218
φωτ. αρχείου | corporate.ryanair.com/

Στις Βρυξέλλες το φιάσκο της Ryanair με την πτήση Λονδίνο – Θεσσαλονίκη

Protagon Team Protagon Team 6 Ιανουαρίου 2019, 14:42
φωτ. αρχείου
|corporate.ryanair.com/

Στις Βρυξέλλες το φιάσκο της Ryanair με την πτήση Λονδίνο – Θεσσαλονίκη

Protagon Team Protagon Team 6 Ιανουαρίου 2019, 14:42

Στα ευρωπαϊκά φόρα -και συγκεκριμένα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή- κοινοποιήθηκε η πρωτοφανής ταλαιπωρία δεκάδων επιβατών της πτήσης της Ryanair από το Λονδίνο στη Θεσσαλονίκη, που όμως κατέληξε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας!

Oπως καταγγέλλουν οι επιβάτες, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία τούς παράτησε κυριολεκτικά στο ρουμανικό αεροδρόμιο, χωρίς να φροντίσει ούτε στο ελάχιστον για την μεταφορά τους  στη Θεσσαλονίκη.

Ορισμένοι έφυγαν οδικώς με λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη σε ένα ταξίδι που διήρκεσε περισσότερες από 20 ώρες.

Σε επείγουσα ερώτηση προτεραιότητας που κατέθεσε στην Κομισιόν, ο αντιπρόεδρος του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, επικαλείται τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261/2004 ο οποίος αναφέρει ότι η αεροπορική εταιρία φέρει την ευθύνη των επιλογών αναφορικά με τέτοιες έκτακτες συνθήκες.

Στο πλαίσιο αυτό ζητά από την Κομισιόν να λάβει πρωτοβουλίες οι οποίες «θα θέτουν πραγματικά σε προτεραιότητα τους επιβάτες και την ασφαλή και δίκαιη μεταχείρισή τους».

«Η Κομισιόν οφείλει να προστατεύσει τα δικαιώματα των επιβατών κάθε φορά που εκείνα συγκρούονται με την πολιτική χαμηλού κόστους μιας αεροπορικής εταιρίας. Τέτοια φαινόμενα δεν πρέπει να επαναληφθούν», υπογράμμισε σε δήλωση του ο κ. Παπαδημούλης και ρωτά την Επιτροπή:

  •  πώς προστατεύει τα δικαιώματα των επιβατών όταν αυτά συγκρούονται με μία τέτοια πολιτική χαμηλού κόστους των αεροπορικών εταιριών;
  • και τι πρωτοβουλίες σκοπεύει να αναλάβει ώστε να το θεσμικό πλαίσιο να θέτει πραγματικά σε προτεραιότητα τους επιβάτες και την ασφαλή και δίκαιη μεταχείρισή τους;