276
Η Volkswagen συνεργάζεται με τη Microsoft για να περάσει στην ψηφιακή εποχή και να συνδέεται μέσω Διαδικτύου με όλα τα οχήματα που παράγει | VW

Συνεργασία VW – Microsoft για σύνδεση των οχημάτων του ομίλου στο Διαδίκτυο

Protagon Team Protagon Team 8 Οκτωβρίου 2018, 21:07
Η Volkswagen συνεργάζεται με τη Microsoft για να περάσει στην ψηφιακή εποχή και να συνδέεται μέσω Διαδικτύου με όλα τα οχήματα που παράγει
|VW

Συνεργασία VW – Microsoft για σύνδεση των οχημάτων του ομίλου στο Διαδίκτυο

Protagon Team Protagon Team 8 Οκτωβρίου 2018, 21:07

Την ώρα που η τεχνολογία κατακλύζει τα νέα μοντέλα και η αυτόνομη οδήγηση είναι στο πιο νευραλγικό της σημείο, οι συμμαχίες μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών με τις πιο δυνατές εταιρείες λογισμικών και διαδικτυακών υπηρεσιών είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένες.

Για αυτόν τον λόγο η Volkswagen συμφώνησε να συνεργαστεί με τη Microsoft για τα επόμενα πέντε χρόνια. Στόχος, η  τοποθέτηση του συνόλου των διαδικτυακών υπηρεσιών της Volkswagen στην πλατφόρμα cloud τής Microsoft.

Η γερμανική φίρμα – που έχει στην «ομπρέλα της τα μοντέλα της VW, της Audi, της Seat και της Skoda – επιθυμεί να επεκτείνει και άλλο το τεχνολογικό της πεδίο, με κάτι ιδιαίτερα φιλόδοξο, αλλά εφικτό για τη Microsoft: να συνδέσει τα μοντέλα της στο διαδίκτυο, ώστε να ενισχύσει τις επιλογές των ψηφιακών υπηρεσιών στους κατόχους των μοντέλων VW.

Στόχος της Volkswagen να έχει συνδέσει, έως το 2020, πάνω από πέντε εκατομμύρια οχήματά της στο Cloud της Microsoft.

Το νέο σχέδιο προβλέπει και τη δημιουργία ενός νέου τμήματος εξέλιξης της γερμανικής φίρμας κοντά στα γραφεία της Microsoft, στην Ουάσινγκτον, ενώ για τον ίδιο λόγο στο συγκεκριμένο κέντρο θα μετακινήσει περίπου 300 εργαζόμενους, από τη Γερμανία στην Αμερική.

Nα σημειωθεί ότι η VW είχε συνάψει συμφωνία με την Google, πριν από περίπου έναν χρόνο, με στόχο την ανάπτυξη κβαντικών υπολογιστών και φόντο τη μελλοντική χρήση της αυτοκίνησης, με κοινό παρανομαστή την αυτόνομη οδήγηση – η οποία, πλέον, «τρέχει» σε πολλά μοντέλα της φίρμας.

Η συγκεκριμένη τελευταία συμμαχία των δύο εταιρειών έχει ως στόχο να γίνει πιο στοχευμένη παρατήρηση των μοτίβων οδήγησης, να δίνονται πληροφορίες για τους διαθέσιμους χώρους στάθμευσης κ.ά.

Με λίγα λόγια, όλα είναι έτοιμα για τη δημιουργία του μεγαλύτερου ψηφιακού οικοσυστήματος στην ιστορία της αυτοκίνησης.