1720
Ο Χριστόφορος Παυλίδης με φόντο (από αριστερά και δεξιόστροφα) το λατομείο στην Καβάλα, τους αμπελώνες του Κτήματος Παυλίδη, και εμβληματικά κτίρια που «τίμησαν» τα μάρμαρα της εταιρείας του | centralparktower.com

Eνας Μακεδόνας ηγέτης στα μάρμαρα και στο κρασί

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 25 Ιουλίου 2019, 15:35
Ο Χριστόφορος Παυλίδης με φόντο (από αριστερά και δεξιόστροφα) το λατομείο στην Καβάλα, τους αμπελώνες του Κτήματος Παυλίδη, και εμβληματικά κτίρια που «τίμησαν» τα μάρμαρα της εταιρείας του
|centralparktower.com

Eνας Μακεδόνας ηγέτης στα μάρμαρα και στο κρασί

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 25 Ιουλίου 2019, 15:35

Τι σας λέει το όνομα Παυλίδης; Το πιθανότερο είναι ότι το μυαλό σας θα πάει στο οινοποιείο της Δράμας, και δικαίως, αφού εκεί παράγονται μερικά από τα πιο λαμπρά ελληνικά κρασιά. Μάλιστα για άλλη μια χρονιά φέτος, τα κρασιά του Κτήματος Παυλίδη, το Thema και τα μονοποικιλιακά Emphasis, σάρωσαν τα βραβεία στους σημαντικότερους διαγωνισμούς του κόσμου, Berliner Wein Trophy και Mundus Vini στη Γερμανία, Chardonnay du Monde 2019, Citadelles du Vin 2019 και Challenge International du Vin 2019 στη Γαλλία, στον Διεθνή Διαγωνισμό της Θεσσαλονίκης αλλά και στα Decanter World Wine Awards 2019 στη Μεγάλη Βρετανία.

Μέχρι στιγμής κατέκτησαν συνολικά 25 βραβεία, 13 χρυσά, 8 ασημένια και 4 χάλκινα, καθώς και δυο ιδιαίτερης σημασίας διακρίσεις: To Κτήμα Παυλίδη έλαβε τη διάκριση «Best Producer “Still Wine” Greece» (Καλύτερος Παραγωγός Ξηρού Οίνου Ελλάδα) στο Berlin Wein Trophy 2019, έναν από τους πιο γνωστούς διεθνείς διαγωνισμούς με περισσότερους από 100 κριτές και συμμετοχές 7.000 δειγμάτων από 40 διαφορετικές χώρες.

Το οινοποιείο του Κτήματος Παυλίδη βρίσκεται στη βόρεια πλευρά του αμπελώνα, στα Κοκκινόγεια της Δράμας

Και το EMPHASIS Agiorgitiko 2015, οίνος ερυθρός που παράγεται σε εξαιρετικά περιορισμένη ποσότητα αποκλειστικά για τις αγορές του εξωτερικού έλαβε τη διάκριση «Best of Show Greece red wine», στο MUNDUS VINI Spring Tasting 2019, έναν διάσημο  διαγωνισμό, που συγκέντρωσε 250 κριτές από 50 διαφορετικές χώρες και δοκιμάστηκαν 7.200 δείγματα από 156 οινοπαραγωγικές περιοχές. Ο βραβευμένος οίνος EMPHASIS Agiorgitiko προέρχεται από ένα συγκεκριμένο αμπελοτόπι.

Όταν είχαμε επισκεφθεί τα οινοποιεία της Δράμας, μου είχε κάνει εντύπωση από τη μια πλευρά η σεμνότητα, η ευγένεια και οι χαμηλοί τόνοι του Χριστόφορου Παυλίδη, που μας ξενάγησε ο ίδιος στο Κτήμα του και από την άλλη η υψηλής ποιότητας δουλειά που γίνεται στον αμπελώνα και στο οινοποιείο με την επίβλεψη του Παναγιώτη Κυριακίδη, οινολόγου- διευθυντή του Κτήματος Παυλίδη. Και πραγματικά αξίζει τον κόπο, όποτε βρεθείτε στη Δράμα, να επισκεφθείτε το εντυπωσιακό μίνιμαλ οικοδόμημα και να δοκιμάσετε επί τόπου τις δύο οικογένειες κρασιών, Emhpasis και Thema, του Κτήματος.

