776
Πέρα από την κορυφαία επίδοση σε παγκόσμιο επίπεδο του MGallery Athens Capital, η επιτυχημένη συνεργασία της Accor με τη ΛΑΜΨΑ ΑΕ επιβεβαιώνεται με την επέκταση του Athens Capital Suites | MGallery Collection/CreativeProtagon

Η Ελλάδα λάμπει στα μάτια της Accor

Πέρα από την κορυφαία επίδοση σε παγκόσμιο επίπεδο του MGallery Athens Capital, η επιτυχημένη συνεργασία της Accor με τη ΛΑΜΨΑ ΑΕ επιβεβαιώνεται με την επέκταση του Athens Capital Suites
|MGallery Collection/CreativeProtagon

Η Ελλάδα λάμπει στα μάτια της Accor

Η γλώσσα του σώματος λέει πολλά. Και ο ενθουσιασμός της Maud Bailly (Μοντ Μπεϊγί), CEO των Sofitel Legend, Sofitel, MGallery & Emblems ήταν φανερός από τις κινήσεις της.

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσία της στον ίδιο χώρο, τότε για τα εγκαίνια του πρώτου M Gallery στην Ελλάδα (Athens Capital), η επίσκεψή της στις 23 Μαΐου επιτέλεσε διπλό σκοπό.

Ο πρώτος ήταν να εγκαινιάσει την επέκταση της συνεργασίας με την Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ ΑΕ και τις 19 σουίτες του Athens Capital Suites – MGallery Collection, σε παρακείμενο κτίριο αστικής αρχιτεκτονικής του Μεσοπολέμου, ιδιοκτησία του ΕΦΚΑ, στην οδό Ζαλοκώστα 7. Μια συμφωνία, η οποία επισφραγίζει την επιτυχημένη συνεργασία franchise, αλλά και διευρύνει το προϊόν φιλοξενίας, σε ένα είδος που παρουσιάζει έντονη ζήτηση.

Ο δεύτερος ήταν να επιβεβαιώσει, πανηγυρίζοντας, ότι το MGallery Athens Capital έχει αναδειχθεί το κορυφαίο σε επιδόσεις ξενοδοχείο της φίρμας σε παγκόσμιο επίπεδο. Με μέση πληρότητα 82% το 2024 και τιμή δωματίου η οποία «ευχαριστεί πολύ τους ιδιοκτήτες», όπως τόνισε με χαμόγελο. Γι’ αυτό και για πρώτη φορά μια συνεργασία επεκτείνεται. Λίγο αργότερα επίσημοι προσκεκλημένοι, ανάμεσά τους και ο Πρωθυπουργός και η υπουργός Τουρισμού, βρέθηκαν στην τελετή εγκαινίων.

Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα ξενοδοχεία για τα οποία μίλησε η κυρία Bailly. Ετοιμάζει άλλα επτά κάτω από την ομπρέλα των τεσσάρων brands που επιβλέπει. Τα οποία απευθύνονται «σε διαφορετικές αγορές, κατηγορίες πελατών και ανάγκες ιδιοκτητών των μονάδων», όπως σημείωσε. Τα δύο νέα θα ενταχθούν στο franchise της Accor το 2026. Το ένα είναι το Elatos Resort στον Παρνασσό, επίσης υπό τη διαχείριση της ΛΑΜΨΑ, το οποίο θα είναι και το πρώτο του brand Emblems στην Ελλάδα. Το άλλο θα είναι ένα ακόμα MGallery στα Χανιά, δυναμικότητας 200 δωματίων.

Μετά το λανσάρισμα της πολυτελούς σειράς MGallery που εμφανίστηκε το 2008 από την Accor, για μια πολυτέλεια που είναι «ουσιαστική, αξιομνημόνευτη και δίνει αξία στις στιγμές», η νεότευκτη φίρμα Emblems, εστιάζει επιπλέον σε «περισσότερο χώρο, περισσότερη ιδιωτικότητα και περισσότερη οικειότητα», εξήγησε η επικεφαλής της. Και αυτά τοποθετούνται σε ξεχωριστά τοπία και κτίρια. Με ιστορία, ταυτότητα, αυθεντικότητα.

