341
| GettyImages

Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η Vice Media

Protagon Team Protagon Team 15 Μαΐου 2023, 17:17
|GettyImages

Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η Vice Media

Protagon Team Protagon Team 15 Μαΐου 2023, 17:17

Ο δημοσιογραφικός όμιλος Vice, που έχει στην κατοχή του τα δημοφιλή sites Vice, Motherboard και BuzzFeed κατέθεσε αίτηση πτώχευσης στις ΗΠΑ και πρόκειται να πωληθεί σε μια ομάδα δανειστών της.

H Vice Media Group – η οποία αποτιμήθηκε σε 5,7 δισ. δολάρια το 2017 – θα μπορούσε να εξαγοραστεί έναντι 225 εκατ. δολαρίων.

H εταιρεία δηλώνει ότι οι ιστοσελίδες της -που απευθύνονται κυρίως σε νεανικά κοινά- θα συνεχίσουν να λειτουργούν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πτώχευσης ενώ τονίζει ότι «αναμένει να αναδειχθεί οικονομικά υγιής και ισχυρότερη εταιρεία σε δύο έως τρεις μήνες».

Το Vice, γράφει το BBC, που κυκλοφόρησε το 1994 ως περιοδικό με το όνομα Voice of Montreal από τους Σέιν Σμιθ, Γκάβιν ΜακΙνες και Σουρούς Άλβι, λειτουργεί σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες. Θεωρήθηκε ως μέρος της πρωτοποριακής μιντιακής προσπάθειας κάποιων εταιρειών για να διαταράξουν το παραδοσιακό τοπίο των μέσων ενημέρωσης με έντονο περιεχόμενο που εστιάζει στη νεολαία και εκτείνεται σε έντυπα, εκδηλώσεις, μουσική, στο διαδίκτυο, στην τηλεόραση και τις ταινίες μεγάλου μήκους.

Οι ιδρυτές του ήλπιζαν ήταν ότι το Vice θα καρπωθεί τα οικονομικά οφέλη από την προσέλκυση εκατομμυρίων νεότερων αναγνωστών μέσω των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram. Ωστόσο, τελικά η πλειονότητα των εσόδων από τις διαδικτυακές διαφημίσεις έχει πάει σε τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Google και ο ιδιοκτήτης του Facebook, η Meta.

«Το ζήτημα με το Vice και όλους τους παρόμοιους ιστοτόπους είναι ότι ποτέ δεν επεξεργάστηκαν πραγματικά ένα επιχειρηματικό μοντέλο για τη δωρεάν διαδικτυακή δημοσιογραφία», δήλωσε στο BBC ο Ζόζεφ Τισντέιλ, επικεφαλής τεχνολογίας της Enders Analysis.

«Υπήρχε μια τάση εκείνη την εποχή να αντιμετωπίζονται τα πάντα όπως το λογισμικό, όπου κάνεις την επένδυσή σου από την αρχή, προσελκύεις ένα μάτσο χρήστες και τελικά όταν είσαι αρκετά μεγάλος γίνεσαι απίστευτα κερδοφόρο» είπε.

«Αλλά αποδεικνύεται ότι το περιεχόμενο δεν λειτουργεί έτσι – αν θέλετε να συνεχίσουν να έρχονται οι άνθρωποι στον ιστότοπό σας ή να προσεγγίσετε νέους ανθρώπους σε νέες αγορές, πρέπει να συνεχίσετε να ξοδεύετε για να φτιάχνετε νέο περιεχόμενο. Και μέρος του περιεχομένου του Vice ήταν “αρκετά ακριβή δημοσιογραφία”» είπε ο Τισντέιλ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...