554
|

Νέα Υόρκη προς απρόθυμους τουρίστες: «Ελάτε πίσω»

Protagon Team Protagon Team 28 Ιουνίου 2021, 17:36

Νέα Υόρκη προς απρόθυμους τουρίστες: «Ελάτε πίσω»

Protagon Team Protagon Team 28 Ιουνίου 2021, 17:36

Καθώς η Νέα Υόρκη επανήλθε πλήρως σε κανονικούς ρυθμούς, οι αξιωματούχοι του τουρισμού κάνουν επείγουσα έκκληση για να αρχίσουν να επιστρέφουν οι επισκέπτες της πόλης με την ελπίδα να αναβιώσει ένα κρίσιμο κομμάτι της οικονομίας της, γράφει στους New York Times ο Πάτρικ ΜακΓκίαν.

Με ομοσπονδιακή βοήθεια 30 εκατομμυρίων δολαρίων, το γραφείο προώθησης τουρισμού της πόλης, NYC & Company, αναπτύσσει τώρα μια επιθετική εκστρατεία με στόχο κατ’ αρχάς να απαλείψει την εικόνα της Νέας Υόρκης ως το επίκεντρο, αρχικά, της πανδημίας κορονοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες και την ελπίδα να καταφέρει να προσελκύσει 10 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη για διανυκτερεύσεις ή ημερήσιες εκδρομές μεταξύ της εθνικής Ημέρας Μνήμης (Memorial Day, τελευταία Δευτέρα του Μαΐου) και της Εργατικής Αργίας (Labor Day, πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου).

Με τα περισσότερα διεθνή ταξίδια να παραμένουν απαγορευμένα, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των επισκεπτών θα είναι εγχώριοι παραθεριστές, και όχι οι ξένοι τουρίστες, που συνήθως δαπανούν περισσότερα χρήματα. Αλλά αφού η πανδημία εξάλειψε ουσιαστικά την ακμάζουσα τουριστική βιομηχανία της Νέας Υόρκης αναγκάζοντας πολλά από τα μεγάλα ξενοδοχεία της να κλείσουν τις πόρτες τους, τώρα όλοι οι επισκέπτες είναι ευπρόσδεκτοι.

«Αυτό που συνειδητοποιήσαμε είναι ότι πρέπει να δημιουργήσουμε μια επείγουσα ανάγκη για επίσκεψη τώρα», δήλωσε στους New York Times ο Φρεντ Ντίξον, διευθύνων σύμβουλος της NYC & Company. Είπε ακόμη ότι οι έρευνες του γραφείου σε  κατοίκους στο Βορειοανατολικό τμήμα των ΗΠΑ έδειξαν ότι οι άνθρωποι «ήταν πολύ πρόθυμοι και ανυπόμονοι να επιστρέψουν στην πόλη, αλλά έψαχναν για το σημάδι ότι είναι η κατάλληλη στιγμή».

Αυτό το σημάδι θα έχει τη μορφή της μεγαλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας της πόλης εδώ και δεκαετίες, συμπεριλαμβανομένων τηλεοπτικών διαφημίσεων με θέμα «Ήρθε η ώρα για τη Νέα Υόρκη». Αυτές οι διαφημίσεις, που έχει προγραμματιστεί να αρχίσουν να προβάλλονται σε δύο εβδομάδες, έχουν στόχο να πείσουν τους Αμερικανούς που σε άλλη περίπτωση θα είχαν πάει στην Ευρώπη ή αλλού στο εξωτερικό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ξοδέψουν λίγο χρόνο -και χρήματα- στη Νέα Υόρκη.

«Το καλοκαίρι της N.Y.C. είναι εδώ και τώρα ήρθε η ώρα να πούμε σε όλο τον κόσμο για το πώς αυτή η πόλη χτίζει μια ανάκαμψη για όλους μας», δήλωσε ο δήμαρχος Μπιλ ντε Μπλάσιο. «Ο τουρισμός επηρεάζει εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας στους πέντε δήμους και η επιστροφή του θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την ανάκαμψή μας», είπε.

Οι προσπάθειες του γραφείου τουριστικής ανάπτυξης να προσελκύσει τουρίστες ήταν ολοένα και πιο επιτυχημένες έως το 2019, όταν η πόλη κατέγραψε υψηλό όλων των εποχών με 66 εκατομμύρια επισκέπτες. Μάλιστα, στο αποκορύφωμά της, η τουριστική βιομηχανία απασχολούσε περισσότερους από 280.000 εργαζομένους, περίπου μία στις 14 θέσεις εργασίας στην πόλη.

Προς το παρόν, όλες οι μεγάλες ξένες πηγές επισκεπτών της πόλης, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας και της Βραζιλίας, εξακολουθούν να απαγορεύουν τα ταξίδια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο κ. Ντίξον είπε, ωστόσο, ότι ελπίζει πως ο Καναδάς και το Ηνωμένο Βασίλειο θα αρχίσουν σύντομα να επιτρέπουν στους πολίτες τους να ταξιδεύουν και πάλι ελεύθερα στις Ηνωμένες Πολιτείες και ότι μόλις συμβεί αυτό, ο οργανισμός θα αρχίσει να μεταδίδει τις διαφημίσεις του και εκεί.

Η καθυστερημένη επανεκκίνηση των περισσότερων διεθνών ταξιδιών προκάλεσε την NYC & Company να αναθεωρήσει την πρόβλεψή της για τους επισκέπτες φέτος, που αναμένεται να είναι ελαφρά μειωμένη, στα 36,1 εκατομμύρια, από προηγούμενη εκτίμηση 36,4 εκατομμυρίων, δήλωσε τέλος ο κ. Ντίξον.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News