744
Η Ιζαμπέλα Ροσελίνι στο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών | Tristan Fewings/Getty Images/Ideal Images

Η «εκδίκηση» της Ιζαμπέλα Ροσελίνι

Ελένη Κατρακαλίδη Ελένη Κατρακαλίδη 12 Μαρτίου 2016, 17:41
Η Ιζαμπέλα Ροσελίνι στο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών
|Tristan Fewings/Getty Images/Ideal Images

Η «εκδίκηση» της Ιζαμπέλα Ροσελίνι

Ελένη Κατρακαλίδη Ελένη Κατρακαλίδη 12 Μαρτίου 2016, 17:41

30 χρόνια μετά και σε ηλικία 63 ετών, η Ιζαμπέλα Ροσελίνι ξαναγίνεται το πρόσωπο της εταιρείας καλλυντικών Lancome. Η γνωστή εταιρεία είχε διακόψει τη συνεργασία με την ηθοποιό όταν εκείνη έκλεισε τα σαράντα. Τότε, ακολούθησε γενική κατακραυγή για την εμμονή της βιομηχανίας της μόδας με τα νεανικά πρότυπα. Φέτος η εταιρεία προσπαθεί να αποδώσει και να ταυτιστεί με έναν πιο ευρύ ορισμό του τι σημαίνει να είσαι όμορφη και να μεταδώσει το μήνυμα πως η ομορφιά δεν έχει ηλικία.

Η Ροσελίνι συνεχίζει να είναι η πιο κατάλληλη επιλογή, γιατί ανέκαθεν απέπνεεε μια δυναμική θηλυκότητα και πότε δεν ακολούθησε τα στερεότυπα του Χόλιγουντ. Κόρη της σουηδέζας καλλονής Ινγκριντ Μπέργκμαν και του θρυλικού σκηνοθέτη Ρομπέρτο Ροσελίνι, η Ροσελίνι δεν βασίστηκε στην «κληρονομιά» των γονιών της,  αλλά κατάφερε να αφήσει το δικό της στίγμα.

Regram from @lisaeldridgemakeup: “Isabellas back in the Lancome family!!! Thrilled and proud to be part of this monumental moment. We met last summer and I’ve been in love with this wonderful woman since – she’s so full of life, intelligence, beauty and integrity. Looking forward to adventures together 👯#[email protected] #isabellarossellini#muse #lisaforlancome #lisaeldridge#Lancome #proudofeachother Thank you @alexilubomirskiphoto for the great photo 😘”

A photo posted by Lancôme Official (@lancomeofficial) on

Η ιδιαίτερη ομορφιά, η υψηλή νοημοσύνη και το ελεύθερο πνεύμα της πάντα της εξασφάλιζαν ανατρεπτικούς ρόλους -ποιος μπορεί να ξεχάσει την ερμηνεία της στο «Μπλε Βελούδο»- ενώ η ίδια προσπαθούσε να πάει ενάντια στην αντίληψη που θέλει τις γυναίκες να θεωρούνται σέξι και ποθητές μόνο μέχρι μια συγκεκριμένη ηλικία. Πόζαρε ολόγυμνη για το βιβλίο «Σεξ» της Μαντόνα  σε ηλικία 40 χρονών  και υποστήριζε ανέκαθεν το δικαίωμα της γυναίκας να μεγαλώνει με χάρη – το απείραχτο πρόσωπο της είναι σπάνιο φαινόμενο στο Χόλιγουντ.

Για την εκ νέου συνεργασία της με τη Lancome, η Ροσελίνι δήλωσε πως είναι συγκλονισμένη και βαθιά συγκινημένη καθώς και ότι  η απόφαση της εταιρείας δεν έχει να κάνει μόνο με εκείνη, αλλά είναι ένας εορτασμός της γυναίκας γενικότερα, ανεξαρτήτου ηλικίας.  Οι μεγάλες εταιρείες καλλυντικών και διάσημοι οίκοι μόδας έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται πως η ομορφιά δεν περιορίζεται μόνο στα νιάτα και τον τελευταίο χρόνο στις περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες πρωταγωνιστούν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, όπως για παράδειγμα η ηλικίας 81 ετών Σοφία Λόρεν που εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Dolce & Gabbana.

12646667_10150698250319977_5261025968838091676_o
Η Σοφία Λόρεν στη διαφήμιση για το νέο άρωμα του οίκου Dolce & Gabbana (Dolce & Gabbana/Facebook)
Joni-Mitchell-saint-laurent-music-project-2
Η ηλικίας 71 ετών τραγουδοποιός Τζόνι Μίτσελ στην φετινή καμπάνια του οίκου Saint Laurent
miren2
Οι ρυτίδες μπορεί να είναι γοητευτικές και στις γυναίκες όπως δείχνει η ηθοποιός Ελεν Μίρεν (lLoreal/youtube)

Η στροφή αυτή μεταφράζεται και σε περισσότερα κέρδη αφού σίγουρα το πιο ώριμο κοινό έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από μια εικοσιπεντάχρονη που παίρνει το βασικό μισθό. Σύμφωνα με την Ιζαμπέλα Ροσελίνι «στις ώριμες γυναίκες αρέσει να βλέπουν μεγαλύτερες γυναίκες στις διαφημίσεις, και το ίδιο και στις νεότερες, γιατί βλέποντας τις δεν φοβούνται να γεράσουν». Και όντως γυναίκες σαν την Ροσελίνι, Ελεν Μίρεν, Σάρλοτ Ράμπλινγκ και Σούζαν Σαράντον αποδεικνύουν συνεχώς πως δεν υπάρχει λόγος για καμία να φοβάται να μεγαλώσει.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News