει από την Κωνσταντινούπολη ως το Βερολίνο και από το Μαϊάμι ως το Αμστερνταμ. «Ακόμα και οι μεγαλύτερες και οι πιο οργανωμένες εταιρίες αποτυγχάνουν» λέει ο Σάμιουελ Γουέστ ο οποίος μετέχει στην έκθεση με 51 προϊόντα της συλλογής του. «Το ζήτημα είναι» λέει ο Γουέστ, «να αντιμετωπίσεις την αποτυχία και να παρουσιάσεις κάτι καλύτερο».

Protagon Team 19 Απριλίου 2017, 13:59
9

Coke BlaK

Κάρτα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 από 14

Commercial-Coke-Blak1

Αλλη μία πιο καθαρή αποτυχία της Coca Cola ήταν η Coke BlaK. Το προϊόν παρουσιάστηκε το 2006. Στόχος να παρουσιάσουν μία εκδοχή της Cola με καφέ. Αντεξε μόνο δύο χρόνια μέσα σε διαμαρτυρίες και αρνητικές κριτικές για τη γεύση και την υπερβολική καφεΐνη.