271
Η «βασίλισσα» του Instagram Κάιλι Τζένερ εκθρονίστηκε από ένα αβγό | Facebook

Πώς ένα… αβγό εκθρόνισε την Κάιλι Τζένερ από το Instagram

Protagon Team Protagon Team 16 Ιανουαρίου 2019, 18:08
Η «βασίλισσα» του Instagram Κάιλι Τζένερ εκθρονίστηκε από ένα αβγό
|Facebook

Πώς ένα… αβγό εκθρόνισε την Κάιλι Τζένερ από το Instagram

Protagon Team Protagon Team 16 Ιανουαρίου 2019, 18:08

Θέλοντας να δείξουν τη δύναμη του Διαδικτύου, αλλά και την παράλογη λογική του, όπως και την ελαφρότητα των social media, εκατομμύρια άνθρωποι και ένα αβγό, εκθρόνισαν τη «βασίλισσα» του Instagram, Κάιλι Τζένερ.

H μικρή της οικογένειας Καρντάσιαν-Τζένερ δεν έχει πια τον τίτλο της δημοφιλέστερης φωτογραφίας του Instagram, καθώς εκθρονίστηκε από τη φωτογραφία ενός αβγού. Δεν πρόκειται καν για ένα εντυπωσιακό, γκουρμέ πιάτο με την εικόνα ενός καλομαγειρεμένου αβγού, αλλά για ένα απλό και ταπεινό, που βρίσκουμε όλοι στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

View this post on Instagram

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Ο λογαριασμός world_record_egg στο Instagram κατάφερε λοιπόν να ξεπεράσει σε likes την φωτογραφία της Τζένερ, που την έδειχνε να κρατά το μικροσκοπικό χεράκι της νεογέννητης κόρης της, Στόρμι. Η Κάιλι με βαμμένα ροζ νύχια ώστε το φρέσκο μανικιούρ να ταιριάζει με το ίδιου χρώματος φορμάκι του μωρού, η συγκεκριμένη φωτογραφία ήταν άλλη μία καλοσκηνοθετημένη «αυθόρμητη» στιγμή από την καθημερινότητα της αμερικανίδας influencer.

«Ελάτε να κάνουμε παγκόσμιο ρεκόρ και να αναδείξουμε τη φωτογραφία με τα περισσότερα likes στο Instagram. Ελάτε να σπάσουμε το πρόσφατο παγκόσμιο ρεκόρ της Κάιλι Τζένερ (18 εκατομμύρια likes). Μπορούμε να τα καταφέρουμε!» ήταν το εμψυχωτικό κάλεσμα της σελίδας και ο στόχος επιτεύχθηκε και με το παραπάνω, καθώς μέσα σε λίγες ώρες, το περίφημο αβγό, συγκέντρωσε 24 εκατομμύρια likes και συνεχίζει ακάθεκτο την ιντερνετική του καριέρα.

Δεν είναι γνωστό προς το παρόν ποιος κρύβεται πίσω από τον λογαριασμό και τι τον έκανε να ξεκινήσει όλη αυτή τη δράση. Το ενδιαφέρον πάντως, είναι το συμπέρασμα που προκύπτει: στα social media, είτε πρόκειται για μία νέα ζωή που ήρθε στον κόσμο, είτε για ένα αβγό, η βαρύτητα και των δύο, είναι η ίδια. Και εξαφανίζεται μέχρι να βρεθεί η επόμενη μόδα ή μανία.