250
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στην εκδήλωση του LSE | Youtube

LSE: Η αποστομωτική απάντηση Κυρανάκη για την αστυνομική βία στα πανεπιστήμια

Protagon Team Protagon Team 29 Νοεμβρίου 2019, 15:30
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ: 06/12/2019, 18:30
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στην εκδήλωση του LSE
|Youtube

LSE: Η αποστομωτική απάντηση Κυρανάκη για την αστυνομική βία στα πανεπιστήμια

Protagon Team Protagon Team 29 Νοεμβρίου 2019, 15:30
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ: 06/12/2019, 18:30

Μπορεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναστρέψει το φαινόμενο του brain drain που τραυματίζει εδώ και μία δεκαετία την Ελλάδα; Ποιες είναι οι συνθήκες έτσι ώστε το brain drain να μετατραπεί σε brain gain για τη χώρα;

Αυτά ήταν μερικά μόνο από τα  ερωτήματα που κλήθηκαν να απαντήσουν οι συμμετέχοντες στη συζήτηση  «Brain Gain: an exciting future for Greece», στο φημισμένο London School of Economics (LSE) την περασμένη Τετάρτη, με οικοδεσπότη της εκδήλωσης τον καθηγητή Κέβιν Φέδερστόουν (Kevin Featherstone).

Στο πάνελ συμμετείχε ο βουλευτής της ΝΔ και ο πρώην αναπληρωτής εκπρόσωπος του κόμματος, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος στην κουβέντα που ακολούθησε των ομιλιών, δέχθηκε μεταξύ άλλων ερωτήσεις για τα δικαιώματα στην Ελλάδα –κυρίως για τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα– αλλά και μια πιο επιθετική ερώτηση για την αυξημένη, επί των ημερών της κυβέρνησης Μητσοτάκη, παρουσία της Αστυνομίας στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας.

«Είναι δυνατόν στελέχη σας να υποστηρίζουν την αστυνομική βία στα Πανεπιστήμια; Αυτό το ονομάζατε φιλελεύθερη πολιτική;» ήταν το ερώτημα που του τέθηκε, με τον βουλευτή της ΝΔ να επιφυλάσσει αποστομωτική απάντηση.

«Να σας κάνω εγώ μια ερώτηση; Αν εδώ έξω από το LSE βγείτε τώρα και πετάξετε μια μολότοφ, τι περιμένετε ότι θα σας κάνει η βρετανική Αστυνομία;» της απάντησε και όταν εκείνη είπε  «άλλο το LSE», έγινε ακόμα πιο σαφής:

«Εγώ θέλω τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια να είναι όπως το LSE. Καθαρά, κανονικά, ασφαλή, σύγχρονα. Δεν θέλω να λειτουργούν ως εργαστήριο κατασκευής μολότοφ».

«Είναι τόσο απλό», είπε ο κ. Κυρανάκης και κάπου εκεί ο διάλογος ολοκληρώθηκε χωρίς άλλες παρατηρήσεις από την πλευρά της φοιτήτριας.