387
Η Audi θέλει, η McLaren (ένα μοντέλο της εδώ) ήθελε περισσότερα, η πρώτη επανήλθε, η δεύτερη διαψεύδει τις φήμες |

Και ο γάμος (Αudi-McLaren) χάλασε στο παρά πέντε

Η Audi θέλει, η McLaren (ένα μοντέλο της εδώ) ήθελε περισσότερα, η πρώτη επανήλθε, η δεύτερη διαψεύδει τις φήμες
|

Και ο γάμος (Αudi-McLaren) χάλασε στο παρά πέντε

Αν ακόμα και τώρα γκουγκλάρετε τις λέξεις-κλειδιά «Audi, McLaren» θα βρείτε σχετικές δημοσιεύσεις. Θα πέσετε πάνω σε τίτλους όπως «Βόμβα στο βρετανικό Τύπο», «Εξαγορά μαμούθ» και άλλους σχετικούς. Η αρχική είδηση ρίχτηκε στους ψηφιακούς ωκεανούς από το βρετανικό Autocar, το αρχαιότερο περιοδικό (πλέον και ιστοσελίδα) στο βρετανικό Τύπο. Αν θυμάμαι καλά από το 1897 – ναι, σωστά διαβάσατε. Το συγκεκριμένο Μέσο έχει, εδώ και πάμπολλες δεκαετίες, σοβαρές προσβάσεις στις πηγές πληροφόρησης της αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν συνηθίζει να πετάει χοντροκομμένους τίτλους ίσα-ίσα για το λεγόμενο clickbait.

Η είδηση, λοιπόν, ότι η Audi (επί της ουσίας, η VW) αγοράζει τη McLaren έπεσε σαν κοτρώνα σε νερά φθινοπωρινής λίμνης. «Έπαιξε» παντού και ταξίδεψε στα ντίτζιταλ νερά. Και λίγες ώρες αργότερα η βρετανική εταιρεία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, στην ιστοσελίδα της, όπου τη διαψεύδει.

Τι μεσολάβησε; Πόσο αλαλάζον μπαλόνι ήταν όλο αυτό; Κανείς δεν μπορεί να είναι 100% σίγουρος. Όμως, κακά τα ψέματα, υπάρχουν μερικά δεδομένα. Όπως, για παράδειγμα, ότι η Audi, όντως, είχε υποβάλει πρόταση για την εξαγορά της ΜcLaren. Για την ακρίβεια: γράφτηκε στο γερμανικό Τύπο ότι δεν ήταν μόνο η Audi εκείνη που ερωτοτροπούσε με τη McLaren αλλά και η BMW. Συγκεκριμένα, ότι οι Βαυαροί θέλουν να εξαγοράσουν το πορτφόλιο με τα αυτοκίνητα δρόμου ενώ η Audi θέλει να πάρει το αγωνιστικό τμήμα της McLaren ώστε να αποκτήσει την επίσης υπερ-πολύτιμη πρόσβαση στη Φόρμουλα 1. Όλα μύθος; Χλωμό.

Επί των οικονομικών, πάντως, το πάνω μετοχικό χέρι έχει μία εταιρεία επενδύσεων με έδρα το Μπαχρέιν και που τελεί υπό τη χείρα βοηθείας της ίδιας της κυβέρνησης εκεί κάτω, η Mumtalakat Holding Company. Η τελευταία κατέχει το 62,55 των μετοχών.

Ουπς! Λευκή σελίδα. Κάποιες μεγάλες ιστοσελίδες αυτοκινήτου απέσυραν τις αρχικές δημοσιεύσεις. To σκριν-σοτ της αλήθειας

Το βρετανικό Autocar, στη συνέχεια, έγραψε πως το γκρουπ της VW έκανε μία αρχική πρόταση η οποία απορρίφθηκε από τη McLaren που ζήτησε περισσότερα, όμως αυτό το επίζηλο «κορίτσι», βλέπεις, το θέλει πολύ η Volkswagen (ΟΚ, η Audi για τα μάτια του κόσμου) και επανήλθε με δεύτερη, αυξημένη προσφορά. Και, μετά, ότι τα βρήκαν. Εξ ου και όλες οι δημοσιεύσεις που λέγαμε στην αρχή στον παγκόσμιο Τύπο. Η συνέχεια έχει ήδη γραφτεί στον πρόλογο – το πήγαμε ανάποδα σήμερα. Ο γάμος χάλασε στο παραπέντε. Όμως η φιλολογία και τα ερωτηματικά αιωρούνται.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News