505
Τα γιαούρτια της Κρι Κρι | Κρι Κρι

Κρι Κρι: αύξηση πωλήσεων +19% το 2018

Protagon Team 25 Απριλίου 2019, 16:43
Τα γιαούρτια της Κρι Κρι
|Κρι Κρι

Κρι Κρι: αύξηση πωλήσεων +19% το 2018

Protagon Team Protagon Team 25 Απριλίου 2019, 16:43

H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2018. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €94,23 εκ. έναντι €79,25 εκ. το 2017, αυξημένος κατά +18,9%. Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €17,29 εκ. έναντι €12,45 εκ. το 2017.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,24 εκ., έναντι €9,89 εκ. το 2017.
  • Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €10,12 εκ., έναντι €7,34 εκ. το 2017.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων +9,8%. Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 16.000 σημεία σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων. Η μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,4% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2018).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση +8,3%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού. Συνέχισε δυναμικά την υποστήριξη της νέας σειράς στραγγιστών γιαουρτιών «Στραγγιστό & Αγαπημένο» με ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας, καταφέρνοντας μία αύξηση μεριδίου στην κατηγορία +1.2πμ. Επίσης, ενίσχυσε τη θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών, όπου κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο σε όγκο 38,6%. Συνολικά το μερίδιο της Κρι Κρι σε όγκο αυξήθηκε από 14,2% στο 15,2% (στοιχεία IRI, Δεκ. 2018).

Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7%. Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Ιταλίας, καθώς και από πωλήσεις παγωτού στη Μ. Βρετανία.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού €18 εκ. έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016. Στη χρήση 2018, οι παραγωγικές επενδύσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα €8εκ.

Για τη χρήση 2018, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0,150 ανά μετοχή (2017: €0,115 ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.

Ποα είναι η Κρι Κρι

Η εταιρεία Κρι Κρι είναι μια υγιής εξαγωγική γαλακτοβιομηχανία που κατέχει τη δεύτερη θέση σε όγκο στην ελληνική αγορά γιαουρτιού. Ταυτόχρονα αποτελεί τη δεύτερη μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα, με αυξανόμενους όγκους και μερίδια. Με ιστορία από το 1954, η Κρι Κρι παραμένει πιστή στο όραμά της από γενιά σε γενιά: να παράγει γιαούρτια, γάλα και παγωτά και  να προσφέρει στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή απολαυστικές αυθεντικές γεύσεις που χαίρουν της προτίμησης των καταναλωτών. Οι αγνές και ποιοτικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό με το μεράκι αλλά και την τεχνογνωσία της 100% Ελληνικής Γαλακτοβιομηχανίας με έδρα τις Σέρρες καθιστούν την εταιρεία ως έναν από τους πιο καθιερωμένους παίκτες του κλάδου.