412
Δεν φταίω εγώ, οι μπάρες δεν είχαν πέσει, επιμένει ο οδηγός του φορτηγού | YouTube

Συνελήφθη ο οδηγός του φορτηγού για τη σύγκρουση με τον συρμό του Προαστιακού στην Αυλίδα

Protagon Team Protagon Team 14 Απριλίου 2025, 23:55
Δεν φταίω εγώ, οι μπάρες δεν είχαν πέσει, επιμένει ο οδηγός του φορτηγού
|YouTube

Συνελήφθη ο οδηγός του φορτηγού για τη σύγκρουση με τον συρμό του Προαστιακού στην Αυλίδα

Protagon Team Protagon Team 14 Απριλίου 2025, 23:55

Συνελήφθη ο οδηγός του φορτηγού που ενεπλάκη –και κατά το υπουργείο Μεταφορών, ευθύνεται για τη σύγκρουση με συρμό του Προαστιακού στο δρομολόγιο Χαλκίδα-Αθήνα, λίγο πριν από τον σταθμό της Αυλίδας.

Πηγές του υπουργείου Μεταφορών σημείωναν ότι στο σημείο της σύγκρουσης λειτουργούσε αυτόματη μπάρα ισόπεδης διάβασης με προειδοποιητικά ηχοφωτεινά σήματα, και ο οδηγός του φορτηγού παραβίασε την μπάρα κατά την ώρα που εκείνη έκλεινε, όπως επίσης και τον ερυθρό σηματοδότη.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1543 που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από Χαλκίδα προς Αθήνα, φρέναρε εγκαίρως, και σύμφωνα με την Hellenic Train καταγράφονται μόνο μικρές υλικές φθορές στο πλάι της μηχανής της αμαξοστοιχίας, η οποία ακούμπησε οριακά το πίσω μέρος του φορτηγού οχήματος.

Ο ίδιος ο οδηγός του φορτηγού πάντως, επιμένει να ισχυρίζεται ότι οι μπάρες δεν είχαν πέσει:

«Είναι ευτύχημα που είμαι ζωντανός. Είχα σταματήσει πριν από τις γραμμές. Οταν είδα πως ο δρόμος είναι ελεύθερος, έστριψα πολύ σιγά και ξαφνικά άκουσα ένα μπαμ από πίσω. Κατέβηκα κάτω και είδα ότι πέρναγε ο Προαστιακός. Οι μπάρες δεν είχαν πέσει», δήλωσε συγκεκριμένα στο eviaonline.gr.

Σημειώνεται ότι το άρθρο 292 του Ποινικού Κώδικα, όπως αυστηροποιήθηκε το 2023 επί υπουργίας Γιώργου Γεραπετρίτη, προβλέπει τα εξής:

Αρθρο 291 – Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019) – Επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς, πλοίων και αεροσκαφών

1. Όποιος διαταράσσει την ασφάλεια της συγκοινωνίας μέσων σταθερής τροχιάς, πλοίων ή αεροσκαφών:

α) με καταστροφή, βλάβη, μετακίνηση ή αφαίρεση εξοπλισμού λειτουργίας, κίνησης, ηλεκτροδότησης ή ασφάλειας, εγκαταστάσεων ή συγκοινωνιακών μέσων,

β) με τοποθέτηση ή διατήρηση εμποδίων,

γ) με αλλοίωση σημείων ή σημάτων ή με τοποθέτηση ή διατήρηση εσφαλμένων σημείων ή σημάτων,

δ) με παραβίαση των κανόνων τεχνικού ελέγχου ή ασφαλούς φόρτωσης των συγκοινωνιακών μέσων,

ε) με παραβίαση των κανόνων λειτουργίας συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών,

στ) με άλλες, εξίσου επικίνδυνες, για την ασφάλεια της συγκοινωνίας πράξεις τιμωρείται:

– αα) με φυλάκιση αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος για ξένα πράγματα,

– ββ) με κάθειρξη έως δέκα (10) έτη αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο,

– γγ) με κάθειρξη αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη ή προκάλεσε σημαντική βλάβη σε εγκαταστάσεις κοινής ωφέλειας,

– δδ) με ισόβια κάθειρξη αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου.

Τέλος, στο σχέδιο νόμου για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, οι παραβάσεις του άρθρου 27, δηλαδή παραβίαση φωτεινής σηματοδότησης ή/και κινητού φράγματος προ ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης, κατατάσσεται στην Κατηγορία Ε4 υψηλής επικινδυνότητας και με ιδιαίτερες επιπτώσεις για την οδική ασφάλεια, και θα τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο χιλίων διακοσίων (1.200) ευρώ και επιτόπου αφαίρεση της άδειας οδήγησης για εξήντα (60) ημέρες.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...