Βίβιαν Γουίλσον: Η τρανς κόρη του Ελον Μασκ στις πασαρέλες
Βίβιαν Γουίλσον: Η τρανς κόρη του Ελον Μασκ στις πασαρέλες
Στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, η Βίβιαν Τζένα Γουίλσον κλέβει την παράσταση. Το ανερχόμενο μοντέλο, με τα μακριά κοκκινόξανθα μαλλιά, έχει ήδη λάβει μέρος σε τέσσερις επιδείξεις, αμέσως μετά το εξώφυλλο του New York Magazine, που την παρουσίασε ως τη νέα «διασημότητα» της πόλης. Η Βίβιαν είναι η τρανς κόρη του Ελον Μασκ και δεν έχει σχέσεις με τον πατέρα της.
Στην επίδειξη του Πράμπαλ Γκουρούνγκ, στον καθεδρικό ναό του Αγίου Βαρθολομαίου, κατέβηκε τα σκαλιά με ήρεμο, σχεδόν ανέκφραστο ύφος, φορώντας ένα μακρύ εκρού φόρεμα. Την επόμενη μέρα, στην επίδειξη του οίκου Dauphinette, εμφανίστηκε στην πασαρέλα βγάζοντας μια κραυγή και έτρεξε σαν να την κυνηγούσε κάποιος· μια σκηνοθετημένη στιγμή που τράβηξε την προσοχή. Η σχεδιάστρια Ολίβια Τσενγκ την είχε ντύσει με μπουστάκι και λευκή φούστα, στολισμένη με πράσινα σκαθάρια.
Στην παρουσίαση κοσμημάτων του Αλέξις Μπιτάρ, η Γουίλσον συμμετείχε σε μια παρωδία του διαγωνισμού «Miss USA», που κάποτε ανήκε στον Ντόναλντ Τραμπ, τέως σύμμαχο του πατέρα της. Ολες οι διαγωνιζόμενες ήταν τρανς γυναίκες και εκπροσωπούσαν ρεπουμπλικανικές πολιτείες. Η Βίβιαν υποδύθηκε την «κακομαθημένη» Μις Νότια Καρολίνα, που αγανακτούσε όταν έχανε τον τίτλο από τη Μις Λουιζιάνα, την οποία ενσάρκωσε η τρανς ακτιβίστρια Gia Love.
Στα παρασκήνια της τέταρτης εμφάνισής της, στην επίδειξη του Κρις Χαμπάνα, μίλησε για το «μυστικό» της πασαρέλας: «Να μη σκοντάψεις, να μην πεθάνεις, να έχεις σιγουριά και να κατακτήσεις».
Η περσινή Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ήταν γεμάτη πολιτικά μηνύματα, γράφει η Washington Ρost: από καπέλα που υποστήριζαν την Κάμαλα Χάρις, μέχρι τολμηρά σλόγκαν στις συλλογές. Φέτος, τα πολιτικά σύμβολα ήταν ελάχιστα, με εξαίρεση κάποιες αναφορές στην Αμερικανική Επανάσταση. Μέσα σε αυτό το πιο «ουδέτερο» πλαίσιο, η επιλογή της Γουίλσον είχε σίγουρα έναν συμβολισμό, έστω κι αν αυτός δεν δηλώθηκε ανοιχτά.
Ο Μπιτάρ είπε ότι η συνεργασία με τη Βίβιαν ήταν για τον ίδιο ένα «δώρο»: «Πέρα από την ομορφιά της, αντιπροσωπεύει δύναμη και αποφασιστικότητα. Δε μπορώ να φανταστώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, αλλά τη θαυμάζω» είπε. Στο τέλος της παρουσίασης, ο ίδιος απευθύνθηκε στο κοινό: «Πρέπει να παλέψουμε για τα δικαιώματά μας. Δεν είναι ώρα για παθητικότητα».
Αντίστοιχα, η Ολίβια Τσενγκ εξήγησε ότι η δραματικά σκηνοθετημένη είσοδος της Γουίλσον στην πασαρέλα είχε στόχο να θυμίσει ότι «η κοινωνία μας περνά κρίση και κανείς δεν μπορεί να επαναπαυτεί». Ο Πράμπαλ Γκουρούνγκ, από την πλευρά του, παρουσίασε τη συλλογή «Αγγελοι στην Αμερική», εμπνευσμένη από το ομώνυμο θεατρικό έργο για τον αγώνα των ΛΟΑΤΚΙ στα χρόνια του AIDS.
Στην επίδειξη του Χαμπάνα, η Βίβιαν εμφανίστηκε με φόρεμα φτιαγμένο από παραμάνες, δέρμα και μεταλλικά στοιχεία, τόσο στενό, που την ανάγκαζε να περπατά αργά, με μικρά βήματα. Κάποια στιγμή το παπούτσι της βγήκε, αλλά το έβαλε ξανά πολύ γρήγορα, προκαλώντας ενθουσιασμό στο κοινό. Ο Χαμπάνα δήλωσε πως την επέλεξε όχι για το όνομά της, αλλά για την προσωπικότητά της και την «εκτυφλωτική ομορφιά της».
Στα καμαρίνια, η ατμόσφαιρα θύμιζε νυχτερινό κλαμπ. Η Γουίλσον, βγαίνοντας από το βαρύ μεταλλικό φόρεμά της, μίλησε για τις εμπειρίες της. Δεν αισθάνεται πια αμηχανία να αλλάζει ρούχα μπροστά σε κόσμο: «Μετά την ογδοηκοστή φορά, συνηθίζεις», είπε σύμφωνα με την WP. Θυμήθηκε την πρώτη της Εβδομάδα Μόδας: «Το χειρότερο ήταν όταν βγήκε το παπούτσι μου. Το καλύτερο όταν κατάφερα να το ξαναβάλω στη θέση του».
Οταν ανέβηκε ξανά στη σκηνή, φίλοι και θαυμαστές την περίμεναν. Φωτογραφήθηκε με τους συνεργάτες της, ποζάροντας με αυτοπεποίθηση και χιούμορ. Η στιλίστρια Μιράντα Μονρόε σχολίασε: «Θα κατακτήσει τη βιομηχανία της μόδας. Η ενέργειά της και το πάθος της είναι σπάνια».
Οταν ρωτήθηκε για τον διάσημο πατέρα της Γουίλσον, η Μονρόε απάντησε: «Είναι πολύ γενναία». Ωστόσο, για την ίδια, αυτό που μετράει περισσότερο είναι άλλο: «Το να είσαι ο εαυτός σου. Και αυτό αρκεί».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
