357
Ταξιδιάρικα κινούμενα σχέδια προμοτάρουν τα νέα προϊόντα της Louis Vuitton στην κινεζική αγορά | Louis Vuitton

Ντεφιλέ… κινουμένων σχεδίων από την εταιρεία Louis Vuitton

Protagon Team Protagon Team 18 Ιουλίου 2020, 12:14
Ταξιδιάρικα κινούμενα σχέδια προμοτάρουν τα νέα προϊόντα της Louis Vuitton στην κινεζική αγορά
|Louis Vuitton

Ντεφιλέ… κινουμένων σχεδίων από την εταιρεία Louis Vuitton

Protagon Team Protagon Team 18 Ιουλίου 2020, 12:14

Μπορεί ένα καρτούν να ανακτήσει για λογαριασμό της εταιρείας Louis Vuitton την αγορά της Κίνας έπειτα από την επέλαση του κορονοϊού σε κοινωνία και οικονομία; Δύσκολη είναι η απάντηση, ωστόσο μια απόπειρα να μαζευτεί η επιχειρηματική χασούρα δεν βλάπτει.

Με τρόπο που φιλοδοξεί να είναι πρωτότυπος αλλά, παράλληλα, έχει και την έφεση να «περάσει μηνύματα» πολιτικής ορθότητας, η γαλλική επιχείρηση μόδας διαφημίζει τη νέα επίδειξη προϊόντων της, η οποία θα λάβει χώρα στη Σαγκάη στις 6 Αυγούστου, χρησιμοποιώντας τεχνικές του κινηματογράφου: τα εξ ορισμού αθώα και αγαπητά σε όλους κινούμενα σχέδια. Η είδηση έγινε, φυσικά, θέμα στα γαλλικά Μέσα.

Ηδη στο σάιτ της επιχείρησης έχει αναρτηθεί το σχετικό βίντεο που παρήγαγε ο αφρικανικής καταγωγής Αμερικανός Βίρτζιλ Αμπλοχ, ο οποίος τυγχάνει καλλιτεχνικός διευθυντής του εν λόγω συγκροτήματος σε ό,τι αφορά την ανδρική μόδα.

Το βίντεο του Αμπλοχ τιτλοφορείται «Μήνυμα σε φιάλη» και έχει για πρωταγωνιστές της κινούμενα σχέδια.

Σε αυτό προβάλλεται «ένα εικονικό ταξίδι σε όλον τον κόσμο», όπως λέει το σάιτ, αρχίζοντας από την πατρογονική κατοικία του ιδρυτή της εταιρείας, στα παρισινά προάστια. Τα εμπορευματοκιβώτια με τα προϊόντα της εταιρείας μεταφέρονται με φορτηγίδα μέσω του Σηκουάνα παντού στον κόσμο.

Στο πλοίο όμως υπάρχουν κινούμενα σχέδια που έχουν επιβιβαστεί λαθραίως, όπως ακριβώς και οι σύγχρονοι μετανάστες που γυρεύουν μοίρα στον ήλιο των πλουσιοτέρων χωρών.

Αυτό το τελευταίο στοιχείο του εμπορικού βίντεο υποτίθεται ότι είναι «αυτοβιογραφικό», ένας υπαινιγμός στη μετανάστευση τον γονέων του Αμπλοχ από την Γκάνα στις ΗΠΑ.

Η ίδια η εταιρεία σημειώνει ότι «ο Βίρτζιλ Αμπλοχ αγκαλιάζει την παγκόσμια κοινότητα Louis Vuitton», δηλαδή τα υποκαταστήματα της εταιρείας ανά την υφήλιο, «και συναντά τους πελάτες στα δικά τους μέρη».

Η Louis Vuitton επικαλείται και την πολιτισμική στόχευση: «Σε όλο το ταξίδι της, η συλλογή θα μετατραπεί σε μια εξελισσόμενη ώσμωση πολιτισμών και εθνών».

Και η κατακλείδα της: «Η νέα πρωτοβουλία μας στοχεύει να ξεπεράσει τους παραδοσιακούς κανόνες της μόδας». Τι να ευχηθούμε; Μα, καλές δουλειές.

Δείτε το βίντεο του Βίρτζιλ Αμπλοχ: