264
Ο Τζακ Ντόρσεϊ μιλά σε εκδήλωση για τα 13 χρόνια του Twitter στη Νότια Κορέα, τον περασμένο Μάρτιο | EPA

Τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter

Protagon Team Protagon Team 31 Οκτωβρίου 2019, 10:09
Ο Τζακ Ντόρσεϊ μιλά σε εκδήλωση για τα 13 χρόνια του Twitter στη Νότια Κορέα, τον περασμένο Μάρτιο
|EPA

Τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter

Protagon Team Protagon Team 31 Οκτωβρίου 2019, 10:09

Το Twitter δεν θα δέχεται πλέον καμία πολιτική διαφήμιση, όπως ανακοίνωσε ο συνιδρυτής του, Τζακ Ντόρσεϊ.

«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.

Ακολούθησε μια σειρά αναρτήσεων, με τις οποίες ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

«Ενώ η διαδικτυακή διαφήμιση είναι εκπληκτικά ισχυρή και πολύ αποτελεσματική για τους εμπορικούς διαφημιστές, αυτή η δύναμη φέρνει σημαντικούς κινδύνους στην πολιτική, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επηρεάσει τους ψηφοφόρους και να επηρεάσει τις ζωές εκατομμυρίων», επισήμανε ο εκτελεστικός διευθυντής του Twitter.

«Το θέμα δεν αφορά την ελευθερία έκφρασης. Αυτό αφορά το να πληρώνεις για να έχεις ανταπόκριση. Και αυτό, όταν αφορά τον πολιτικό λόγο, έχει σημαντικό αντίκτυπο , τον οποίο η σημερινή δομή της δημοκρατίας μπορεί να μην είναι έτοιμη να το διαχειριστεί. Αξίζει να κάνουμε ένα βήμα πίσω για να το αντιμετωπίσουμε», έγραψε ο Ντόρσεϊ.

Η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου. Μία εβδομάδα νωρίτερα, θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν, όπως π.χ. το ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.

Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με αυτή που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ υπεραμύνθηκε της ανάρτησης πολιτικών μηνυμάτων στο Facebook, ακόμα και αυτά περιέχουν ψέμματα, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.

Κίνηση, στην οποία όμως, αντέδρασαν οι εργαζόμενοι στο Facebook, οι οποίοι τονίζουν ότι «ο ελεύθερος λόγος δεν είναι το ίδιο με τον πληρωμένο λόγο».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News