559
Στιγμιότυπο από έναν αγώνα του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports | ΟΠΑΠ

Τι είναι τα Virtual Sports του ΟΠΑΠ που «παίζουν μπάλα» όλη μέρα;

Protagon Team Protagon Team 24 Μαΐου 2017, 18:46
Στιγμιότυπο από έναν αγώνα του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports
|ΟΠΑΠ

Τι είναι τα Virtual Sports του ΟΠΑΠ που «παίζουν μπάλα» όλη μέρα;

Protagon Team Protagon Team 24 Μαΐου 2017, 18:46

Ενώ όλο και περισσότεροι καλεσμένοι προσέρχονταν στο πανέμορφο roof garden των κεντρικών γραφείων του ΟΠΑΠ, η Ρωσία επικρατούσε της Γαλλίας με 3-0 και μετά η Ρεάλ έχανε από την Μπαρτσελόνα με 4-1 σε έναν εντυπωσιακό αγώνα. Ο περισσότερος κόσμος έριχνε κλεφτές ματιές στην μεγάλες τηλεοράσεις που είχαν στηθεί στην εκδήλωση και έδειχναν τους συγκεκριμένους αγώνες.

Μην εκπλήσσεστε. Ο Λιονέλ Μέσι και ο Κριστιάνο Ρονάλντο δεν φόρεσαν τα ποδοσφαιρικά τους παπούτσια για να αναμετρηθούν «μυστικά» από τον ποδοσφαιρικό πλανήτη. Αυτά τα παιχνίδια ήταν αγώνες γραφικής απεικόνισης που διεξάγονται κάθε πέντε λεπτά σε όλα τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ. Και όλοι εμείς, μπορούμε να δούμε τις καλύτερες φάσεις και φυσικά το τελικό αποτέλεσμα.

S1
Οι ομάδες των Virtual Sports παραπέμπουν σε κανονικούς συλλόγους

Συγκεκριμένα, το νέο παιχνίδι που φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο ΟΠΑΠ, προσφέρει στον κάθε επίδοξο παίχτη μια μοναδική εμπειρία. Οι φίλοι του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports ζουν όλη την ένταση ενός αγώνα μέσα σε μόνο 5 λεπτά. Καθημερινά με 180 αγώνες, που διεξάγονται, από τις 9:02 μέχρι τις 11:57, υπάρχει πάντα κάποιο παιχνίδι διαθέσιμο για στοιχηματισμό.

Το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports έχει εντυπωσιακά γραφικά (ίσως καλύτερα και από τα πιο σύγχρονα παιχνίδια για Play Station). Μέσα σε πέντε λεπτά, παρουσιάζονται οι καλύτερες φάσεις ενός εικονικού αγώνα ποδοσφαίρου, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από μια κανονική αναμέτρηση: πλούσια δράση, εναλλαγές με γκολ, δοκάρια, πέναλτι, ευκαιρίες και, φυσικά, στοιχηματικές επιλογές αντίστοιχες με το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.

Βασικό χαρακτηριστικό των Virtuals Sports είναι η απλότητα, καθώς οι παίκτες δεν χρειάζεται να έχουν ιδιαίτερες γνώσεις στοιχηματισμού. Και το καλύτερο; Τους αγώνες, σχολιάζει ο  κορυφαίος έλληνας σπορτκάστερ Χρήστος Σωτηρακόπουλος.

Αναφερόμενος στο νέο προϊόν ο Επικεφαλής Προϊόντων ΟΠΑΠ, Ίαν Κάτσικ, τόνισε: «Σύμφωνα με το όραμά μας, να παρέχουμε δηλαδή στους πελάτες μας προϊόντα και υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης, παρουσιάζουμε το νέο μας προϊόν Virtual Football, το οποίο ήδη η αγορά έχει υποδεχθεί με ενθουσιασμό. Στα σχέδια μας είναι να εμπλουτίσουμε περαιτέρω το ψηφιακό περιεχόμενο στο προσεχές διάστημα. Παράλληλα, κοιτάμε άλλα προϊόντα παγκόσμιας κλάσης και εγνωσμένης αξίας με την εισαγωγή των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης πελατών, που θα ξεκινήσει μέσα στο έτος. Πρόθεσή μας είναι να δώσουμε στους πελάτες μας περισσότερες επιλογές, οπότε όταν πηγαίνουν σε ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ να έχουν τη δυνατότητα να στοιχηματίσουν μέσω του πράκτορα ή της συσκευής αυτόματης εξυπηρέτησης, με χρονικό ορίζοντα το παγκόσμιο κύπελλο την επόμενη χρονιά».

Από την πλευρά του ο Διευθυντής Virtual Sports ΟΠΑΠ, Αλέξανδρος Στρογγυλός, υπογράμμισε: «Ως επακόλουθο της μεγάλης επιτυχίας που έχουν διεθνώς, τα virtual sports δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τα πρακτορεία μας. Τα πρώτα δείγματα από παίκτες και πράκτορες είναι πολύ ενθαρρυντικά και εκτός από τους παραδοσιακούς παίκτες του Πάμε Στοίχημα, το παιχνίδι αυτό δείχνει να έχει απήχηση σε ένα πιο ευρύ κοινό. Το παιχνίδι αποτελείται από μια γραφική απεικόνιση των καλύτερων φάσεων ενός εικονικού αγώνα ποδοσφαίρου, προσφέροντας στον παίκτη αντίστοιχες στοιχημάτικες επιλογές με το Πάμε Στοίχημα που όλοι γνωρίζουμε. Βασικό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι η απλότητα καθώς για να συμμετάσχει κάποιος, δεν χρειάζεται να έχει ιδιαίτερες γνώσεις στο στοίχημα».

Παίκτες και πράκτορες αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το νέο παιχνίδι του ΟΠΑΠ, που μελλοντικά θα επικεντρωθεί και σε άλλα ενδιαφέροντα virtual αθλήματα.

Να σημειωθεί ότι τα Virtual παιχνίδια έχουν τη σφραγίδα της Inspired Gaming, κορυφαίο διεθνή πάροχο νέων καινοτόμων και πρωτοποριακών παιχνιδιών, με τον οποίο συνεργάζεται ο ΟΠΑΠ στο πλαίσιο της στρατηγικής προτεραιότητάς του για την δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίου επιπέδου.