475
Η VW είναι αυτή που παρουσιάζει πρώτη ένα ανοιχτό SUV στις μικρές κατηγορίες | VW

Αυτό είναι το πρώτο «ανοικτό» SUV της VW. Λέγεται T-Roc Cabriolet

Η VW είναι αυτή που παρουσιάζει πρώτη ένα ανοιχτό SUV στις μικρές κατηγορίες
|VW

Αυτό είναι το πρώτο «ανοικτό» SUV της VW. Λέγεται T-Roc Cabriolet

Όπως δήλωσε ο Herbert Diess, ο CEO της VW, «η εταιρεία εξελίσσεται σε μία SUV μπράντα και το T-Roc Cabriolet προσθέτει ένα συναισθηματικό στοιχείο στη γκάμα»

Είναι αντιληπτό τι σημαίνει αυτό. Κατ΄αρχήν, πως η VW έχει ανάγκη να αυξήσεις τις πωλήσεις της στην ευρέως αυξανόνενη κατηγορία των SUV, ειδικά σε αυτή των compact SUV.

Καθώς η εταιρεία μπήκε μόλις το 2017 στη συγκεκριμένη κατηγορία με το «κανονικό», κλειστό T-Roc (άργησε, δηλαδή), οι πωλήσεις της παραμένουν χαμηλές. Για την ακρίβεια, από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη στην κατηγορία των compact SUV.

Το στρατηγικό σχέδιο της VW είναι να πουλήσει όχι ένα, όχι δύο, αλλά είκοσι δύο (ναι, 22) διαφορετικά μοντέλα SUV μοντέλα της παγκοσμίως την επόμενη χρονιά – κάτι που θα αυξήσει τις πωλήσεις της σε ένα μερίδιο της τάξης του 40%, σε σχέση με το 15% που είναι για την ώρα.

Και το T-Roc Cabriolet είναι, όπως φαίνεται και στις φωτό, το αυτοκίνητο το σωστό. Πολύ εντυπωσιακό για το segment, αύρα από baby-Evoque, όσο χρειάζεται λάιφ στάιλ.

Είναι βέβαιο πως το T-Roc Cabriolet  θα γίνει αντικείμενο απαίτησης από πολλές κυρίες με έμφαση σ’ αυτή την επαναληπτική κρούση της γόβας-στιλέτο επί του μαρμάρου σε συνδυασμό με τη φράση «το θέλω, το θέλω, το θέλω». Και όσες πιο πολλές φορές διατυπωθεί το παραπάνω ρήμα, τόσο πιο πειστικό θα είναι το αίτημα για το T-Roc Cabriolet στους συζύγους.

Τι αξίζει, λοιπόν, να θυμάστε μέχρι να το δούμε και διά ζώσης στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο;

  • Η μαλακή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή ανοίγει με το πάτημα ενός διακόπτη σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Γίνεται και εν κινήσει μέχρι 30 km/h
  • Διαθέτει υπερυψωμένα καθίσματα και πολλές δυνατότητες εξατομίκευση. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό. Το γνωστό «θέλω το δικό μου να μη μοιάζει με του άλλου». Ισχύει από τη θήκη του κινητού και «ανεβαίνει»
  • Προστασία επιβατών σε περίπτωση ανατροπής για πλήρη ασφάλεια ανά πάσα στιγμή
  • Το βασισμένο στο πλαίσιο MQB προσθιοκίνητο μοντέλο θα διατίθεται με  υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες
  • Ο τρικύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων (ροπή 200 Nm) θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων (ροπή 250 Nm) θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων

Tο T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες.

Διαθέσιμο για παραγγελία από την Άνοιξη του 2020

Για την ιστορία, η VW επένδυσε 80 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο του Osnabrück, στη Γερμανία, όπου και θα κατασκευάζεται το T-Roc Cabriolet. Είναι το ίδιο plant στο οποίο κατασκευάζονται τα Tiguan αλλά και η Porsche Cayman.


  • Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...