364
Η αξιωματική αντιπολίτευση διαμαρτύρεται για την τηλεοπτική κάλυψη | SOOC/Achilleas Chiras

Επίθεση ΝΔ στην ΕΡΤ για την τηλεοπτική μη κάλυψη του συλλαλητηρίου

Protagon Team Protagon Team 22 Ιανουαρίου 2018, 13:58
Η αξιωματική αντιπολίτευση διαμαρτύρεται για την τηλεοπτική κάλυψη
|SOOC/Achilleas Chiras

Επίθεση ΝΔ στην ΕΡΤ για την τηλεοπτική μη κάλυψη του συλλαλητηρίου

Protagon Team Protagon Team 22 Ιανουαρίου 2018, 13:58

Ολιγωρία καταλογίζει η Νέα Δημοκρατία στη δημόσια τηλεόραση αναφορικά με την κάλυψη του συλλαλητηρίου της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη, καθώς όπως επισημαίνει αντί να μεταδίδει πλάνα από το δυναμικό παρών του κόσμου στη συγκέντωση για τη Μακεδονία, η ΕΡΤ προτίμησε να προβάλλει μαγνητοσκοπημένες εκπομπές.

Τη Δευτέρα η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη, επικοινώνησε με τον νέο πρόεδρο της ΕΡΤ, Χρήστο Λεοντή, και τον εντεταλμένο σύμβουλο, υπεύθυνο του τομέα ειδήσεων, Βασίλη Ταλαμάγκα, στους οποίους εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Ενδεικτικά, σημείωσε ότι την ώρα της συγκέντρωσης, η ΕΡΤ3 -το κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης για τη Θεσσαλονίκη και τη βόρεια Ελλάδα που εδρεύει στη συμπρωτεύουσα- επέλεξε να δείχνει την εκπομπή «Κυριακή στο Χωριό»!

Τι απαντά η ΕΡΤ

Οι αντιδράσεις για το «μαύρο» της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στο συλλαλητήριο της Κυριακής πήραν διαστάσεις χιονοστιβάδας και στα social media, με την επίσημη θέση της ΕΡΤ να έρχεται τελικά αργά το απόγευμα της Δευτέρας.

Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, υποστηρίζει ότι κάλυψε εκτενώς το συλλαλητήριο και σε κάθε περίπτωση εμφανώς εκτενέστερα απ’ ό,τι τα ιδιωτικά δίκτυα. Σπεύδει μάλιστα να διαβεβαιώσει ότι«κάλυψε ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης». Λες και το συλλαλητήριο της Κυριακής -που ξεπέρασε σε μαζικότητα τις προσδοκίες ακόμα και των πιο αισιόξοδων διοργανωτών του- ήταν μία συγκέντρωση σαν όλες τις άλλες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στη Θεσσαλονίκη.

Και για να βγει από τη δύσκολη θέση, η ΕΡΤ μπαίνει και σε συγκρίσεις με τα ιδιωτικά κανάλια προβάλλοντας το επιχείρημα ότι «ο χρόνος που διατέθηκε για το συγκεκριμένο θέμα, ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο.

«Όσον αφορά σε κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, αυτό», εξηγείται, «οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ. Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μία ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης».