442
Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου και στο φόντο ένα από τα νεοαποκτηθέντα ηλεκτροκίνητα Nissan της Skroutz | Creative Protagon

Ο Μr. Skroutz και ο στόλος με τα ηλεκτρικά Nissan

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου και στο φόντο ένα από τα νεοαποκτηθέντα ηλεκτροκίνητα Nissan της Skroutz
|Creative Protagon

Ο Μr. Skroutz και ο στόλος με τα ηλεκτρικά Nissan

Δύσκολα να μην έχεις μπει να σκρολάρεις στο Skroutz.gr ψάχνοντας κάτι που σε ενδιαφέρει. Με κάποια 6,6 εκατ. προϊόντα, περισσότερα από 11.460 καταστήματα (που αυξάνονται και πληθύνονται), είναι πλέον ο αυτονόητος ηλεκτρονικός γίγαντας στις ελληνικές διαδικτυακές αγορές. Η Amazon της Ελλάδας; Εύκολα.

Ο άνθρωπος πίσω από από την αλματώδη επιτυχία είναι ο Γιώργος Χατζηγεωργίου που, μαζί με τους συνιδρυτές της επιχείρησης, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο, κατάφεραν, μέσα σε περίπου δεκαπέντε χρόνια να δουν το παράθυρο των εξελίξεων και να μετατρέψουν το πρώτο τους γραφείο σε ένα ταπεινό γκαράζ, στο Μενίδι, σε μία αυτοκρατορία με προσωπικό 630 ατόμων. Μάλιστα, όπως σημειώνει το Νewmoney, η επιτυχία έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις που, το 2020, η εταιρεία διένειμε μέρισμα ύψους 1,1 εκατ. ευρώ από την κερδοφορία του 2019 σε 70 υπαλλήλους της, τους παλαιότερους.

Η είδηση για τον εφοδιασμό της Skroutz με δέκα ηλεκτρικά βαν της Nissan είναι η νεότερη αναφορικά με την επέκταση της πρώτης σε υπηρεσίες κούριερ. Με αυτό το σκεπτικό, παρελήφθησαν τα δέκα πρώτα αυτοκίνητα και αναμένεται να προστεθούν άλλα είκοσι τέσσερα μέχρι τέλος του χρόνου.

Το deal για την επέκταση του ψηφιακού «τσιγκούνη» (έξυπνο domain…) είχε γίνει στις αρχές της χρονιάς που διανύουμε. Ως γνωστόν, το ντελίβερι γενικώς πηγαίνει σφαίρα, ο κορονοϊός επιτάχυνε ακόμα περισσότερο την παράδοση έξω από το σπίτι σου, το χάος που υπήρξε στις ταχυμεταφορές στο πρώτο λοκντάουν είναι δεδομένο και ο Γιώργος Χατζηγεωργίου είχει δει ξανά το έργο σωστά. Ήθελε το Skroutz να επεκταθεί και στο λεγόμενο ‘’last mile’’, όπως ονομάζεται το τελευταίο τμήμα της διαδικασίας «σκρολάρω, παραγγέλνω, παραλαμβάνω». Είχε ξεκινήσει εδώ και μήνες διαπραγματεύσεις για την εξαγορά μιας μικρής εταιρείας στο «χώρο», της SendX. Oι φήμες λένε πως το τίμημα ήταν περίπου €2 εκατ. με την επόμενη μέρα της περαιτέρω ανάπτυξης να συμβαίνει τώρα.

Και, όπως έτυχε να δω, μόλις προχθές στη Λ. Βουλιαγμένης, στο ύψος της Γλυφάδας, στο πεζοδρόμιο είχαν τοποθετηθεί και κάποιες μεγάλες θυρίδες. Στο γνωστό πορτοκαλί της εταιρείας με το λογότυπο του Skroutz, με μεγάλα γράμματα ενημέρωναν πως μόλις βρισκόσουν σε  ένα σημείο παραλαβής. Ας πούμε, θα λείπεις από το σπίτι και θες να πάρεις αυτό που παρήγγειλες από αλλού.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, τα ηλεκτροκίνητα Nissan είναι ήδη on the move, το Skroutz διακινεί περί τις 10.000 παραγγελίες καθημερινά και εξυπηρετεί, για την ώρα, την Αττική. Και σιγά μη μείνει σ’ αυτήν. Αυτή τη φορά; Με κέντρο ελέγχου τα υπερσύγχρονα γραφεία στη Νέα Ιωνία, εκεί όπου έζησε τα πρώτα του χρόνια ο κ. Χατζηγεωργίου. Και, όπως συχνά έχει συμβεί και με άλλους ηλεκτρονικούς γίγαντες, όλα ξεκίνησαν από ένα γκαράζ. Ιστορία τεχνολογικής επιτυχίας α λα ελληνικά.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News