322
Κοιτάζοντας έρχεται η όρεξη: ένα Xiaomi YU7 εκτίθεται σε κατάστημα της Xiaomi στο Πεκίνο. Οι παραγγελίες για την κινεζική αγορά ξεκινούν στα τέλη Ιουνίου | Reuters / Tingshu Wang

Aπό τα γκάτζετ στα αυτοκίνητα: Η Xiaomi ως αντίπαλος της Tesla

Κοιτάζοντας έρχεται η όρεξη: ένα Xiaomi YU7 εκτίθεται σε κατάστημα της Xiaomi στο Πεκίνο. Οι παραγγελίες για την κινεζική αγορά ξεκινούν στα τέλη Ιουνίου
|Reuters / Tingshu Wang

Aπό τα γκάτζετ στα αυτοκίνητα: Η Xiaomi ως αντίπαλος της Tesla

…Μάλιστα, όσον αφορά το τελευταίο, το SU7 Ultra, με γυρολόγιο 7:04.957, το σπορ σεντάν της Xiaomi, έκανε ακόμα και την Porsche να δώσει προσοχή σε ό,τι συντελείται στην μακρινή Κίνα. Ποιος δηλαδή θα το φανταζόταν; Ενα ηλεκτρικό σεντάν από μια εταιρεία χωρίς ιστορικό αυτοκινητικό παρελθόν, αλλά συνδεδεμένη με κινητά τηλέφωνα και γκάτζετ, να εκθρονίζει επί γερμανικού εδάφους, και δη στην πίστα-φετίχ της Porsche, το αντίστοιχο Taycan; Είναι να σου κουνιέται ο εγκέφαλος με τη ραγδαία εξέλιξη των Κινέζων, που επιτίθενται σε όλα τα ταμπλό – από μικρά πόλης μέχρι αυτοκίνητα επιδόσεων και SUV. Τσουνάμι εξ Ανατολών και όποιον πάρει σβάρνα.

Επ’ αυτού, το YU7 έρχεται, λέει, στην κινεζική αγορά ως ο νέος αντίπαλος της Tesla, και συγκεκριμένα του Model Y, με εκτιμώμενη τιμή στην Κίνα από 250.000 έως 260.000  γιέν, αντίστοιχα (σε ευρώ, από 34.000 έως 41.000) . Το Xiaomi YU7 εισέρχεται στην εθνική του αγορά ως το πλήρες πακέτο, και μάλιστα σε μια περίοδο που τα Tesla, για ένα κάρο λόγους –και μάλλον όχι λόγω αυτοκινητικών κριτηρίων, αλλά πολιτικών και σημειολογικών–, δεν πάνε και τόσο καλά.

To SU7 Ultra ήρθε από το πουθενά και κατέκτησε τον τίτλο του ταχύτερου EV παραγωγής στην απαιτητική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Τώρα η Porsche μάλλον ψάχνει να βρει πώς θα πάρει το αίμα της πίσω (Xiaomi)

Αν πάντως σκοπεύετε να πάτε Κίνα και θέλετε ένα φαντεζί εταιρικό (sic), ευπειθώς αναφέρουμε ότι διατίθενται σε τρεις εκδόσεις, Standard (RWD), Pro (AWD) και Max (AWD). Αν πάλι επιμένετε Ευρώπη, μη βιάζεστε, γιατί η άφιξή του εδώ τοποθετείται στο 2027.

Ουσιαστικά, το YU7 πετάει στα μούτρα δυνατές επιδόσεις, πρωτοποριακή τεχνολογία, σχεδίαση (σ.σ.: κάτι προσπαθεί να μιμηθεί από Ferrari Purosangue), ενεργητικές γρίλιες για κορυφαία αεροδυναμική (Cd 0,245), εξαιρετική αυτονομία και ταχύτατη φόρτιση. Κάπως έτσι ο εν εξελίξει αντίπαλος, και ελαφρώς μεγαλύτερος σε διαστάσεις, του Tesla Model Y αναμένεται να κερδίσει μερίδιο αγοράς, ειδικά σε σχέση τιμής-απόδοσης. Μωρέ, μπράβο η Xiaomi…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...