Στον ουρανοξύστη έμβλημα της Νέας Υόρκης Central Park Tower χρησιμοποιήθηκαν Μάρμαρα Παυλίδη

Το πιθανότερο όμως είναι ότι αγνοείτε μάλλον την άλλη –για την ακρίβεια την κύρια- επαγγελματική δραστηριότητα του οινοποιού Χριστόφορου Παυλίδη: αφεντικό της «Μάρμαρα-Γρανίτες Παυλίδης», εταιρείας leader στο μάρμαρο παγκοσμίως.

Η ταυτότητα των Μαρμάρων Παυλίδης υπάρχει σε μια πληθώρα έργων ανά τον κόσμο, από κτίρια γραφείων, κατοικιών, ξενοδοχείων, έργα υποδομών (metro), μέχρι μνημειώδη, εμβληματικά και κυβερνητικά έργα.

Πρόσφατα μάλιστα ολοκληρώθηκαν οι παραδόσεις για τα διαμερίσματα του υψηλότερου ουρανοξύστη της Νέας Υόρκης στο Central Park Tower, στο Billionaires Row του Μανχάταν, που έχει ύψος περίπου 475 μέτρα και ξεπερνάει το κτίριο 432 Park Avenue  ύψους 396 μέτρων,  στο οποίο έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί τα ξεχωριστά λευκά μάρμαρα Ariston (είναι η ναυαρχίδα της εταιρείας), για επενδύσεις στους εσωτερικούς χώρους.

Το εντυπωσιακό κτίριο 111 Murray στην Tribeca στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης

Ακόμη, στο Μανχάταν δεσπόζουν τα εντυπωσιακά κτίρια 106 Leroy και το 111 Murray στην Tribeca, ενώ πρόσφατα ολοκληρώθηκαν στην Σιγκαπούρη το κτιριακό συγκρότημα Reflections στο ιστορικό λιμάνι Κέπελ, και το South Beach Tower, όλα ντυμένα όπου χρειάζεται μάρμαρα-γρανίτες Παυλίδη

Επιπλέον η εταιρεία Παυλίδη έχει αναλάβει τη συνεχή προμήθεια με Λευκό Μάρμαρο SIVEC για τα νέα αλλά και για τα ανακαινιζόμενα καταστήματα του οίκου Chanel στο Μανχάταν, στο Μπέβερλι Χιλς, στο Σικάγο και στη Σεούλ, για τα γραφεία της Huawei στην Κίνα, για το ξενοδοχείο Four Seasons στην Μπανγκόκ, καθώς και για κάποια ιδιαίτερα έργα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

«Κάθε νέο έργο είναι μια καινούργια πρόκληση για εμάς και τους συνεργάτες μας, τοποθέτες,  εργολάβους, κατασκευαστές, αρχιτέκτονες και μηχανικούς με τους οποίους πρέπει να δουλέψουμε αρμονικά για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα στον συγκεκριμένο χρόνο που έχουμε δεσμευτεί. Όλοι οι άνθρωποί μας, πασχίζουν για να επιβεβαιώνουν κάθε φορά ότι είναι αντάξιοι της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι πελάτες μας, οι οποίοι μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είναι από τους πλέον απαιτητικούς στον χώρο που εξειδικευόμαστε», λέει ο Χριστόφορος Παυλίδης σε μια σπάνια συνέντευξή του στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων

Το 106 Leroy στην Tribeca της Νέας ΥόρκηςΤονίζει επιπλέον: «Ο δρόμος για όλα αυτά δεν ήταν εύκολος, χρειάστηκε πίστη, όραμα, επιμονή, χρόνος, χρήμα και πολλά ταξίδια ανά τον κόσμο για την δημιουργία του brand name Παυλίδης Μάρμαρα-Γρανίτες».

Στην ερώτηση, στην ίδια ιστοσελίδα, αν υπάρχουν σχέδια για εξαγορές και συγχωνεύσεις λατομείων, ο κ. Παυλίδης απαντά μεταξύ άλλων: «Το σίγουρο είναι πως εμείς δεν εφησυχάζουμε και διαρκώς προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε οποιαδήποτε ευκαιρία εξαγοράς, η οποία προκύπτει μετά από έρευνα για νέα κοιτάσματα, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού».

