278
Η τραγουδίστρια σε συναυλία της στο Χιούστον - αλλά, όπως βλέπετε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα | facebook.com/beyonce

Η Μπιγιόνσε ξεπέρασε την Αντέλ και τη Σουίφτ στις ετήσιες απολαβές

Protagon Team Protagon Team 20 Νοεμβρίου 2017, 23:57
Η τραγουδίστρια σε συναυλία της στο Χιούστον - αλλά, όπως βλέπετε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα
|facebook.com/beyonce

Η Μπιγιόνσε ξεπέρασε την Αντέλ και τη Σουίφτ στις ετήσιες απολαβές

Protagon Team Protagon Team 20 Νοεμβρίου 2017, 23:57

Το άκρως επιτυχημένο άλμπουμ τής Μπιγιόνσε «Lemonade» και η επιτυχημένη παγκόσμια περιοδεία της, οδήγησαν τη διάσημη τραγουδίστρια στην κορυφή της ετήσιας λίστας του περιοδικού Forbes με τις υψηλότερα αμειβόμενες καλλιτέχνιδες της μουσικής βιομηχανίας για το 2017, μπροστά από την Αντέλ και της Τέιλορ Σουίφτ.

Η «βασίλισσα» του R&B κέρδισε 105 εκατομμύρια δολάρια από τις πωλήσεις του δίσκου και από την περιοδεία της «Formation», σύμφωνα με το Forbes. Οι απολαβές της ενισχύθηκαν και από τη συλλογή μόδας της, την Ivy Park, αλλά και άλλες επιχειρηματικές της δραστηριότητες.

Η Αντέλ κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον κατάλογο που δημοσιεύτηκε η Δευτέρα με ετήσιες απολαβές στα 69 εκατομμύρια δολάρια.

Η Τέιλορ Σουίφτ, που πέρυσι είχε κατακτήσει την κορυφή της περίφημης λίστας με απολαβές ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων, συγκέντρωσε αυτήν τη φορά 44 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη παρά το γεγονός ότι ολοκλήρωσε την παγκόσμια περιοδεία της «1989».

Η αμερικανίδα τραγουδίστρια αναμένεται να δει τα έσοδά της να αυξάνονται σημαντικά τους επόμενους 12 μήνες χάρη στο νέο της άλμπουμ με τίτλο «Reputation» -ο δίσκος με τις υψηλότερες πωλήσεις το 2017- αλλά και την επερχόμενη περιοδεία της.

Στην τέταρτη θέση του καταλόγου φιγουράρει η Σελίν Ντιόν, με απολαβές ύψους 42 εκατομμυρίων δολαρίων, αφού έκανε ένα διάλειμμα από τις εμφανίσεις της στο Λας Βέγκας μετά τον θάνατο του συζύγου της Ρενέ Ανζελίλ τον Ιανουάριο του 2016.

Το Forbes κατήρτισε αυτόν τον κατάλογο αφού υπολόγισε τα έσοδα προ φόρων για ένα διάστημα 12 μηνών, που ξεκινά από τον Ιούνιο του 2016 και φθάνει στο καλοκαίρι του 2017 βασιζόμενο σε συνεντεύξεις με ατζέντηδες, μάνατζερ, δικηγόρους και ορισμένες από τις διάσημες εκπροσώπους του πενταγράμμου. Επιπλέον, έλαβε υπόψη του τα στοιχεία που περισυνέλλεξε από το Pollstar, τη Recording Industry Association of America και τη Nielsen SoundScan.