443
To νέο Mazda3 Hatchback | Mazda

Το Mazda3 μπαίνει στην αγορά με «ελληνικό» κινητήρα

To νέο Mazda3 Hatchback
|Mazda

Το Mazda3 μπαίνει στην αγορά με «ελληνικό» κινητήρα

Η Mazda είναι το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα του Ομίλου Συγγελίδη. Έχει εδώ και χρόνια τις Peugeot και Citroën. Πρόσφατα σύστησε τη DS. Επέστρεψε πίσω στους Ιταλούς τη Jeep (που επίσης είχε επί χρόνια στο portfolio του). Και φαντάσου, δεν πρόλαβα να αναφέρω και την Opel, την οποία επίσης απέκτησε προσφάτως. Τη Mazda, ο κ. Συγγελίδης την ξεκλείδωσε φέτος την άνοιξη από το λουκέτο της ακινησίας. Είχε προηγηθεί, πριν μια πεντατία περίπου, η κατάθεση της αίτησης πτώχευσης του Διευθύνοντα Συμβούλου, κ. Μιχαήλ Κορτέση της πρώην ΕΛΜΑ. Κάνετε τη σούμα και και έχετε το συνολικό τοπίο.

Επί του σημείου: η Mazda είναι μια διαφορετική εταιρεία από το συρμό. Συνεχίζει να επιμένει σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες και όχι σε τούρμπο – που αποτελούν, πλέον, τον κανόνα. Τα αυτοκίνητά της έχουν ωραία, ζωντανή αίσθηση οδήγησης. Και, βέβαια, είναι τρελά ψηλά στους δείκτες αξιοπιστίας. Σωστά, έχουν και το case study των roadsters, το εξαιρετικό MX-5. Τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει ο πολυμήχανος κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης; Χμμμ… μάλλον αυτό που διαβάσατε στον τίτλο. Ένα «γήινο» κινητήρα για το Mazda3. Σε κυβικά εκατοστά, εννοείται. Για να μπορεί να διεκδικήσει μερίδιο στη σημαντική κατηγορία των μικρομεσαίων.

Η έκδοση Mazda3 Hatchback SkyactivG120 Plus είναι αυτή που ενδιαφέρει άμεσα. Ακολουθεί την τάση χωρητικότητας των 1,5 lt. «Ελληνικά» κυβικά για την ελληνική φορολογική πραγματικότητα με απόδοση 120 ίππων και 152 Nm ροπής. Η τελευταία εμφανίζεται πιο ψηλά απ΄ό,τι συνηθίζεται στην κατηγορία. Συγκεκριμένα, στις 4000 rpm. Που σημαίνει πως το Mazda3 θέλει περισσότερο στροφάρισμα.

Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης είναι 5.7-5.8 lt/100 km, αναλόγως αμαξώματος. Η νέα έκδοση εμπλουτίζει το Mazda3 στην ελληνική αγορά που ξεκίνησε και πάλι την εμπλοκή της εταιρείας από το φετινό Μάϊο, στην παρουσίαση που έγινε στο Ίδρυμα Σ. Νιάρχος. Εκεί παρουσιάστηκαν τα σχέδια του Ομίλου για την πορεία της μπράντας στη χώρα μας.

Το Mazda3 δίνει, λοιπόν, ένα επιπλέον ενδιαφέρον μοντέλο στην παλέτα επιλογών του αγοραστή. Σε μια κατηγορία που ενδιαφέρει πολύ. Και, κυρίως, από μια εταιρεία που λόγω πολυετούς απουσίας από τα ελληνικά δρώμενα, θέλει να επαναπροσδιοριστεί στο χάρτη των πωλήσεων. Δεν λέμε για τις συνειδήσεις των αγοραστών, γιατί η Mazda είχε επί χρόνια τη θέση που της αξίζει.

Αυτά τα ολίγα. Διαθέσιμο τόσο ως hatchback όσο και ως sedan. Η τιμή του Mazda3 των 1,5 lt ξεκινά από τα €21.633. Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε αναλυτικά εκδόσεις και το αντίστοιχο κόστος.


  • Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars