449
O Πάνος/μάνατζερ ράγκμπι έγινε γκραφίτι και, σχεδόν, μία cult φιγούρα | flickr

Πόσο ακόμα «Survivor»;

O Πάνος/μάνατζερ ράγκμπι έγινε γκραφίτι και, σχεδόν, μία cult φιγούρα
|flickr

Πόσο ακόμα «Survivor»;

Εντάξει, το «Survivor» πουλάει. Για να ακριβολογούμε, πουλάει τρελά. Είναι απ’ αυτά τα σπάνια τηλεοπτικά φαινόμενα που σαρώνουν τόσο, που φτάνουν να γίνονται αντικείμενο συζήτησης μεταξύ μαθητών και δασκάλων στις σχολικές τάξεις.

Είναι απ’ τα προγράμματα δεν αφήνουν κανένα άλλο τηλεοπτικό προϊόν απέναντί τους να πάρει ανάσα. Είναι επίσης πολύ φυσιολογικό ο σταθμός που είχε την τύχη μιας τόσο σαρωτικής σε τηλεθέαση εκπομπής να θέλει να την εκμεταλλευτεί όσο μπορεί.

Αλλά έρχεται μια στιγμή που λες, όπα παιδιά, φτάνει. Γκώσαμε ή οδεύουμε προς τα εκεί. Μια τέτοια αίσθηση κορεσμού, σα να μου προσφέρουν να φάω δεκαπέντε τυρόπιτες μονοκοπανιά, ένιωσα διαβάζοντας ότι στον ΣΚΑΙ ξεκινάει μια εκπομπή αφιερωμένη στο συγκεκριμένο ριάλιτι, το #Survivor. Θα την παρουσιάζει η Ελεωνόρα Μελέτη και θα μεταδίδεται καθημερινά.

Μια ακόμα εκπομπή δηλαδή, μιας και υπάρχει ήδη μια εκπομπή στο σταθμό του Φαλήρου, το Ροντέο, που επίσης σχολιάζει σε μεγάλο βαθμό το παιχνίδι (τις μισές φορές που έχω συντονιστεί με Ροντέο βλέπω σκηνές από Survivor). Για να μην πω πόσες αναφορές γίνονται σε άλλες εκπομπές του σταθμού, μέχρι και στις ενημερωτικές εκπομπές γι’ αυτό λένε συχνά-πυκνά.

Βέβαια, η εκπομπή που ξεκινάει τώρα θα δείχνει λέει παραλειπόμενα και backstage στιγμιότυπα του παιχνιδιού. Γιατί όχι, λοιπόν, να βγει και μια εκπομπή με τα παραλειπόμενα των παραλειπόμενων και μετά μια ακόμα, με μετα-αναλύσεις των παραλειπόμενων και πάει λέγοντας; Ιδέες ρίχνω, αφού απ’ ό,τι φαίνεται έχουν μπει στη φάση που προσπαθούν να βγάλουν απ’ τη μύγα του Άγιου Δομίνικου ξύγκι.

Αρχίζει να φαίνεται και κάπως αστείο κατά τη γνώμη μου, λες τώρα όπου να ‘ναι, θα μου πούνε τι χρώμα βρακί φοράει ο Τσανγκ και πίσω από ποιον θάμνο προτιμά να αφοδεύει ο Αγγελόπουλος. Και θα φωνάξουν ειδικό αναλυτή-κομμωτή να εξηγήσει πώς η αλμύρα έχει αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της Ειρήνης Παπαδοπούλου.

Επιπλέον, έχω προσωπικά την πεποίθηση οτι η υπερβολική ενασχόληση με κάτι, το αποδυναμώνει. Όταν σερβίρεις δέκα ίδια πιάτα, το δείπνο γίνεται ανιαρό. Πόσο Survivor να καταναλώσει ο τηλεθεατής; Το πολύ το κύριε ελέησον, το βαριέται κι ο παπάς που λένε. Άσε που εκείνο που μας έχει μαγέψει κι έχουμε πάθει εξάρτηση είναι, νομίζω, το παιχνίδι αυτό καθεαυτό και οι συσχετισμοί που δημιουργεί μεταξύ των παικτών.

Απ’ την άλλη πάλι, η τηλεθέαση έχει τον πρώτο λόγο. Μπορεί να ξεκινήσει η νέα εκπομπή και να σαρώσει. Μπορεί να ξεκινήσει και άλλη και να σαρώσει κι αυτή. Μένει να δούμε, πόσο ξύγκι απ’ το Survivor είμαστε διατεθειμένοι να καταναλώσουμε. Εδώ άκουγα έναν μανάβη στο ραδιόφωνο, έλεγε ότι πριν το «Survivor» πουλούσε 20 καρύδες το χρόνο και τώρα πουλάει 20 τη βδομάδα. Ποιις ξέρει, ίσως είμαστε διατεθειμένοι να μπουκωθούμε για τα καλά. Όλα είναι πιθανά.

ΥΓ. Και βέβαια, θα (μου) την έλεγε κάποιος, άμα δεν σ’ αρέσει το πολύ το «Κύριε ελέησον» κούκλα μου, έχεις ένα μηχάνημα που λέγεται τηλεκοντρόλ. Χρησιμοποίησέ το.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News