246
Μπάρες με κινόα για σνακ. Είναι νόστιμες, πολύ υγιεινές και γίνονται πανεύκολα | Εύη Σκούρα

Μπάρες δημητριακών με κινόα και τζίντζερ

Εύη Σκούρα 17 Μαΐου 2017, 08:40
Μπάρες με κινόα για σνακ. Είναι νόστιμες, πολύ υγιεινές και γίνονται πανεύκολα
|Εύη Σκούρα

Μπάρες δημητριακών με κινόα και τζίντζερ

Εύη Σκούρα 17 Μαΐου 2017, 08:40

Οσες συνταγές κι αν έχω φτιάξει για μπάρες δημητριακών, δεν μου είναι αρκετές. Θέλεις η αγάπη μου για τα δημητριακά και τους ξηρούς καρπούς, θέλεις η αδυναμία μου σε τέτοιου είδους σνακ, με κάνουν και έχω πάντα μπάρες δημητριακών στο σπίτι. Πέρα από πολύ νόστιμες και βόμβες θρεπτικών συστατικών, είναι ίσως και το πιο πρακτικό σνακ για να το πάρεις μαζί σου οπουδήποτε. Ενα μεγάλο ζήτω για τις μπάρες δημητριακών, λοιπόν!

Ένα πράγμα που παρατηρώ, όποτε χαζεύω για τέτοιες συνταγές στο διαδίκτυο, είναι ότι πολλές από αυτές έχουν ένα κατεβατό από υλικά. Δεν λέω, κι εγώ το έχω κάνει κάποιες φορές, αλλά ειλικρινά εντυπωσιάζομαι από το πόσα υλικά μπορούν να χωρέσουν σε μια συνταγή για μπάρες…. (την θυμάστε την διαφήμιση με τον ελέφαντα και το αυτοκίνητο;). Βέβαια όλα αυτά τα υλικά μπορεί να είναι ένα κι ένα, αλλά χωρίς αμφιβολία μπορείς να φτιάξεις εξαιρετικές μπάρες και με λιγότερα από 18 υλικά!

Κάπως έτσι, λοιπόν, βγήκε και αυτή η συνταγή. Μπάρες δημητριακών με κινόα και ζαχαρωμένο τζίντζερ (ξέρετε αυτή η πιπεράτη ζαχαρωμένη σούπερ λιχουδιά!!), δαμάσκηνα, ηλιόσπορους, βρώμη και λιναρόσπορο, ταχίνι, μέλι και κανέλα.

Οι μπάρες αυτές είναι πολύ πλούσιες σε πρωτεΐνες, λιπαρά Ω3, ασβέστιο, μαγγάνιο και χαλκό από την κινόα, πολύτιμα λιπαρά οξέα, μέταλλα και λιγνάνες από τον λιναρόσπορο, φυτικές στερόλες, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, βιταμίνες Ε και Β, μαγνήσιο, σίδηρο, φώσφορο και σελήνιο από τους ηλιόσπορους και το ταχίνι, αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή από την κανέλα και το μέλι και φυτικές ίνες. Σας έπεισα;

Δείτε το πλήρες κείμενο εδώ.