910
|

Χωρίς Μετρό (ξανά) την Τρίτη 28 Μαρτίου – 24ωρη απεργία

Protagon Team Protagon Team 27 Μαρτίου 2023, 09:03

Χωρίς Μετρό (ξανά) την Τρίτη 28 Μαρτίου – 24ωρη απεργία

Protagon Team Protagon Team 27 Μαρτίου 2023, 09:03

Ακινητοποιημένοι θα μείνουν την Τρίτη 28 Μαρτίου, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, οι συρμοί του Μετρό στις Γραμμές 1 (ΗΣΑΠ), 2 και 3, όπως και του Τραμ, λόγω νέας κινητοποίησης των εργαζομένων.

Τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ)  θα λειτουργήσουν κανονικά.

Συγκεκριμένα, το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) εξήγγειλε 24ωρη προειδοποιητική –όπως τη χαρακτηρίζει– απεργία για σειρά προβλημάτων που δυσχεραίνουν την εκτέλεση του έργου των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ) και την εξυπηρέτηση του 1,5 εκατομμύριου επιβατών καθημερινά».

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ γίνεται αναφορά ακόμη και στις κινητοποιήσεις που είναι σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες στη Γαλλία, με αφορμή τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση:

«Οι φλόγες της γαλλικής εξέγερσης μεταδίδουν σαν αστραπή την ανάταση των εργαζομένων στο ύψος των καθηκόντων που τους αναθέτει η Ιστορία. Για εμάς τους σιδηροδρομικούς είναι η κατάλληλη στιγμή σε συμφωνία με τα αιτήματα των γάλλων εργαζομένων και μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, να αναδείξουμε τις συνέπειες των πολιτικών των ιδιωτικοποιήσεων, των αντεργατικών νόμων για το Ασφαλιστικό, για τις συμβάσεις εργασίας, για τη φτώχεια και την ανεργία που απειλεί πλέον όλον τον πλανήτη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω Γραμμής 4

Εν τω μεταξύ από τη Δευτέρα (27 Μαρτίου) σε ισχύ τίθενται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό.

Συγκεκριμένα οι εν λόγω ρυθμίσεις αναμένεται να διαρκέσουν περίπου έναν μήνα (έως 23 Απριλίου 2023) καθ’ όλο το 24ωρο, στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

ΦΑΣΗ 1

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος περίπου στα 3,50 μ. της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος περίπου στα 3,50 μ. της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 20,0 μ. περίπου πριν από τη συμβολή της με την οδό Ιοφώντος και έως 15,0 μ. περίπου μετά, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος περίπου στα 4,25 μ. της οδού Βασ. Γεωργίου Β’ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιοφώντος και για μήκος 15,0 μ. περίπου μετά τη συμβολή της με την οδό Βασ Γεωργίου Β’.

Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη και έως την οδό Ευφρονίου.

Την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Βασ. Γεωργίου Β’ προς την οδό Ιοφώντος.

Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β’ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β’ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της τριγωνικής νησίδας που περικλείεται από τις οδούς Εργοτίμου, Ιοφώντος και Φορμίωνος.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,00 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 30,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 2

Ολικός αποκλεισμός της οδού Ιοφώντος από την συμβολή της με την οδό Εργοτίμου έως την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β’.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως 10,0 μ. περίπου μετά τη συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β’ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής

Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β’ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα περίπου 60,0 μ. πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...