Aπό τα γκάτζετ στα αυτοκίνητα: Η Xiaomi ως αντίπαλος της Tesla
Aπό τα γκάτζετ στα αυτοκίνητα: Η Xiaomi ως αντίπαλος της Tesla
…Μάλιστα, όσον αφορά το τελευταίο, το SU7 Ultra, με γυρολόγιο 7:04.957, το σπορ σεντάν της Xiaomi, έκανε ακόμα και την Porsche να δώσει προσοχή σε ό,τι συντελείται στην μακρινή Κίνα. Ποιος δηλαδή θα το φανταζόταν; Ενα ηλεκτρικό σεντάν από μια εταιρεία χωρίς ιστορικό αυτοκινητικό παρελθόν, αλλά συνδεδεμένη με κινητά τηλέφωνα και γκάτζετ, να εκθρονίζει επί γερμανικού εδάφους, και δη στην πίστα-φετίχ της Porsche, το αντίστοιχο Taycan; Είναι να σου κουνιέται ο εγκέφαλος με τη ραγδαία εξέλιξη των Κινέζων, που επιτίθενται σε όλα τα ταμπλό – από μικρά πόλης μέχρι αυτοκίνητα επιδόσεων και SUV. Τσουνάμι εξ Ανατολών και όποιον πάρει σβάρνα.
Επ’ αυτού, το YU7 έρχεται, λέει, στην κινεζική αγορά ως ο νέος αντίπαλος της Tesla, και συγκεκριμένα του Model Y, με εκτιμώμενη τιμή στην Κίνα από 250.000 έως 260.000 γιέν, αντίστοιχα (σε ευρώ, από 34.000 έως 41.000) . Το Xiaomi YU7 εισέρχεται στην εθνική του αγορά ως το πλήρες πακέτο, και μάλιστα σε μια περίοδο που τα Tesla, για ένα κάρο λόγους –και μάλλον όχι λόγω αυτοκινητικών κριτηρίων, αλλά πολιτικών και σημειολογικών–, δεν πάνε και τόσο καλά.

Αν πάντως σκοπεύετε να πάτε Κίνα και θέλετε ένα φαντεζί εταιρικό (sic), ευπειθώς αναφέρουμε ότι διατίθενται σε τρεις εκδόσεις, Standard (RWD), Pro (AWD) και Max (AWD). Αν πάλι επιμένετε Ευρώπη, μη βιάζεστε, γιατί η άφιξή του εδώ τοποθετείται στο 2027.
Ουσιαστικά, το YU7 πετάει στα μούτρα δυνατές επιδόσεις, πρωτοποριακή τεχνολογία, σχεδίαση (σ.σ.: κάτι προσπαθεί να μιμηθεί από Ferrari Purosangue), ενεργητικές γρίλιες για κορυφαία αεροδυναμική (Cd 0,245), εξαιρετική αυτονομία και ταχύτατη φόρτιση. Κάπως έτσι ο εν εξελίξει αντίπαλος, και ελαφρώς μεγαλύτερος σε διαστάσεις, του Tesla Model Y αναμένεται να κερδίσει μερίδιο αγοράς, ειδικά σε σχέση τιμής-απόδοσης. Μωρέ, μπράβο η Xiaomi…
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
