918
Το εμβληματικό κτίριο που σχεδίασε ο Εμμανουήλ Βουρέκας, με το έργο του Γιάννη Μόραλη στην πρόσοψη και τον «Δρομέα» του Κ. Βαρώτσου μπροστά |

Το αθηναϊκό Χίλτον γυρίζει σελίδα

Protagon Team Protagon Team 14 Δεκεμβρίου 2021, 19:10
Το εμβληματικό κτίριο που σχεδίασε ο Εμμανουήλ Βουρέκας, με το έργο του Γιάννη Μόραλη στην πρόσοψη και τον «Δρομέα» του Κ. Βαρώτσου μπροστά
|

Το αθηναϊκό Χίλτον γυρίζει σελίδα

Protagon Team Protagon Team 14 Δεκεμβρίου 2021, 19:10

«Το ξενοδοχείο Χίλτον Αθηνών είναι το ωραιότερο Χίλτον του κόσμου». Τα συγκεκριμένα λόγια του Κόνραντ Χίλτον, δημιουργού του εμβληματικού ξενοδοχειακού μπραντ, ειπώθηκαν όταν το πολυτελέστερο και πιο εντυπωσιακό κτίριο της ελληνικής πρωτεύουσας άνοιγε τις πύλες του. Ηταν Απρίλιος του 1963 όταν εγκαινιάστηκε το ξενοδοχείο, το πρώτο και μεγαλύτερο διαμάντι του υψηλού τουρισμού για την Ελλάδα. Τότε άνοιξε ένας κύκλος γεμάτος διασημότητα, πολυτέλεια, ποιότητα υπηρεσιών, στο Χίλτον που έμελλε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για ολόκληρη την περιοχή, κυριολεκτικά. Ολοι έχουμε κάποιον γνωστό που μένει «δίπλα στο Χίλτον» ή «κοντά στο Χίλτον» ή – το συνηθέστερο…- «πίσω από το Χίλτον».

Αυτός ο κύκλος λοιπόν, έφτασε η ώρα όχι να κλείσει αλλά να διευρυνθεί. Παρότι το ξενοδοχείο παραμένει στην αιχμή της τουριστικής βιομηχανίας, κρίθηκε πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει μια επανεκκίνηση που θα προσαρμόσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις υψηλές απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη.

«Το εμβληματικό κτίριο της Αθήνας, που σήμερα λειτουργεί ως Hilton Athens, πρόκειται να μετασχηματιστεί σε έναν καινοτόμο και πολυδιάστατο προορισμό που θα προσφέρει  υψηλής ποιότητας φιλοξενία, κατοικίες και πολλαπλές εμπειρίες σε έλληνες και ξένους επισκέπτες» αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσαν η Hilton και η Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε., με αφορμή την υπογραφή συμφωνίας για το νέο ξενοδοχείο και τις ιδιωτικές κατοικίες που θα δημιουργηθούν στο κέντρο της Αθήνας. Με τη συμφωνία αυτή, τα luxury brands της Hilton Conrad Hotels & Resorts, Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences θα αποκτήσουν παρουσία στην Ελλάδα και θα λειτουργήσουν εντός του νέου προορισμού που αναπτύσσει η Ιονική Ξενοδοχειακή.

«Για περισσότερο από μισό αιώνα το Hilton Athens έπαιξε κομβικό ρόλο στην ανάδειξη της πόλης σε κορυφαίο διεθνή τουριστικό προορισμό, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο, μέλη βασιλικών οικογενειών και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που διατηρούμε και συνεχίζουμε αυτήν την ιστορική κληρονομιά με τα brands  Conrad Hotels & Resorts, Waldorf Astoria καθώς και τα Conrad branded residences» δήλωσε σχετικά ο Σάιμον Βίνσεντ, Executive Vice President & President, ΕΜΕΑ της Hilton, τονίζοντας πως «με σύγχρονους και πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, τεράστιο εύρος παρεχόμενων υπηρεσιών και εκπληκτική θέα στην Ακρόπολη, η νέα μας παρουσία στην Αθήνα πρόκειται να αποτελέσει μία μοναδική προσθήκη στο αναπτυξιακό χαρτοφυλάκιο του Ομίλου».

Η νέα τάση, λοιπόν, λέγεται «κατοικίες» και η Αθήνα ακολουθεί το κύμα που δημιουργείται «με νέες μονάδες στη Σαρδηνία, το Κουβέιτ, την Τουλούμ, το Ραμπάτ, τη Σαγκάη και το Λος Αντζελες» όπως αποκάλυψε ο Σάιμον Βίνσεντ.

