248
Ενα παιδί έρχεται στον κόσμο. Σε ποια Ευρώπη θα μεγαλώσει; Η εξαιρετική καμπάνια #EUelections2019 | YouTube/European Parliament

«Αποφάσισε για την Ευρώπη που θέλεις»

Protagon Team Protagon Team 25 Απριλίου 2019, 11:12
Ενα παιδί έρχεται στον κόσμο. Σε ποια Ευρώπη θα μεγαλώσει; Η εξαιρετική καμπάνια #EUelections2019
|YouTube/European Parliament

«Αποφάσισε για την Ευρώπη που θέλεις»

Protagon Team Protagon Team 25 Απριλίου 2019, 11:12

Μία παιδική φωνή λέει: «Σήμερα θα γεννηθώ. Διάλεξε την Ευρώπη που θα μεγαλώσω». Βλέπουμε το πρόσωπο ενός νεογέννητου μωρού στην αγκαλιά της μητέρας του. Και την πρόσκληση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για συμμετοχή στις εκλογές της 26ης Μαΐου.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο με το οποίο καλεί τους πολίτες να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Και είναι, πράγματι, μία συγκινητική ταινία μικρού μήκους όπου παρακολουθούμε γυναίκες να πηγαίνουν στην αίθουσα του τοκετού και στη συνέχεια τη γέννηση των παιδιών, εστιάζοντας στη συγκίνηση των γονιών τους.

Ο προσανατολισμός του βίντεο εκπορεύεται από τα ευρήματα του Ευρωβαρόμετρου:το 80% των πολιτών συμφωνεί ότι όσα ενώνουν τους Ευρωπαίους είναι πιο σημαντικά από όσα τους χωρίζουν. Σύμφωνα τα τελευταία στοιχεία του εαρινού Ευρωβαρόμετρου (από τον Φεβρουάριο του 2019) αποκαλύπτουν ότι πάνω από τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων (68%) πιστεύουν ότι η ΕΕ έχει ωφελήσει τη χώρα τους και 61% βλέπουν θετικά την ΕΕ. Η ίδια έκθεση του εαρινού Ευρωβαρόμετρου δείχνει ότι οι πολίτες της ΕΕ ενδιαφέρονται περισσότερο για την κατάσταση της οικονομίας, τις προοπτικές απασχόλησης, τη μετανάστευση, την κλιματική αλλαγή και τη μάχη εναντίον της τρομοκρατίας, θέματα που τονίζουν την ανάγκη για περισσότερη ενότητα, συνεργασία και κοινή δράση.

Ωστόσο αν και περισσότεροι από το ένα τρίτο των Ευρωπαίων πολιτών (35%) είναι ήδη βέβαιοι ότι θα ψηφίσουν, άλλο ένα τρίτο (32%) παραμένει αβέβαιο. Για τους νέους που έχουν δικαίωμα ψήφου, παρόλο που έχουν σταθερά την πιο θετική στάση απέναντι στην ΕΕ (74%), μόλις το 21% είναι βέβαιοι ότι θα ψηφίσουν, ενώ το 34% παραμένουν αναποφάσιστοι.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...