«Στην Ελλάδα ταιριάζει μια πιο εκλεπτυσμένη, πιο προσωποποιημένη, πιο αισθητική προσέγγιση», σχολίασε, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της. «Ενας ηδονιστικός τουρισμός», είπε χαρακτηριστικά η κυρία Bailly. Σπεύδοντας να δηλώσει αισιόδοξη για τη φετινή σεζόν, παρά τις δύσκολες γεωπολιτικές και οικονομικές συγκυρίες. «Τα σήματά μας είναι πολύ καλά τοποθετημένα στην ελληνική αγορά, προσελκύοντας ολοένα και περισσότερους έλληνες και διεθνείς επισκέπτες με αύξηση στο έσοδο ανά δωμάτιο παρά τις τρέχουσες τάσεις (μείωση 11,2% στις ΗΠΑ, 40% για τους Γάλλους), δείχνοντας μια ισχυρή έλξη για τα σήματα.

Αποψη του εσωτερικού μιας από τις 19 σουίτες του νέου Athens Capital Suites (MGallery Collection)

Γι’ αυτό και εξέφρασε με ενθουσιασμό την πεποίθησή της για τις δυνατότητες που έχει η Ελλάδα στην ανάπτυξη των σημάτων του ομίλου φιλοξενίας, ως τοπίο, ως γαστρονομία, ως παράδοση. Αλλά και ως χώρα, μια και η ίδια αποκάλυψε τους λόγους που αισθάνεται ιδιαίτερα δεμένη με την Ελλάδα. Τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, επί Προεδρίας Φρανσουά Ολάντ, η Maud Bailly από τη θέση δημόσιας λειτουργού (πριν ενταχθεί στον όμιλο Accor), ήταν στην ομάδα της γαλλικής αντιπροσωπείας που εργάστηκε για την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη. «Και σήμερα η Ελλάδα είναι παράδειγμα όχι μόνο για τη Γαλλία, αλλά για όλη την Ευρώπη, σε ό,τι αφορά την οικονομική της πορεία», δήλωσε.

Ήταν μεγάλη λοιπόν η ικανοποίηση της Maud Bailly για την εξέλιξη της παρουσίας της ξένης αλυσίδας στην Ελλάδα, μέσω των συμφωνιών franchise στις οποίες εστιάζει πλέον ο ξενοδοχειακός κολοσσός. Εξειδικεύοντας τα επόμενα σχέδιά του για τη χώρα, επισήμανε την ανάγκη να ενισχυθεί το αποτύπωμα στο παράκτιο, παραθεριστικό προϊόν, να επιταχυνθεί η ανάπτυξη των brand συλλογών και να αναδειχθεί η τοπική κουλτούρα και παράδοση. Οι περιοχές ενδιαφέροντος είναι τα ελληνικά νησιά, η Πελοπόννησος, η Αθήνα και η αθηναϊκή Ριβιέρα.

Όλα αυτά κάτω από το πρίσμα της βιωσιμότητας, η οποία αποτελεί βασική αξία του ομίλου, μαζί με τον επαναπροσδιορισμό του τι σημαίνει ευζωία και πολυτέλεια. Σε ό,τι αφορά την επιλογή των συνεργατών ξενοδοχείων, είναι «αδήριτη ανάγκη να πληρούν προδιαγραφές βιωσιμότητας, εξοικονόμησης φυσικών πόρων, διαχείρισης απορριμμάτων και κοινωνικής ευαισθησίας», είπε η κυρία Bailly. «Στην Accor οι στόχοι και τα αποτελέσματά μας εξαρτώνται καθοριστικά από τον παράγοντα βιωσιμότητα», κατέληξε στην παρουσίασή της στους δημοσιογράφους.

Τα ξενοδοχεία που εντάσσονται στην ομπρέλα της Accor πληρούν τις επιταγές της βιωσιμότητας. Προσεγγίζοντας τη φιλοξενία με μια πιο εκλεπτυσμένη διάθεση, σε σύνδεση με τους ανθρώπους και τους τόπους. Όπως ταιριάζει στην Ελλάδα, σύμφωνα με την επικεφαλής των πολυτελών ξενοδοχειακών προϊόντων της Accor.

Πράγματι ταιριάζει στην Ελλάδα. Και έχει μια βαρύτητα ότι ένας ξενοδοχειακός όμιλος «βλέπει» τη χώρα με αυτά τα μάτια. Εκτιμώντας τον «πλούτο» των προορισμών και δίνοντάς τους υπεραξία, αναδεικνύοντας και διαφυλάττοντας τους πόρους και τα χαρακτηριστικά τους.

Αραγε οι προορισμοί κάνουν το ίδιο;

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...