697
| 3E

Coca-Cola με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, γλυκιά απόλαυση χωρίς θερμίδες!

Advertorial 20 Δεκεμβρίου 2018, 14:31
|3E

Coca-Cola με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, γλυκιά απόλαυση χωρίς θερμίδες!

Advertorial 20 Δεκεμβρίου 2018, 14:31

Γεννήθηκε πριν από 132 χρόνια και χάρη στην μοναδική γεύση της αγαπήθηκε από δισεκατομμύρια ανθρώπους σε περισσότερες από 200 χώρες του πλανήτη μας, πράγμα που οδήγησε την Coca-Cola στην κορυφή των αναψυκτικών. Οι δημιουργοί της, όμως, δεν έπαψαν να παρακολουθούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών αναζητώντας συνεχώς τρόπους να τις καλύπτουν με νέα προϊόντα.

Και καθώς ο σύγχρονος άνθρωπος προτιμά πλέον έναν πιο φυσικό και υγιεινό τρόπο ζωής, η αγορά των αναψυκτικών δεν μπορούσε παρά να ακολουθήσει αυτή την παγκόσμια τάση στρεφόμενη  σε επιλογές με μειωμένη ζάχαρη και λίγες ή μηδενικές θερμίδες. Η υποκατάσταση της ζάχαρης με το φυσικό γλυκαντικό στέβια είναι η πιο πρόσφατη τάση στο πεδίο της υγιεινής διατροφής.

Για αιώνες η φυλή Γκουαρανί της Παραγουάης χρησιμοποιούσε τα φύλλα του φυτού στέβια για να γλυκαίνει τα ροφήματά της, σχετικά πρόσφατα, όμως, η αξία της αναγνωρίστηκε και από την επιστήμη καθώς τα γλυκαντικά που προέρχονται από την στέβια αποδίδουν μηδενικές θερμίδες διατηρώντας την τόσο ποθητή ευχαρίστηση που προσφέρει η γλυκιά γεύση.

Coca-Cola χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια

Ανταποκρινόμενη στην τάση  των ελλήνων καταναλωτών να επιλέγουν και να καταναλώνουν όλο και περισσότερα προϊόντα με στέβια, το 2017 η Coca-Cola παρουσίασε το πέμπτο προϊόν της στην Ελλάδα και ταυτόχρονα μία νέα επιλογή στην κατηγορία αναψυκτικών με μηδέν θερμίδες, την Coca-Cola, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια.

Η Coca-Cola χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια παράγεται στο Mega Plant Σχηματαρίου, η χώρα μας ήταν η πρώτη που παρουσίασε σε όλο τον κόσμο το νέο προϊόν, το οποίο το 2018 συνέχισε το ταξίδι του κατ΄ αρχάς στην Ιταλία και στη συνέχεια σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Η  γευστική υπεροχή της Coca-Cola χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια οφείλεται στο γεγονός ότι διατηρεί την αυθεντική γεύση της Coca-Cola χωρίς θερμιδικό φορτίο! Ετσι, απευθύνεται σε καταναλωτές που κάνουν πλέον πιο σοφιστικέ επιλογές στη διατροφή τους, είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα wellness και ακολουθούν τις τάσεις της ευζωίας, ενώ παράλληλα τους ενδιαφέρει να μην συμβιβάζονται στο θέμα της γεύσης και να μην θυσιάζουν την απόλαυση που μπορεί να τους προσφέρει ένα αναψυκτικό.

Για τις ανάγκες, μάλιστα, επικοινωνίας και προβολής του προϊόντος που δημιουργήθηκε στη χώρα μας, επιλέχθηκε μία καθαρά ελληνική καμπάνια –τακτική που αποτελεί εξαίρεση για την εταιρεία- με την υπέροχη, αυθεντική γεύση της Coca-Cola και την μοναδικότητα της Ελλάδας στο επίκεντρό της.

Μια σημαντική διάκριση

Στις 11 Δεκεμβρίου, η καμπάνια με concept «Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά» κέρδισε μια σημαντική διάκριση στο θεσμό των Effie Awards, στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά» αναδεικνύοντας τη δυναμική του προϊόντος το οποίο πέτυχε πολύ υψηλά νούμερα τόσο σε awareness, όσο και σε πωλήσεις που έφεραν πολλούς νέους καταναλωτές στην κατηγορία.

Υπενθυμίζεται πως τα Effie Hellas βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Η αγορά

Πιστεύοντας στον υγιή ανταγωνισμό, με το συγκεκριμένο προϊόν η Coca-Cola – εταιρεία κορυφαία στην κατηγορία των αναψυκτικών- στόχευσε από την πρώτη στιγμή να μεγαλώσει την αγορά των αναψυκτικών. Και αυτό γιατί πιστεύει και το έχει αποδείξει, ότι μόνον με την είσοδο νέων καταναλωτών στον κλάδο των αναψυκτικών υπάρχει χώρος ανάπτυξης όλων, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Και το πέτυχε. Ενάμιση χρόνο μετά την πρώτη της παρουσίαση, η Coca-Cola χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια έχει καταφέρει να προσελκύσει νέους καταναλωτές στην κατηγορία των αναψυκτικών, με το 30% του όγκου πωλήσεων να προέρχεται από καταναλωτές που προηγουμένως δεν έπιναν αναψυκτικά (πηγή: KANTAR, Household Panels).

Κατέχοντας πλέον το 1/3 της αγοράς αναψυκτικών με στέβια και διαθέτοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής, η Coca-Cola επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας, έχοντας πάντα ως βασικό στόχο την είσοδο νέων καταναλωτών στην κατηγορία των αναψυκτικών.

Επιπλέον,  λαμβάνοντας υπόψη της την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να επιλέγουν προϊόντα με στέβια, η Coca-Cola προχώρησε στην επέκταση της χρήσης του γλυκαντικού στέβια στη Fanta. Με τον τρόπο αυτό, προσφέρει στους καταναλωτές ακόμη περισσότερες επιλογές προκειμένου να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά με λιγότερη ζάχαρη και με λίγες ή καθόλου θερμίδες.