369
|

Αιτία πολέμου – για το «όπλο» που λέγεται Nissan GT-R NISMO GT500

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 17 Σεπτεμβρίου 2019, 21:02

Αιτία πολέμου – για το «όπλο» που λέγεται Nissan GT-R NISMO GT500

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 17 Σεπτεμβρίου 2019, 21:02

Δεν βγαίνει κάθε μέρα ένα αγωνιστικό Nissan. Η είδηση, λοιπόν, που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική στην Ελλάδα, την Ν. Ι. Θεοχαράκης, αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Το GT-R Nismo 500 είναι η αγωνιστική έκδοση για τη σεζόν του 2020 ενός αυτοκινήτου που κουβαλάει μία μεγάλη κληρονομιά.

Ήταν τόσο «μπροστά» η Nissan όταν παρουσίασε την αρχική βάση του γνωστού GT-R. Πόσο «μπροστά» ρώτησε κάποιος στο βάθος; Όσο υπονοεί το γεγονός ότι το οδηγήσαμε για πρώτη φορά το σωτήριον έτος 2008. Έντεκα χρόνια πριν. Ισοδυναμεί με αιώνα αν το μετρήσεις με αυτοκινητικά δεδομένα. Ήταν ενδεικτικό τού πόση τεχνολογία έφερνε μαζί του το GT-R.

Σήμερα, η σπονδυλική στήλη δεν έχει αλλάξει. Προστίθεται όλο και μεγαλύτερο βάθος εξέλιξης χρόνο-χρόνο. Το Nissan GT-R Nismo 500 συνεχίζει να παραμένει στην αφρόκρεμα των αγωνιστικών με έναν μαγικό τρόπο από τους μηχανικούς της εταιρείας. Απέναντί του είναι ο σκληρός ανταγωνισμός του Πρωταθλήματος Super GT για την επόμενη χρονιά.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, το GT-R έχει θέση στην νεότερη ιστορία ως το αυτοκίνητο-τσουνάμι. Σπάνια ένα αυτοκίνητο είναι ικανό να προκαλέσει τόση αναστάτωση στα εφησυχασμένα λιμάνια του σκληροπυρηνικού ανταγωνισμού. Μιλάμε για Ferrari, Porsche και άλλες γαλαζοαίματες καταστάσεις.

Οι εικόνες που βλέπετε δόθηκαν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα από τη NISMO, το τμήμα της Nissan που ασχολείται με τις αγωνιστικές κατασκευές αλλά και τις ειδικές εκδόσεις. Οι απανταχού φίλοι της εταιρείας και αυτοκινήτων που δόξασαν την αυτοκίνηση, κυριολεκτικά, τις λατρεύουν.

Τέλος, στο δελτίο Τύπου διαβάζω πως «το νέο GT-R Nismo 500 θα συμμορφώνεται με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της Κλάσης 1 που θα υιοθετηθούν ομοιόμορφα από το Super GT αλλά και το DTM (Deutsche Tourenwagen Masters)». Το τελευταίο είναι το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Από τα πιο καταξιωμένα παγκοσμίως. Οι νέοι κανονισμοί επιβάλλουν μία διαδικασία συνεχούς εξέλιξης για να μπορείς να πάρεις την πιστοποίηση των αγώνων. Το περιγράφω χοντρικά.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, μία πρώτη δοκιμή εξέλιξης λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες, στην πίστα της Σουζούκα, στην Ιαπωνία. Αν σας πέφτει λίγο μακριά, μπορείτε να πάρετε μία γεύση από το εκρηκτικό σασπένς που κυριαρχεί εντός του κόκπιτ στο παρακάτω βίντεο:


  • Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars