190
Το… φλερτ με ένα έκθεμα του μουσείου Baden οδηγεί τους χρήστες της εφαρμογής στο να το επισκεφτούν από κοντά. | Baden State Museum

Θα σας άρεσε το φλερτ με ένα έργο τέχνης;

Protagon Team Protagon Team 28 Φεβρουαρίου 2021, 12:43
Το… φλερτ με ένα έκθεμα του μουσείου Baden οδηγεί τους χρήστες της εφαρμογής στο να το επισκεφτούν από κοντά.
|Baden State Museum

Θα σας άρεσε το φλερτ με ένα έργο τέχνης;

Protagon Team Protagon Team 28 Φεβρουαρίου 2021, 12:43

Τα μουσεία σε όλο τον κόσμο ψάχνουν πάντοτε να βρουν τρόπους για να διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού για τα εκθέματα τους. Αυτό όμως που σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι του Πολιτειακού Μουσείου Baden στην Καρλσρούη στην Γερμανία ξεπερνά κατά πολύ το σύνηθες για αυτούς τους χώρους μάρκετινγκ.

Οπως αναφέρουν σε δημοσίευμα τους οι Times δημιουργήθηκε για λογαριασμό του μουσείου μια εφαρμογή που λειτουργεί στα πρότυπα των εφαρμογών προσωπικών γνωριμιών και ραντεβού, όπως το Tinder. Σύμφωνα με  στελέχη του μουσείου η εφαρμογή αυτή επιτρέπει στους επισκέπτες να αναπτύξουν μια πιο προσωπική σχέση με τα εκθέματα. Με απλά λόγια πρόκειται για μια εφαρμογή όπου χρήστης και έκθεμα ξεκινούν ένα… φλερτ.

«Είναι σαν ένα dating app. H εφαρμογή προτείνει στους χρήστες να δουν κάποιο έκθεμα και εκείνοι επιλέγουν αν θα το κάνουν ή όχι. Αν κάποιος αποδεχτεί την πρόταση τότε ξεκινά ένας πραγματικός διάλογος με το συγκεκριμένο έκθεμα. Αφού έκθεμα και χρήστης ανταλλάξουν μερικά μηνύματα το έκθεμα τον καλεί να πάει να το δει από κοντά» αναφέρει ο Κριστιάν Λίντνερ, επικεφαλής ψηφιακών μέσων του μουσείου.

Μέχρι στιγμής στην εφαρμογή, που ονομάζεται My Object, διατίθενται για γνωριμία 80 από τα εκθέματα του μουσείου.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News