636
3,3 εκατομμύρια άνθρωποι είναι συνδρομητές στα ψηφιακά προϊόντα του δημοσιογραφικού ομίλου των New York Times - ένα ελπιδοφόρο νούμερο | Wikipedia

Νew York Times: $709 εκατ. έσοδα από τα ψηφιακά μέσα!

Protagon Team Protagon Team 7 Φεβρουαρίου 2019, 20:30
3,3 εκατομμύρια άνθρωποι είναι συνδρομητές στα ψηφιακά προϊόντα του δημοσιογραφικού ομίλου των New York Times - ένα ελπιδοφόρο νούμερο
|Wikipedia

Νew York Times: $709 εκατ. έσοδα από τα ψηφιακά μέσα!

Protagon Team Protagon Team 7 Φεβρουαρίου 2019, 20:30

Η New York Times Company (ΝΥΤ Co), η εταιρεία του δημοσιογραφικού ομίλου των New York Times, ανακοίνωσε ότι τα ηλεκτρονικά έσοδά της το 2018 ανήλθαν σε 709 εκατ. δολ. και ότι αυξάνονται με ρυθμό τέτοιον που της επιτρέπουν να αισιοδοξεί για την επίτευξη του διακηρυγμένου στόχου της να ανέλθουν σε 800 εκατ. δολ. έως το τέλος του 2020.

Αυτά τα αποτελέσματα «οδήγησαν την εταιρεία μας να ορίσει έναν άλλο στόχο, να αναπτύξει τις συνδρομές στα ψηφιακά προϊόντα της σε 10 εκατομμύρια και πλέον το 2025» είπε ο Μαρκ Τόμσον, διευθύνων σύμβουλος της ΝΥΤ Co, δημοσιοποιώντας τα αποτελέσματα τετάρτου τριμήνου του 2018.

3,3 εκατομμύρια ψηφιακοί συνδρομητές

Περισσότεροι από 3,3 εκατομμύρια άνθρωποι πληρώνουν συνδρομή για τα ψηφιακά προϊόντα της εταιρείας, ήτοι δημοσιογραφικό υλικό (ειδήσεις και αρθρογραφία γνώμης), σταυρολεξικές υπηρεσίες και μαγειρική. Σε ποσοστό, η συντελεσθείσα αύξηση των συνδρομητών είναι 27% σε σχέση με το 2017. Ο συνολικός αριθμός των συνδρομών του δημοσιογραφικού ομίλου ΝΥΤ Co (ψηφιακά προϊόντα και η εφημερίδα New York Times είναι 4,3 εκατομμύρια, δηλαδή πολύ μεγάλος για τα τωρινά δεδομένα του επαγγέλματος.

  • Το 2018 οι συνδρομές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 18% και απέδωσαν 400 εκατ. δολ.
  • Το 2018 οι διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 8,6% και απέδωσαν 259 εκατ. δολ.
  • Το τέταρτο τρίμηνο του 2018 η ΝΥΤ Co απέκτησε 265.000 νέους ψηφιακούς συνδρομητές. Από αυτούς οι 172.000 ενδιαφέρθηκαν για το βασικό δημοσιογραφικό προϊόν του ομίλου, οι υπόλοιποι για τις υπηρεσίες σταυρολέξου και μαγειρικής.
  • Στο ίδιο τρίμηνο η διαφήμιση στον ψηφιακό τομέα, κάνοντας άλμα 23%, έφθασε στα 103 εκατ. δολ., ενώ η αντίστοιχη στην εφημερίδα μειώθηκε κατά 10%, πέφτοντας στα 88 εκατ. δολάρια.
  • Τα συνολικά έσοδα του τετάρτου τριμήνου ήταν 503 εκατ. δολ., μία αύξηση περί το 4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγουμένου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 17,5%, στα 75 εκατομμύρια δολάρια.
Επένδυση στο δημοσιογραφικό προϊόν

Αυτή η απογείωση των εσόδων από τις ψηφιακές υπηρεσίες, όπως λέει η εταιρεία, θα της επιτρέψει επενδύσεις στο συντακτικό επιτελείο του ψηφιακού τομέα (newsroom).

«Η απήχησή μας εξαρτάται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο από την ποιότητα της δημοσιογραφίας μας» δήλωσε ο Τόμσον παρουσιάζοντας τα οικονομικά στοιχεία: «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυξήσαμε, αντί να περιορίσουμε, τις επενδύσεις μας στο τμήμα των ειδήσεων και στο τμήμα των επωνύμων απόψεων. Επιδιώκουμε να επιταχύνουμε την ψηφιακή ανάπτυξή μας, έτσι το 2019 θα επενδύσουμε ξανά στο συντακτικό επιτελείο, στο δημοσιογραφικό προϊόν και στο μάρκετινγκ».

Προσλήψεις νέων δημοσιογράφων

Το 2018 η ΝΥΤ Co προσέθεσε 120 υπαλλήλους στο newsroom, ανεβάζοντας τον αριθμό των απασχολουμένων στο συγκρότημα δημοσιογράφων στους 1.600 – αυτός είναι και ο μεγαλύτερος αριθμός απασχολουμένων δημοσιογράφων στην ιστορία του συγκροτήματος.

Η ΝΥΤ Co πέτυχε αυτά τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα σε μια εποχή που οι αμερικανικοί εκδοτικοί όμιλοι εντύπων (όπως η Gannett και η McClatchy) έχουν προβλήματα και απολύουν εργαζομένους, δημοσιογράφους και μη. Προβλήματα έχουν και οι εταιρείες παροχής ψηφιακών δημοσιογραφικών και ψυχαγωγικών προϊόντων (όπως η BuzzFeed, η Verizon Media Group και η Vice Media).

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα αυξήσει το μέρισμα που καταβάλλει στους μετόχους κατά 25%. Οι επενδυτές που κατέχουν μετοχές της ΝΥΤ Co θα λάβουν 5 σεντς ανά μετοχή ανά τρίμηνο, κοστίζοντας την εταιρεία περίπου 33 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Ανατίμηση ψηφιακής συνδρομής

Ο Τόμσον είπε ότι η εταιρεία θα δοκιμάσει ανατίμηση της ψηφιακής συνδρομής. Αυτή θα είναι η πρώτη αύξηση τιμών σε 7,5 χρόνια. «Είμαστε σίγουροι ότι οι ψηφιακοί συνδρομητές μας θα καταλάβουν γιατί το τίμημα για την πρόσβαση στην υψηλής ποιότητας δημοσιογραφία πρέπει κάποτε να ακριβαίνει» δήλωσε ο Τόμσον.

Καθώς το 16% των συνδρομητών των προϊόντων της ΝΥΤ Co ζουν εκτός ΗΠΑ, οι άνθρωποι της εταιρείας βλέπουν περιθώρια για διεθνή ανάπτυξη.

Η ταμειακή θέση της εταιρείας συνεχίζει να αυξάνεται και τώρα έχει 826 εκατ. δολ. «στο χέρι». Εκτός από την αύξηση του μερίσματος και τις πρόσθετες επενδύσεις στο newsroom, η ΝΥΤ Co ανακοίνωσε ότι θα αγοράσει το New York Times Building πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους αντί 250 εκατ. δολαρίων.