Επένδυση άνω των € 130 εκατ.

Ο νέος προορισμός αποτελεί μία στρατηγική επένδυση ύψους άνω των € 130 εκατ. από την Ιονική Ξενοδοχειακή, πλέον της αρχικής επένδυσης των περίπου €145 εκατ. για την εξαγορά του κτιρίου. Φιλοδοξεί να  εισάγει στην πρωτεύουσα, ένα καινοτόμο αναπτυξιακό μοντέλο μεικτής χρήσης και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της αλλά και για επισκέπτες. Θα περιλαμβάνει -πέραν της ξενοδοχειακής χρήσης- ιδιωτικές κατοικίες, ιδιωτική λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια και θεματικούς εμπορικούς χώρους, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες μέσα από δραστηριότητες αναψυχής και ευεξίας, με στόχο να συμβάλει περαιτέρω στην καθιέρωση της Αθήνας μεταξύ των κορυφαίων επιλογών στην Ευρώπη για ταξίδια ή ακόμα και για μόνιμη διαμονή. Προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό διεθνών και ελληνικών brands, ο νέος προορισμός φιλοδοξεί να εμπνεύσει τους κατοίκους της πρωτεύουσας, καθώς και τους ξένους επισκέπτες, καλώντας τους να βιώσουν το αυθεντικό πνεύμα της σύγχρονης Αθήνας.

Το Χίλτον συστήνεται εκ νέου, λοιπόν, στους Αθηναίους αλλά και στους πολίτες του κόσμου, με νέο όνομα, νέα ταυτότητα και νέο προσανατολισμό. «Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός καινοτόμου προορισμού πόλης που θα συνδέσει δυναμικά την Αθήνα και τους κατοίκους της με τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για εμάς, να επεκτείνουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με τη Hilton  και είμαστε βέβαιοι ότι η κληρονομιά του Hilton Athens μαζί με τη διεθνή τεχνογνωσία της Hilton θα συμβάλουν σημαντικά στην  περαιτέρω ανάπτυξη της πρωτεύουσας», δήλωσε σχετικά ο Αχιλλέας. Β. Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε.. Για να προσθέσει ότι «μετά από έξι δεκαετίες παρουσίας του Ηilton στην Ελλάδα και συνεργασίας με τον όμιλο που ίδρυσε ο Conrad Hilton, είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε πλέον να το αποκαλούμε με το μικρό του όνομα: Conrad».

«Η Αθήνα είναι μια πόλη που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητεί την πολυτέλεια» σχολίασε ο Ντίνο Μάικλ, Senior Vice President & Global Category Head του Hilton Luxury Brands, συμπληρώνοντας: «Με μακρά ιστορία, συνδεδεμένη με τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία, αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για τη φιλοξενία του brand Conrad Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Παράλληλα, βλέπουμε όλο και μεγαλύτερη ζήτηση για ιδιωτικές κατοικίες που προσφέρουν τη χαρακτηριστική υψηλού επιπέδου  φιλοξενία μας. Γι’ αυτό και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την Ιονική Ξενοδοχειακή και παρουσιάζουμε αυτό το συναρπαστικό σχήμα για πρώτη φορά στην Αθήνα».

280 δωμάτια και 50 κατοικίες

Το νέο ξενοδοχείο Conrad, το οποίο αναμένεται να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του το 2024, θα περιλαμβάνει περίπου 280 δωμάτια και σουίτες, καθώς και περίπου 50 ιδιωτικές κατοικίες Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences. To έργο αυτό αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο ταχέως αναπτυσσόμενο πολυτελές χαρτοφυλάκιο της Hilton σε ευρωπαϊκό επίπεδο, που εκτείνεται σήμερα σε τοποθεσίες όπως το Αλγκάρβε της Πορτογαλίας, το Aμστερνταμ και η Ρώμη. Eχοντας παρουσία σε πέντε ηπείρους με 40 ξενοδοχεία, το Conrad Hotels & Resorts απευθύνεται στους πολίτες του κόσμου, συνδυάζοντας την καινοτομία, με το σύγχρονο design και την τέχνη.

Εκτός από τις ξενοδοχειακές παροχές, τα Waldorf Astoria και Conrad διαθέτουν ένα κορυφαίο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο κατοικιών, οι οποίες επαναπροσδιορίζουν την πολυτέλεια, συνδυάζοντας την άνεση μιας ιδιωτικής κατοικίας, με υψηλής αισθητικής design και κορυφαίες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, σε τοποθεσίες όπως το Κο Σαμούι, το Σικάγο, το Ντουμπάι και το Λας Βέγκας.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...