Υποστηρίζει ακόμα ότι προσπαθεί να προωθήσει «οποιοδήποτε υλικό βρίσκεται στην γκάμα μας, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα αποτελούν το γκρι του Αλιβερίου, το ημίλευκο της Καβάλας, καθώς και τα μπεζ υλικά που παράγουμε στην Αλβανία και, εσχάτως, στη Βουλγαρία. Το marketing mix και η στρατηγική διαχείρισης αυτών των υλικών διαφέρουν σημαντικά από τις αντίστοιχες των λευκών μαρμάρων, γιατί απλούστατα διαφοροποιείται και το target group με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Εντούτοις, τα τελικά αποτελέσματα αναμένουμε πως θα είναι αντίστοιχα των προσδοκιών μας, αφού η προσέγγιση και η διαχείριση πραγματοποιούνται με την ίδια συνέπεια και επιμέλεια που διακρίνει όλα μας τα προϊόντα».

Μάρμαρα Παυλίδη χρησιμοποιήθηκαν και στην εντυπωσιακή έδρα της ναυτιλιακής εταιρείας Agemar, του Γιάννη Αγγελούση, στην Καλλιθέα, στην Αθήνα

Η δυναμική και οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης σε συνδυασμό με την καλή ρευστότητα του ομίλου και τα απτά οικονομικά στοιχεία μέχρι σήμερα, συνηγορούν ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές.

Για την υλοποίηση του αναπτυξιακού πλάνου έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις ύψους 24 εκ. ευρώ  για την επόμενη διετία τόσο σε μηχανήματα έργου και εξόρυξης, όσο και σε υπερσύγχρονο εξοπλισμό επεξεργασίας μαρμάρου. Παράλληλα στρατηγικοί πυλώνες παραμένουν οι επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό, η βελτιστοποίηση της παραγωγής του τελικού προϊόντος, καθώς και η διαφοροποίηση, ενώ επίσης συνεχώς γίνονται επενδύσεις σε έρευνες νέων κοιτασμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και στην αξιοποίηση ευκαιριών για σύναψη στρατηγικών συνεργασιών.

Ο Χριστόφορος Παυλίδης μιλάει ακόμη και για τη σημαντική επένδυση της εξαγοράς της Mermeren Kombinat AD Prilep (διαθέτει ένα από τα καλύτερα λατομεία λευκού μαρμάρου στον κόσμο, το λατομείο Sivec με έδρα στην πόλη Πριλέπ, στη Βόρεια Μακεδονία)  η οποία έχει αρχίσει να αποδίδει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Η μπουτίκ του οίκου Σανέλ στην 5η Λεωφόρο του Μανχάταν: καλό γούστο στα ρούχα αλλά και στο… μάρμαρο

«Πέρα από τα αριθμητικά δεδομένα, που κρίνονται παραπάνω από ικανοποιητικά από την μέχρι σήμερα πορεία της, θεωρώ ότι η ελληνική παρουσία σε μια σημαντική πλουτοπαραγωγική πηγή της γειτονικής χώρας, σε συνδυασμό με την επενδυτική μας στρατηγική καθώς και την επίδειξη καλών πρακτικών λειτουργίας και σεβασμού στην τοπική κοινωνία, αναβαθμίζει την εικόνα της χώρας μας ως διεθνούς επενδυτή. Η Mermeren διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στα πλαίσια της τοπικής εθνικής οικονομίας, ενώ παράλληλα λειτουργεί με εθνικά πρότυπα και standards, με απώτερο σκοπό την βελτιστοποίηση της παραγωγής του τελικού προϊόντος», λέει ο κ. Παυλίδης.

Πρέπει να σημειωθεί ότι, παραδοσιακά, μεγάλοι παραγωγοί μαρμάρων και ανταγωνιστές μας, είναι η Ιταλία, η Τουρκία, η Ισπανία, η Αίγυπτος, το Ιράν και οι ΗΠΑ. Πώς αντιμετωπίζει ο Χριστόφορος Παυλίδης τον ανταγωνισμό;

«Ο ανταγωνισμός δεν σχετίζεται με τον τόπο παραγωγής, αντιθέτως αποτελεί συγκερασμό ποικίλων παραγόντων, μέσα στους οποίους εμπλέκονται η μοναδικότητα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πρώτης ύλης αλλά και η εμπορική πολιτική και η στρατηγική που ακολουθεί η εταιρία που τα διαχειρίζεται», υποστηρίζει

