223
Η μετάδοση θα γίνει «ζωντανά» από το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Αθηνών | GoogleStreetVies

Την Πέμπτη η κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία – Πού θα τη δείτε live

Protagon Team Protagon Team 24 Ιουνίου 2020, 18:35
Η μετάδοση θα γίνει «ζωντανά» από το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Αθηνών
|GoogleStreetVies

Την Πέμπτη η κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία – Πού θα τη δείτε live

Protagon Team Protagon Team 24 Ιουνίου 2020, 18:35

Από τη σελίδα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο YouTube θα μεταδοθεί αύριο, Πέμπτη και ώρα 11 το πρωί, η κλήρωση για την εισαγωγή μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων για το σχολικό έτος 2020-2021.

H κλήρωση θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά στο 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Αθηνών και θα μεταδοθεί σε απευθείας σύνδεση (πατήστε εδώ για να συνδεθείτε).

Η κλήρωση θα διενεργηθεί από τριμελή επιτροπή, αποτελούμενη από τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), τον πρόεδρο της Επιστημονικής Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΕΕΠΠΣ) και ένα διευθυντή Πειραματικού Σχολείου, με τη βοήθεια του τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης του ΙΕΠ.

Εργο της αρμόδιας Επιτροπής είναι η διεξαγωγή της ηλεκτρονικής κλήρωσης για όλα τα Πειραματικά σχολεία της χώρας και η σύνταξη του σχετικού πρακτικού.

Στη διαδικασία θα παρίστανται μέλη της ΕΕΠΠΣ, διευθυντές Πειραματικών Σχολείων, καθώς και συμβολαιογράφος.

Μπορούν επίσης να παρίστανται οι πρόεδροι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Πειραματικών Σχολείων.

Oπως ενημέρωσε το υπουργείο, τα αποτελέσματα της κλήρωσης (δηλαδή οι τυχαίοι αριθμοί που αποδίδονται στους/στις υποψήφιους/ες) θα αναρτηθούν στο διαδικτυακό τόπο της ΕΠΠΣΣ μετά την ολοκλήρωση της κλήρωσης (πατήστε εδώ για να συνδεθείτε).

Tα αποτελέσματα ανά σχολική μονάδα θα αποσταλούν από την ΕΕΠΠΣ σε κάθε σχολείο εντός της ημέρας.

Το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο κάθε Πειραματικού σχολείου θα επικυρώσει το αποτέλεσμα και θα τα αναρτά στην ιστοσελίδα του πίνακα των εισαγομένων και των επιλαχόντων/ουσών.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...