Eνα «ταπεινό», ελληνικό FIAT 128 Rally είναι στις διεθνείς αγγελίες
Eνα «ταπεινό», ελληνικό FIAT 128 Rally είναι στις διεθνείς αγγελίες
Ποιος θυμάται το FIAT 128 (εδώ), εκείνο το τετράθυρο σεντάν που είχε γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους τη δεκαετία του ’70; Γενιές και γενιές μεγάλωσαν στο πίσω κάθισμά του, όταν η FIAT κυριαρχούσε στην αγορά των προσιτών καθημερινών αυτοκινήτων με τα 127, τα 128 3P κ.ο.κ. Προσθιοκίνητα, σβέλτα για την εποχή, πρακτικά, φθηνά στη συντήρησή τους, με ικανό και φλικό στρίψιμο, για τα δεδομένα των απαιτήσεων.
Εκείνο πάντως που δεν έβλεπες και τόσο συχνά ήταν η πιο «σπορ», που θα ‘λεγαν, έκδοσή του, το 128 Rally. Αποκλειστικά σε δίθυρο αμάξωμα και με εκείνες τις μικρές επιθετικές λεπτομέρειες που το ξεχώριζαν από το πιο «οικογενειακό» όπως, για παράδειγμα, τη μαύρη μάσκα της FIAΤ και τους μικρούς μπροστινούς προφυλακτήρες. Κάτω από το καπό, το τετρακύλινδρο μοτέρ Lampredi χωρητικότητας 1.3 λίτρων, με τον έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής (SOCH), καρμπιρατέρ της Weber, απόδοση 66 ίππων σε στοκ μορφή και συνεργασία με 4άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Ένα τέτοιο 128 Rally κυκλοφορεί αυτές τις μέρες στις αγγελίες της διεθνούς πλατφόρμας «Bring a Trailer», με το μπιντάρισμα προσφορών να κινείται, τουλάχιστον τη στιγμή που πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές, στα €2.000. Το συγκεκριμένο που βλέπετε πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία και εισήχθη στην Ελλάδα το μακρινό 1977. Εδώ πέρασε τα επόμενα χρόνια της ζωής του και τέσσερις δεκαετίες αργότερα ξεκίνησε η αποκατάστασή του, το 2018, η οποία και ολοκληρώθηκε από τον επόμενο ιδιοκτήτη, το 2022.

Το αυτοκίνητο βάφτηκε σε αυτό το πράσινο-χακί που βλέπετε, ωστόσο πολλά στοιχεία από το αρχικό εσωτερικό του αφαιρέθηκαν και τροποποιήθηκε, ενδεικτικά, με καθίσματα μπάκετ, βιδωτό κλωβό ασφαλείας, τετράκτινους τροχούς BWA 13 ιντσών και ένα αμφιβόλου αισθητικής, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, μαύρο καπό.
Σύμφωνα με την καταχώρηση, αποκτήθηκε από τον πωλητή το 2023 και το FIAT 128 Rally συμμετείχε στο «Tour de Peloponnese» το 2024 ενώ έχει κάνει αλλαγές υγρών και αντικατάσταση μπουζί στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την πώλησή του. Αυτό το 128 Rally διαθέτει ταυτότητα FIVA και ελληνική άδεια κυκλοφορίας.

Επίσης, στην αγγελία (εδώ) αναφέρεται ότι το οδόμετρο δείχνει περί τα 45.000 χιλιόμετρα (που εφόσον ισχύουν, είναι πραγματικά αξιοθαύμαστα λίγα για τα πενήντα και πλέον χρόνια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου), με περίπου τα 2.000 αυτών να έχουν γίνει από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη-πωλητή. Λοιπόν; To bid or not to bid;
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