Στα διαμερίσματα του εμβληματικού ουρανοξύστη του Μανχάταν, 432 Park Avenue, χρησιμοποιήθηκαν μάρμαρα Παυλίδη

«Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η σχέση της Παυλίδης με τους πελάτες της συνοψίζεται ως μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με δέσμευση ποιότητας του τελικού προϊόντος» επισημαίνει και τονίζει: «Είμαστε περήφανοι που στην περιοχή της Δράμας, όπου εδρεύει η εταιρεία μας και τα 4 εκ των 8 ενεργών λατομείων μας, συγκεντρώνονται μεγάλα αποθέματα πολύτιμων λευκών μαρμάρων που έχουν βρει ιδιαίτερη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών της παγκόσμιας αγοράς».

Εκτός, όμως, από τον τομέα των μαρμάρων, η εταιρεία «Παυλίδης Μάρμαρα-Γρανίτες» έχει ανακοινώσει και επενδύσεις για τη δημιουργία ενεργειακών πάρκων, συμβάλλοντας στους εθνικούς στόχους για μείωση της περιβαλλοντικής φόρτισης με την ταυτόχρονη εξαγωγή  καθαρής  ενέργειας  στο  δίκτυο  της  χώρας και βοηθώντας  έτσι  το  περιβαλλοντικό  ισοζύγιο  της  Ελλάδας.

Το κτιριακό συγκρότημα “Reflections” στο ιστορικό λιμάνι Κέπελ της Σιγκαπούρης. Και εδώ Παυλίδης, Δράμα, Ελλάδα

«Το έτος 2018 έκλεισε με την ολοκλήρωση του δεύτερου αιολικού πάρκου για την περιοχή της Ξάνθης. Σήμερα, η εν λειτουργία εγκατεστημένη ισχύς σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές ανέρχεται σε 21 MW, ενώ ταχύτατα προχωρούν οι διαδικασίες εγκατάστασης νέων Αιολικών Πάρκων στο Νομό Σερρών εγκατεστημένης Ισχύος 40 MW στην περιοχή του Δήμου Σιντικής, όπου η δαπάνη υπολογίζεται να ανέλθει σε 50 εκατ. ευρώ», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Τέλος, αναφερόμενος στην αύξηση των οικονομικών μεγεθών της «Παυλίδης» με ικανοποιητικούς ρυθμούς το 2018, εκτιμά ότι λόγω της εξωστρέφειας, την οποία έχει η εταιρεία από τα πρώτα στάδια της λειτουργίας της και της κατανομής των πωλήσεων σε διαφορετικούς γεωγραφικούς προορισμούς, δεν επηρεάστηκε από τις αντίξοες συνθήκες της εθνικής οικονομίας: «Παραμείναμε και θα παραμείνουμε στην Ελλάδα, παρά τις μη ευνοϊκές φορολογικές και γραφειοκρατικές διαδικασίες, γιατί είμαστε πεπεισμένοι ότι με αυτόν τον τρόπο συμβάλλουμε στην βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης και στην στήριξη της οικονομία της χώρας μας, ενώ προσδοκούμε την επόμενη μέρα που θα είναι καλύτερη».

Η έδρα της εταιρείας Παυλίδης Μάρμαρα – Γρανίτες, στη Δράμα

Αναφορικά με τις διεθνείς συγκυρίες ο κ. Παυλίδης εκτιμά ότι θα παίξουν κομβικό ρόλο στον χώρο των αγορών και ειδικότερα στον κλάδο του μαρμάρου για το επιχειρηματικό έτος του 2019 – 2020. «Το παγκόσμιο οικονομικό κλίμα λόγω του εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας επηρεάζει σαφώς τις αποφάσεις των επενδυτών στους δυο σημαντικούς προορισμούς των προϊόντων μας, αν και πιστεύουμε πως σύντομα θα επέλθει επίλυση».

Οσο για τον Όμιλο, για το οικονομικό έτος 2018 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 120 εκ. ευρώ με EBITDA 70 εκ. ευρώ, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το 2017 ήταν 107 εκ. ευρώ και 60,5 εκ. ευρώ. Και αναμένεται ότι το 2019 θα αποτελέσει άλλη μία επιτυχημένη χρονιά η οποία θα κλείσει με θετικό πρόσημο.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...