887
Η Νικόλ Κίντμαν επέλεξε να απαρνηθεί την αψεγάδιαστη ομορφιά της και να βουτήξει στα βαθιά για την ταινία «Destroyer» | Automatik Entertainment

H Κίντμαν σοκάρει – και δηλώνει: «με σοκάρει το πόσο σκληρά κρίνονται οι γυναίκες»

Protagon Team Protagon Team 28 Μαρτίου 2019, 18:35
Η Νικόλ Κίντμαν επέλεξε να απαρνηθεί την αψεγάδιαστη ομορφιά της και να βουτήξει στα βαθιά για την ταινία «Destroyer»
|Automatik Entertainment

H Κίντμαν σοκάρει – και δηλώνει: «με σοκάρει το πόσο σκληρά κρίνονται οι γυναίκες»

Protagon Team Protagon Team 28 Μαρτίου 2019, 18:35

Ευτυχώς οι γυναικείοι ρόλοι αντι-ηρωίδων δεν είναι πλέον τόσο σπάνιοι στο σινεμά και στην τηλεόραση – όπως παρατηρεί η δημοσιογράφος της βρετανικής εφημερίδας Guardian, Αλεξάντρα Σπρινγκ. Στους γυναικείους ρόλους που έρχονται να σπάσουν το στερεότυπο της εύθραυστης ύπαρξης που χρειάζεται οπωσδήποτε έναν άνδρα για προστασία, έρχεται να προστεθεί και αυτός της Νικόλ Κίντμαν στο αστυνομικό θρίλερ «Destroyer».

«Τις περισσότερες φορές, όταν καλείσαι να πρωταγωνιστήσεις σε μία ταινία δράσης, θέλουν ταυτόχρονα να δείχνεις πανέμορφη και να είσαι και σκληρό καρύδι, να μπορείς να πυροβολείς και να εξουδετερώνεις τον αντίπαλο με εντυπωσιακές κλωτσιές, αλλά να φοράς και κραγιόν» λέει χαρακτηριστικά η Κίντμαν.

Η Νικόλ Κίντμαν στην ταινία «Destroyer» μεταμορφώθηκε σε μία πιο ταλαιπωρημένη εκδοχή της, επιλέγοντας να απαρνηθεί την αλαβάστρινη ομορφιά της

Είναι λοιπόν πολύ ικανοποιημένη, καθώς στη συγκεκριμένη ταινία, δεν της ζητήθηκε να υποδυθεί την αλαβάστρινη σούπερ ηρωίδα, αλλά μία κοινή θνητή: «Μου αρέσει που έχει τόσο ωμές και αυθεντικές εικόνες. Είναι πολύ σημαντικό να αφιερώνεις τόσο χρόνο επί οθόνης σε μία γυναίκα που έχει αυτή την εμφάνιση, αυτή τη συμπεριφορά, που είναι παγιδευμένη στη ντροπή, την ενοχή, τον θυμό και τη μανία, ενώ ταυτόχρονα είναι μητέρα, και όχι καλή μητέρα».

Δεν είναι τυχαίο ότι η συγκεκριμένη ταινία έχει σκηνοθετηθεί από γυναίκα, την Καρίν Κουσάμα. Κεντρικό πρόσωπο λοιπόν, η Εριν Μπελ, μία εξουθενωμένη αστυνομικός, που αναγκάζεται να ασχοληθεί με μία παλιά υπόθεση, που την είχε τραυματίσει.

Υπό μία έννοια, η υπόθεση θυμίζει αστυνομικές ταινίες των 70s, όταν άνδρες ηθοποιοί υποδύονταν τους καλούς αστυνομικούς που γίνονταν «κακοί» και έψαχναν δικαίωση σαν μοναχικοί λύκοι.

Ομως το γεγονός ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με τη μητέρα ενός μικρού κοριτσιού, κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα: «Εχει πολλά να χάσει και πέρα από όσα λάθη έχει κάνει, δεν παύει να θέλει να προσφέρει μία καλύτερη ζωή στην κόρη της».

Η Κίντμαν, είδε στην ηρωίδα της την προβληματική συμπεριφορά που βλέπουμε όλο και πιο συχνά στις ανθρώπινες σχέσεις: «Πρόκειται για μία γυναίκα που δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματά της, δεν μπορεί να πει “σ’ αγαπώ”, σαμποτάρει την ίδια της τη ζωή και τη ζωή όσων την αγαπούν. Αυτά είναι πράγματα με τα οποία ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί, είναι πάρα πολύ αληθινά. Αν κοιτάξεις γύρω σου, υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο και είναι πολύ απογοητευτικό».

Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός, ότι στην ταινία η Κίντμαν υποδύεται τη νεότερη και μεγαλύτερη εκδοχή του εαυτού της. Ως νεότερη, δείχνει όμορφη και χαρωπή, ενώ στην εκδοχή της με το πέρασμα των χρόνων, η 51χρονη ηθοποιός, με τη βοήθεια του μακιγιάζ, μοιάζει πολύ κουρασμένη, θαμπή, εξουθενωμένη από τον θυμό, την ενοχή και τη θλίψη. Τα μαλλιά της έχουν γκριζάρει και το πρόσωπό της είναι γεμάτο ρυτίδες.

Με τον Σεμπάστιαν Σταν στο «Destroyer», στο κομμάτι της ταινίας όπου υποδύεται τη νεαρότερη και ωραιότερη εκδοχή του εαυτού της

Η μεταμόρφωση υποτίθεται ότι είναι το ζητούμενο και το όνειρο του κάθε ηθοποιού, στον λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ όμως, πιο εύκολα περιμένει κάποιος για παράδειγμα από τον χαμαιλέοντα Κρίστιαν Μπέιλ να πάρει πολλά κιλά και να παίξει στο «Vice», παρά από την αψεγάδιαστη Κίντμαν να δείξει ένα όχι και τόσο κολακευτικό πρόσωπο.

Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις κριτικές που απέσπασε ο Μπέιλ για την εξωτερική του μεταμόρφωση και τις αντίστοιχες που αναφέρονται στην Κίντμαν.

Ενώ λοιπόν, στο «Destroyer» η Κίντμαν «έχει ένα κατεστραμμένο εξωτερικό περίβλημα / είναι τόσο αγνώριστη που σου παίρνει ώρα για να καταλάβεις ότι αυτό το ηλιοκαμμένο ταλαίπωρο πρόσωπο ανήκει στην αλαβάστρινη καλλονή» κτλ, κτλ, ενώ στο «Vice» ο Μπέιλ «κατάφερε μία αξιοθαύμαστη μεταμόρφωση / κατάφερε να δείχνει γοητευτικός ακόμη και με τόσα κιλά που πήρε για τον ρόλο».

Η Κίντμαν σχολιάζει σχετικά: «Πάντα με σοκάρει πόσο σκληρά κρίνονται οι γυναίκες. Επρεπε να το έχω συνηθίσει πλέον, αλλά μάλλον δεν συνηθίζεται».

Η ίδια θέλει να αγωνιστεί για να αλλάξουν τα ασφυκτικά στερεότυπα στο Χόλιγουντ: «Ισως ύστερα από 20 χρόνια, για την επόμενη γενιά γυναικών, τα πράγματα να είναι πολύ πιο εύκολα, θέλω πάντως να βοηθήσω όσο μπορώ σ’ αυτό».

Θεωρεί ότι μία από τις γυναίκες που βοήθησαν να γίνουν τα πράγματα πιο εφικτά στην κινηματογραφική βιομηχανία, είναι η Μέριλ Στριπ, με την οποία μάλιστα θα συμπρωταγωνιστεί στην επόμενη σεζόν της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς «Big Little Lies». Η Στριπ πρόκειται να υποδυθεί την πεθερά της Κίντμαν. Στη σειρά, η Σελέστ, η γυναίκα που υποδύεται, είναι θύμα ενδοοικογενειακής βίας, έχοντας δεχτεί ξανά και ξανά χτυπήματα από τον άνδρα της, πίσω από κλειστές πόρτες.

Ως Σελέστ στη σειρά «Big Little Lies», μία γυναίκα που φαινομενικά τα έχει όλα, όμως ο σύζυγός της την κακοποιεί πίσω από κλειστές πόρτες (HBO)

Για την Κίντμαν, δεν είναι καθόλου εύκολο να επιστρέψει στη συγκεκριμένη ηρωίδα, καθώς μέσα από εκείνη, έζησε πολύ τραυματικές εμπειρίες, που φέρνουν στο φως πόσο φριχτά μπορεί να κακοποιείται σε καθημερινή βάση μία γυναίκα, ενώ παρουσιάζει ένα τέλειο πρόσωπο στον έξω κόσμο.

«Ο άνδρας της μπορεί να είναι πλέον νεκρός, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η ίδια έχει ξεπεράσει το σοκ, έχει πολύ δρόμο μπροστά της. Το να αναρρώσεις από κάτι τέτοιο και να έρθεις αντιμέτωπη με άβολες αλήθειες για τον εαυτό σου και γιατί επέλεξες να είσαι σε μία τόσο αρρωστημένη σχέση, δεν είναι καθόλου εύκολο. Και ταυτόχρονα, είναι μητέρα δύο μικρών αγοριών. Χαίρομαι όμως, που επιστρέφει αυτή η σειρά, που θέτει στο επίκεντρο τις ζωές έξι γυναικών».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...